بهترین فیلم های Showtime کدامند ؟ Showtime دارای یکی از بزرگترین پیشنهادات پخش جریانی فیلم در هر کانال کابلی ممتاز با بیش از 500 فیلم در صورت تقاضا است که خرید اشتراک ShowTime شوتایم توصیه می شود. این کانال نه تنها دارای یک کتابخانه عظیم از فیلم ها است، بلکه دارای تعداد زیادی فیلم منحصر به فرد است که در هیچ جای دیگری نمی توانید آنها را پیدا کنید. ما کاتالوگ گسترده آن را مرور کرده ایم و بهترین فیلم های Showtime موجود را در حال حاضر جمع آوری کرده ایم.
یوتیک به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه حسابهای پریمیوم شناخته شده و امکانات و مزایای ویژهای را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً بر روی خرید اکانت ShowTime شوتایم کلیک کنید.
Showtime دیگر فقط یک افزونه کابلی نیست: میتوانید اشتراکی را به حسابهای آمازون، Hulu یا PlayStation خود اضافه کنید یا از طریق دستگاههای Apple، Android یا Roku از طریق Showtime Anytime به آن دسترسی داشته باشید.در اینجا 25 تا بهترین فیلم های Showtime وجود دارد:
لیست عناوین مقاله
بهترین فیلم های Showtime
1. Beau Is Afraid
تاریخ انتشار: 21 آوریل 2023
کارگردان: Ari Aster
مدت زمان: 179 دقیقه
من میتوانستم بسیاری از خودم را در بو واسرمنِ همیشه فریبنده خواکین فینیکس ببینم، که میبیند دنیایی که از آن میترسد به دست او رسیده است. این بدترین سناریو برای کهن الگوی بداخلاق یهودی است. Beau Is Afraid از بهترین فیلم های Showtime شبیه این است که اگر قهرمان وودی آلن، شخصیت گریفین دان در فیلم After Hours مارتین اسکورسیزی باشد ، و طرح آن فیلم با استروئیدهای اگزیستانسیالیستی ساخته شده باشد.که با خرید اشتراک شوتایم می توانید به تمام این فیلم ها دسترسی داشته باشید.
این یک اودیسه ی پارانوئید، سرکوب شده جنسی، با یک قهرمان پرپیچ و خم است کمی شبیه فیلم زیر دریاچه نقره ای ، فیلم دیگری که پخش کننده A24 هیچ ایده ای نداشت که چگونه برای مخاطبان هیاهو، بیش از حد آنلاین و نوجوان خود بازاریابی کند. و مانند After Hours ، Beau Is Afraid به طور مشابه مانند یک شوخی بسیار طولانی پخش می شود.
آستر برای سومین و بلندپروازانهترین فیلمش از بهترین فیلم های Showtime (از تداعی مقایسههای ماگنولیا بیزارم )، تمام راه را به استخوان بامزهای متمایل میکند که معمولاً در اولین فیلمهای بهظاهر سختگیرانهاش، «ارثی» و «میدسومار» نمایش میداد . در Beau Is Afraid ، Aster با وجود زمان ترسناک 179 دقیقهای، حس سبکتر و بازیگوشتری دارد. Aster یک دنیای منحصر به فرد پوچ و بینظم را پرورش میدهد که با دقت توسط طراح تولید فیونا کروبی ساخته شده است، که در آن انگیزههای شخصیتها نامنظم، خندهدار و مشکوک هستند.
در این جهان عجیب (که در آن هرگز کاملاً مشخص نیست، یا لزوماً مهم نیست که دوره زمانی چقدر است)، هرگز برای بیو بیچاره احساس امنیت وجود ندارد. حتی خانه خانوادگی حومه شهر که میزبان یک Beau در حال بازسازی پس از برخورد با کامیون صاحبش است (حادثه عجیبی که پس از یک حادثه عجیب دیگر در مورد حمله به هوبوها و وان حمام Beau رخ داد) خانه وحشتناک خود است.
Beau Is Afraid از بهترین فیلم های Showtime یک کمدی سیاه است که از تکنیکهای ترسناک بهخوبی استفاده میکند – آستر تسلط کاملی بر تنش دارد و دوست دارد دوربینش را به این طرف و آن طرف بچرخاند تا حس آسیبپذیری ایجاد کند. حتی صحنههایی که ادعای جدیت مرگبار دارند، وقتی آدم به عقب برمیگردد و تصویر بزرگتر را میبیند، عمداً احمقانه به نظر میرسد، در فیلمی که نمیتواند مانند، در هستهی خود، با یک تهوع پیچیده درباره بدترین واقعیت ممکن برای یک یهودی کلیشهای پارانوئید مواجه شود.
مسائل مامانی Beau Is Afraid از بهترین فیلم های Showtime نسبت به اولین و ویژگیهای سال دوم Aster هیجانانگیزتر است، و نه فقط به این دلیل که جاهطلبانهتر، کمی سختگیرانهتر و سه ساعت طول میکشد. منطقی است که کارگردانی مانند آستر سومین فیلم خود را به یک حماسه گسترده تبدیل کند – تا جایی که سکانسهای انیمیشنی تأثیرگذار از تغییر رسانه را در خود جای میدهد پس از تحسین اولیه.
این تحسین برانگیز است که خلع سلاح، عجیب و عمیقاً غیر جدی است، گویی برای منتقدانی که او را برعکس خوانده اند، سر و صدا می کند. همچنین همه چیز تقریباً کار می کند. به سختی می توان گفت که آیا بدکاران Aster، که از پرستیژ ترسناک اسکتیک خسته شده اند، توسط Beau Is Afraid از بهترین فیلم های Showtime به طرف دیگر تبدیل خواهند شد یا خیر . ادامه پذیرفتن لحن او در ارزش اسمی آسان است. اما این باعث می شود که شما بپرسید که آیا این همان کاری است که ما در تمام طول این مدت به اشتباه انجام می دادیم.
2. با من صحبت کن
تاریخ اکران: 28 ژوئیه 2023
کارگردان: دنی فیلیپو، مایکل فیلیپو
زمان: 95 دقیقه
با من صحبت کن از بهترین فیلم های Showtime ، اولین کارگردانی بلند RackaRacka خالقان YouTube، دنی و مایکل فیلیپو، خشن، سرگرم کننده و سرشار از انرژی جوانی است.
این فیلمی است از بهترین فیلم های Showtime که در جستجوی غم و اندوه، مرگ و معنای آن زمانی که بیش از حد به فراتر میرسیم، حاضر است به مکانهای واقعاً تاریکی برود، اما در طول مسیر هرگز از خندیدن نمیترسد. با من صحبت کن یک داستان سکانسی است، به طور خاص داستانی است که حول یک دست بریده شده با پوشش سرامیکی با تاریخچه ای مرموز می چرخد.
این روزها، دست در اختیار برخی از نوجوانان استرالیایی است، که آن را در مهمانیها برای جلسات 90 ثانیهای «با من صحبت کن» از بهترین فیلم های Showtime که در آن مهمانبازان میتوانند برای مدت کوتاهی با مردهها ارتباط برقرار کنند و توسط آنها تسخیر شوند، میشکنند. این یک هیجان سریع است، چیزی که برای گرفتن ویدیوهای گوشی های هوشمند برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی عالی است، و همه آن چنان جدا و خنده دار است که مردم یا فکر می کنند ساختگی است یا آن را به یک هیجان عابران پیاده مانند سفر مواد مخدر تشبیه می کنند.
اما وقتی میا (سوفی وایلد) نوجوانی که اخیراً مادرش را از دست داده است، در مورد دست میشنود، مشتاق است ببیند آیا واقعاً میتواند به سمت دیگری برسد، جایی که مادر گمشدهاش ممکن است منتظر باشد. بهترین دوست او جید (الکساندرا جنسن) فکر می کند همه چیز جعلی است، اما او هنوز هم مایل است که میا را در یک مهمانی همراهی کند، جایی که یک برخورد کوتاه با دست زندگی هر دو را تغییر می دهد.
حتی طرفداران غیر ترسناک نیز متوجه خواهند شد که این یک ریف از روایتهای کلاسیک است که در آن انسانها دری را باز میکنند که نباید آن را نادیده گرفت و اجازه میدهد چیزی تاریک و خطرناک بیرون بیاید. Talk to Me هرگز سعی نمیکند ریشههای خود را در فرمولهای قدیمی پنهان کند، بلکه با جدیتی که هم دوستداشتنی و هم صریح است، به آهنگهای داستانی و آهنگهای قابل تشخیص خود نزدیک میشود.
وحشت، وقتی برخورد می کند، با شدت احشایی برخورد می کند. هر کسی که تا به حال یک فیلم کوتاه ترسناک RackaRacka را دیده باشد، میداند که برادران فیلیپو چقدر میتوانند ترسی شگفتانگیز ایجاد کنند، و این ترسها با خشونت واقعی در Talk to Me از بهترین فیلم های Showtime ظاهر میشوند .
در زمانی که انرژی بسیار زیادی صرف میکنیم تا فیلمهای ترسناک را به یک طرف یا آن طرف یک باینری بیمعنا بچرخانیم، با من صحبت کن از بهترین فیلم های Showtime به ما یادآوری میکند که سرگرمی و وحشت واقعی وجودی لازم نیست که حوزههای داستان سرایی متقابل باشند. صحبت با من به همان اندازه خنده دار است که ترسناک است، به همان اندازه که تکان دهنده است، و کل ماجرا ریشه در واقعیتی مدرن دارد که احساس می کند فردا می توانید وارد آن شوید، که فقط به طنز و ترس می افزاید. .
3. هواپیما
سال: 1980
کارگردان: جیم آبراهامز
ژانر: کمدی
مدت زمان: 179 دقیقه
از بهترین فیلم های Showtime که سه نویسندگی جری زاکر، جیم آبراهامز و دیوید زاکر (ZAZ) با فیلمهای فاجعهآمیز خود در سال 1980 یک ژانر را تعریف کردند. جوکها به سرعت و خشمگین میشوند، از سردرگمی گروهی که شامل راجر و کاپیتان میشود «چه کسی اول است». اوور («راجر، راجر. بردار ما چیست، ویکتور؟») به اوور (پیتر گریوز) از بچهای در کابین خلبان میپرسد: «جوی، آیا فیلمهایی درباره گلادیاتورها دوست داری؟» خطاب به یک خانم مسن که جیو را ترجمه میکند به “من را شرلی صدا نکن!” مضحک و به طرز مضحکی قابل نقل قول، خنده دارترین فیلم از بهترین فیلم های Showtime تمام دوران است.
4. آقای ریپلی با استعداد
سال: 1999
کارگردان: Anthony Minghella
مدت زمان: 179 دقیقه
بسیاری شک داشتند که کسی بتواند عدالت را در مورد رمان های ریپلی در سلولوئید از بهترین فیلم های Showtime رعایت کند، اما آنتونی مینگلا به شیوه ای دیدنی ثابت کرد که آنها اشتباه می کنند. عکسهای سرسبز، کارگردانی عالی هنری و زمانبندی بیعیب و نقص (یک صحنه یک لحظه طولانی یا خیلی کوتاه نیست)، مانند بهترین کار هیچکاک حیرتانگیز و گیجکننده است. بازیهای حرفهای از مت دیمون و جود لا، بهعلاوه چرخشهای فوقالعاده فیلیپ سیمور هافمن و کیت بلانشت و آخرین باری که گونیث پالترو قابل تحمل بود. یک فیلم ترسناک از بهترین فیلم های Showtime و به طرز وحشتناکی نادیده گرفته شده است.
5. گرما
سال: 1995
کارگردان: Michael Mann
ژانر: اکشن
امتیاز: R
کسانی که برای اولین بار شاهکار جنایی مایکل مان از بهترین فیلم های Showtime در لس آنجلس را تماشا می کنند، باید آن را با یک لوح تمیز ببینند و از آن پس آن را با جزئیات کامل تجزیه و تحلیل کنند، با تمام عناصر جدا از هم جدا شده تا مشخص کنند که در نهایت چگونه گرد هم آمده اند تا چنین اثر داستانی پیچیده ای را تکمیل کنند.
هر چیزی در این بین به ندرت این عدالت حماسی گسترده (و در عین حال فشرده) را انجام می دهد. کاوش در مفهوم پلیس و دزد در دو طرف یک سکه، فرضیه ای است که تقریباً هر درام جنایی به نوعی به آن پرداخته است، با این حال مان موفق می شود مظهر این دوگانگی را ایجاد کند. مان در این فیلم از بهترین فیلم های Showtime با اجرای یک چشم انداز خالص و چشمگیر از یک داستان جنایی بزرگ، با شکوه و بزرگتر از زندگی، با دقت جراحی، اوج کار قبلی خود را که قبلاً فشرده و عمداً سبک شده بود (یعنی دزد و شکارچی انسان ) ارائه می دهد.
با فیلمبرداری فوقالعاده سرد، آهنگهای بد خلق، بازیهای فوقالعاده توسط تعدادی از ستارههای افسانهای و بازیگران شخصیت (رابرت دنیرو، آل پاچینو، وال کیلمر) و فراموش نکنیم مادر همه تیراندازیهای سینمایی در مرکز آن، بیش از حد به احتمال زیاد نشان دهنده اوج زندگی حرفه ای همیشه در حال تغییر مان است.
6. خشم بکی
تاریخ اکران: 26 می 2023
کارگردان: مت آنجل، سوزان کوت
ژانر: اکشن
جکسون هینکل، تئوریپرداز توطئهگرای تعقیبکننده نفوذ و کمهوشی در آوریل گذشته اعلام کرد که Gen Z یک تفنگ حرفهای است. او سعی می کرد باهوش باشد و باید دو بار فکر می کرد. ژنرال Z قابل اثبات است نه حرفه ای تفنگ ، تنها استثنایی است که قاعده را ثابت میکند: بکی ، قهرمان ضدقهرمان روانپریشی لولو ویلسون در سال 2020 و فیلم بعدی آن، The Wrath of Becky از بهترین فیلم های Showtime.
بکی اسلحه را دوست دارد، اما بیشتر به این دلیل که آنها کار مفیدی برای نابود کردن برتری گرایان سفیدپوست انجام می دهند. هینکل و بکی خیلی با هم خوب نبودند. درست است، بکی با هیچ کس دیگری به جز پوچ کین کورسو، دیگو و النا (دنیس بورس)، که متولی غیررسمی او و شاید تنها انسانی شایسته احترام اوست، کنار نمی آید.
The Wrath of Becky از بهترین فیلم های Showtime چند قدم جلوتر از جایی که بکی کار را ترک کرد، شروع میشود و بازجویی پلیس را پشت سر میگذارد که به این نتیجه میرسد که دومی او را به عنوان یک بند از ایالت در اولی معرفی میکند. ما اطلاعاتی در مورد اینکه زومرها در مورد خشونت فرابنفش بی فکر چه احساسی دارند، نداریم، اما کشتار عمده نفرت پراکنان یک جنایت بدون قربانی است، به ویژه زمانی که با غیاب کامل تظاهر انجام شود.
کارگردانان مت آنجل و سوزان کوت، کارگردانان قبلی جاناتان میلوت و کری مورنیون را بر عهده گرفتند و با نویسنده قبلی نیک موریس همکاری کردند تا فیلمنامه دنباله را بنویسند، فرض را ساده نگه می دارند: فاشیست ها وحشتناک هستند.
بیا بریم همشونو بکشیم The Wrath of Becky از بهترین فیلم های Showtime «درباره» مضامین و ایدهها و رویدادهای معنادار است، به عنوان یک پیامد ناامیدکننده و اجتنابناپذیر از پایهگذاری سنگینیهای خود بر روی پسران مغرور. در واقع چیزی جز لذت غم انگیز تماشای مردن آدم های بد نیست. هیچ مشکلی با آن نیست! این برای هیجان ساخته شده است و برای خنده ساخته شده است، که با تهدید بزرگ شان ویلیام اسکات جبران شده است.
اسکات همان کارکرد جیمز را در بکی انجام می دهد : مرد بامزه ای که در نقش یک شخصیت سنگین قدم می گذارد و جنبه هولناک و بی احساسی را که در آن شخصیت قرار گرفته است را آشکار می کند. حضور ویلسون در صفحه نمایش از زمان بکی بسیار گسترش یافته است ، و بدنی او به خوبی با او در برابر ارعاب مستقیم اسکات مطابقت دارد.
آنها یک جفت کلاسیک هستند، مانند Road Runner و Wile E. Coyote، طعمه و شکارچی در یک رابطه معکوس: ما می دانیم چه کسی قرار است چه کسی را شکار کند، اما انتظارات ما دائماً با کمدی ترسناک از بین می رود. این که The Wrath of Becky از بهترین فیلم های Showtime به افراد متاهل با آمار کشتهها و نه چیزهای دیگر پیشنهاد میکند، یک ویژگی است، نه یک نقص.
7. سرپیکو
سال: 1973
کارگردان: سیدنی لومت
مدت زمان: 130 دقیقه
شما می توانید یک بحث بزرگ در مورد اینکه چه کسی بهترین دهه بازیگری را بین آل پاچینو، جک نیکلسون، جین هکمن، جان وویت و داستین هافمن داشته است، و در حالی که رای من به نیکلسون می رسد (با هافمن یک نفر دوم)، پاچینو بحث فوق العاده ای دارد. در سرپیکو از بهترین فیلم های Showtime ، او نقش شخصیت پیچیده کارآگاهی را بازی میکند که مخفیانه به پلیس فاسد حمله میکند.
تصمیم او برای مخالفت با خودش به همان اندازه که تصور میکنید در این فیلم از بهترین فیلم های Showtime سخت است، و او در هر مرحله از سوی پلیسهایی که دوست دارند دهان او را ببندند، با مرگ روبرو میشود. این یک درام خیابانی مهیج با ظاهر فرسوده و در عین حال پرانرژی فیلم های شهری دهه 70 است.
برای بررسی کامل شبکه ShowTime کلیک کنید.
8. فابلمن ها
تاریخ اکران: 25 نوامبر 2022
کارگردان: استیون اسپیلبرگ
ژانر: درام
داستان اسپیلبرگ از بهترین فیلم های Showtime که توسط سامی فابلمن (گابریل لابل) تجسم یافته است، داستانی از فداکاری و خودخواهی است حداقل، او به عنوان مردی در اواسط دهه 70 خود، این گونه است که با حسرت به گذشته نگاه می کند. ساختاری برای ردیابی همزمان رابطه او با فیلم ها و رابطه والدینش با یکدیگر، خاطرات فابلمن ها سوسو می زند و می پرد.
درام آن از بهترین فیلم های Showtime عمیقاً صمیمی است و تصاویر به خوبی به خاطر سپرده می شود. چه سامی توسط متئو زوریون فرانسیس دیفورد جوان (شاید بزرگترین و با چشمهای آبیترین کودکی که تا به حال زندگی کرده است) بازی میکند و بزرگترین نمایش روی زمین را با قطارهای اسباببازی بازسازی میکند، یا لابل، که لبههای نوجوانانهاش باعث میشود اعجوبه قابل ارتباط باشد.
او همان انفصال و صمیمیت را با اتفاقات و افراد اطراف خود دارد که یک فیلمساز با سوژه هایش. سامی حتی در کودکی هم شخصیت اصلی زندگی خود و هم ارکستراتور زندگی دیگران است. به جز پدر و مادرش. میتزی (میشل ویلیامز) و برت (پل دانو)، پیانیست و پیشگام کامپیوتر. جدایی آنها بر برخی از بزرگترین فیلمهای پرفروش آمریکا تأثیر میگذاشت، اما نحوه نزدیک شدن آنها به خواستههایشان حتی بیشتر زیر پوست فرزند اولشان میکاود.
ویلیامز، که اغلب لباس سفیدهای اثیری به تن میکند و همیشه در آستانه تسلیم شدن در برابر بخارات است، مظهر هنری است که برای خانواده کنار گذاشته شده است به گونهای سرکوب شده که به آرامی او را میکشد. میتزی یک چراغ هشدار چشمک زن به قرمزی ناخن ها و لب هایش است. نیازهای خلاقانه یا عاشقانه خود را در بطری جمع نکنید، در غیر این صورت به دلشکستگی منجر می شود.
دانو احساسات خود را به همان اندازه عمیق می پوشاند و آنها را در زیر دستاوردهای حرفه ای برت دفن می کند: نوآوری و جاه طلبی که زندگی خانواده او را دیکته می کند، حفظ چیزهای پیش پا افتاده ای که ارزش زندگی را دارد. او به اندازه آستینهای کوتاه و کراواتهایی که کارمندان ناسا برای رسیدن ما به ماه میپوشیدند، جدی است، اما با آنقدر گیجی که به راحتی میتوان او را ببخشد. حداقل کاری را که دوست دارد انجام می دهد. یکی از بزرگترین لذتهای فابلمن از بهترین فیلم های Showtime ، وفاداری آن به فرآیند فیلمسازی و رابطه بازیگوشانهاش با اجرای این روند است.
سامی که بعد از یک روز سخت دیگر بزرگ شدن به اتاقش می دود، در عکس های روزانه اش همان زیبایی را پیدا می کند که ما وقتی اسپیلبرگ آنها را در طول زندگی سامی به ما تقدیم می کند. دسته ای از چرخ دستی های خرید متخلف که توسط گردباد در تقاطع منفجر شده است. مادر بیتحرک سامی زیر چراغهای جلو میرقصد، لباس شب نیمهشفافش او را بهعنوان یک زن در اطراف آتش محل کمپ نشستهاند و او را به فرزندانش نشان میدهد.
اینها تصاویری هستند که یک زندگی را می سازند، صداهای سنگ محک (تقارچ، چرخ های نامرتب روی آسفالت) و سایه ها (انحناهای تیره پا در زیر پارچه گازدار) که در طول دهه ها باقی مانده اند. همانطور که سامی به تنهایی و با گفتگو با خواهرش (جولیا باترز)، قلدر (سام رشنر) و دو قدیمی دزد صحنه (بوریس عموی جاد هیرش و جان فورد فوقالعاده دیوید لینچ) کشف میکند. مشاهده زندگی خود نه تنها به عنوان کسی که آن را زندگی می کند، بلکه به عنوان هنرمندی که قصد استفاده از آن را دارد، راهی تنهایی است. اما گاهی اوقات چاره ای ندارید.
وقف زندگی برای چیزی هزینه هنگفتی دارد، درک اینکه همه چیز و هر کس دیگری ذاتاً در لیست اولویت های شما قرار دارد. حتی در پرپیچ و خم ترین انحرافات فابلمن ، اسپیلبرگ با تضاد اصلی رسانه خود حساب می کند. کسی که فریم به فریم از خاطرات خود عرق میکند، چگونه میتواند از آنها دور شود؟ چگونه کسی میتواند چیزی جز یک معتاد به کار کمالگرا باشد، وقتی میداند که به نفع حرفهاش، عزیزانش را کنار میگذارد؟
اگر به هنرتان چیزی جز بهترین عکستان بدهید، به کسانی که پشت سر ماندهاند بیاحترامی خواهد بود. فابلمن ها از بهترین فیلم های Showtime باعث می شود که معامله دردناک، خود محور و کاملاً شاد به نظر برسد نابغه ای که پشیمانی خود را در آغوش می گیرد و در این کار به ما یادآوری می کند که چقدر خوش شانس هستیم که همه ما نسخه ای از این قیمت را برای خود و برای یکدیگر پرداخت می کنیم. جیکوب اولر
9. مکان های تجاری
سال: 1983
کارگردان: جان لندیس
برداشتی گزنده از داستان شاهزاده و فقیر که در منشور دهه حرص و طمع فیلتر شده است، در Trading Places از بهترین فیلم های Showtime دن آیکروید و ادی مورفی به ترتیب در نقش دلال درجه یک لویی وینتورپ سوم و بیلی ری ولنتاین ولگرد خیابانی بی خانمان بازی می کنند. به عنوان بخشی از آزمایش “پرورش در برابر طبیعت” توسط برادران دوک، دو تاجر ثروتمند و در عین حال بی پروا، لوئیس و بیلی، به طور ناگهانی، طبق عنوان، مکان هایی را در نردبان اجتماعی معامله می کنند.
دوک ها لویی را متهم به خرید و فروش مواد مخدر می کنند و در نتیجه او هم شغل و هم دوست دخترش را از دست می دهد و سپس بیلی را از زندان آزاد می کنند و شغل قدیمی و آپارتمان باکلاس لوئی را برای او فراهم می کنند. هنگامی که بیلی و لوئیس این فریب را کشف می کنند، نقشه ای برای انتقام راه اندازی می کنند.
Trading Places از بهترین فیلم های Showtime با حضور مورفی و Aykroyd در راس بازی خود، نمونه ای بارز از نوع کمدی های هوشمند و در عین حال کاملاً غیر کامپیوتری است که فقط در یک نقطه خاص در دهه 80 می توانست وجود داشته باشد (تبدیل سیاه چهره Aykroyd در یکی از آنها. به عنوان مثال، صحنه هرگز در بازار امروز پرواز نمی کند). اگر تا به حال وجود داشته باشد، یک کلاسیک دهه 80 بسیار سرد است.
10. دادگاه شورش کین
سال: 2023
کارگردان: ویلیام فریدکین
ستارگان: جیسون کلارک، جیک لیسی، لنس ردیک، کیفر ساترلند، مونیکا ریموند
امتیاز: TV-14
ژانر: درام
رنگهای زرد گرم فیلم The Caine Mutiny Court-Martial از بهترین فیلم های Showtime اثر ویلیام فریدکین بلافاصله بینندگان را به درامهای تلویزیونی اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 میبرد. این مجموعهها نرم، محتوی، بهطور درخشانی تمیز دارای جذابیت غیرقابل انکاری هستند. شما را به یک ژانر ساده تر می کشاند، جایی که حقیقت روی صفحه چیزی مطلق بود و نمی توانست در گوشه ای تاریک خفه شود. وقتی عنوان با حروف بزرگ و پررنگ روی صفحه چشمک می زند، این تکانه های نوستالژیک به طرز هوشمندانه ای دستکاری می شوند.
در طول فیلم از بهترین فیلم های Showtime، فریدکین این داستان را از مکانی با ثبات بیحسکننده به زمینی متزلزلتر و غیراخلاقی منتقل میکند. مهمتر از همه، او درک می کند که درام دادگاه، و تصاویری که آنها تداعی می کنند، هرگز فضاهای غیرسیاسی نبوده اند. به این ترتیب، او منحصراً در سایههای ناشی از پویایی قدرت ناهموار دربار بازی میکند، و برای هر شخصیت همدستی در شورش در دست بررسی است.
The Caine Mutiny Court-Martial از بهترین فیلم های Showtime به دنبال بارنی گرینوالد (با بازی جیسون کلارک قابل پیش بینی پولادین) است که باید پس از توقیف یک کشتی نیروی دریایی از استفن ماریک (جیک لیسی، که از بازی های مرد خوبش برای جلوه های مهیب استفاده می کند) از اتهامات شورش دفاع کند. فرمانده کویگ (کیفر ساترلند). گروه کوچکی از بازیگران (از جمله لنس ردیک فقید و بزرگ به عنوان قاضی که با رونق صدای دستگیر کننده اش به سختی مراحل حساس را به هم می ریزد) در بیشتر زمان اجرا در دادگاه حبس می شوند و جزئیات داستانی را به چالش می کشند که در آن حقایق وجود دارد.
با پوشاندن جزئیات بیش از حد و سازش ناپذیر به آرامی پوسیدگی سیاه جوهری که ارتش آمریکا را رنگ آمیزی می کند، آشکار کنید. دادگاه شورش کین از بهترین فیلم های Showtime پیچیده ترین تلاش کارگردانی فریدکین نیست و همچنین پیشرفته ترین تفکر موضوعی او در مورد ظرفیت انسان برای شر نیست. با این حال، او را به عنوان یک کارگردان بازیگر معرفی میکند، کارگردانی که میتواند پاسخهای ظریفی را که با اعشار یک درجه، دمای اتاق را تغییر میدهند، ایجاد کند.
در صحنه پایانی فیلم از بهترین فیلم های Showtime، جایی که همه چیز به طور ناگهانی و به طرز وحشتناکی به تبرئه تبدیل میشود، ما مجبور میشویم همدستی خود را بررسی کنیم. بنابراین دلتنگی آسان دادگاه را به خود جلب کرد، ما به مجرمان واقعی اجازه دادیم تا به سالن های سایه لغزش کنند و مجموعه اصلی را به دام بیاندازند و مردم بیگناه را از این نور گرم طرد کنند.
11. از دختران حمایت کنید
سال: 2018
کارگردان: Andrew Bujalski
مدت زمان: 90 دقیقه
از بهترین فیلم های Showtime همانطور که هوترها بیشتر و بیشتر از آگاهی آمریکایی محو میشوند، مکانها در همه جا بسته میشوند و اصرار مشتریان معمولی گذشته آن به اعلامیههای شومتر و مبهوتتر آنلاین تبدیل میشود، مفهوم «رستوران»، دال گذشتهای که زمانی به اندازه یک کراکر در بزرگراهها رایج بود. بارل، نشانه دیگری از کاهش مشاغل در صنعت خدمات را ارائه می دهد و سوژه ای عالی برای اندرو بوژالسکی، فیلمسازی که به عنوان بزرگ طبقه کارگر آمریکا در حال ظهور است.
در طول یک روز دلخراش در Double Whammies، مدیر لیزا کانروی (رژینا هال، سنگر) وظایف خود را انجام می دهد ایستادن در برابر مشتریان بی ثبات، آموزش پیشخدمت های جدید، برخورد با یک مرد کابلی به ظاهر ناتوان- علاوه بر سازماندهی جمعآوری کمک مالی برای یک کارمند و دوست پسر بداخلاقش، به عنوان شلاق زدن دختر به صاحب رستوران (جیمز لگروس، شخصیت ناامنی مرد) و به طور کلی به واقعیت طاقتفرسا که شغل او چیست و چه چیزی را نشان میدهد، میپردازد.
او بهتر از این نیست؟ بوژالسکی، به طرز شگفتانگیزی، «نه» پاسخ میدهد، زیرا او در کارش بسیار خوب است، و کارکنانش او را میپرستند که توسط اجراهای بزرگوار هیلی لو ریچاردسون و رپر/هنرمند Junglepussy هدایت میشود و کار، کار، کار است.
و وقتی هر یک از ما به طور فزاینده ای ثمره کارمان را از ما می گیرند، بی ارزش می کنند یا در خیابان کشیده می شوند، له می شوند یا فریاد می زنند به فراموشی سپرده می شوند، شغلمان هم ما را تعریف می کند و هم ما را محکوم به فقدان تعریف واقعی می کند، باید چه کنیم؟ حمایت از دختران از بهترین فیلم های Showtime درد روزمره این تضادها را درک می کند، بدون اینکه قضاوتی در کنار ما باشد و به پشت ما بزند. آدم باید کاری را که باید انجام دهد دیگر انجام دهد.
12. پس از آفتاب
سال: 2022
کارگردان: شارلوت ولز
ژانر: درام
والدین و فرزندان می توانند حس ششم را در مورد یکدیگر ایجاد کنند یا حداقل می توانند برخی از حواس پنجگانه اصلی خود را بدون تلاش با طول موج های یکدیگر هماهنگ کنند، و این حساسیت ها گاهی باقی می ماند. Aftersun از بهترین فیلم های Showtime درک خود از این ارتباط را فوراً اعلام می کند. وقتی کالوم (پل مسکال)، پدر جوانی که با دختر 11 سالهاش سوفی (فرانچسکا کوریو) در تعطیلات است، قبل از اینکه او را برای لحظهای تنها بگذارد، مکث میکند، حتی با وجود اینکه از دید او دور است، میتواند تردید او را بشنود.
او به او اطمینان می دهد که خوب است او را ترک کند. عدم قطعیت کالوم منطقی است. به تدریج، فیلم از بهترین فیلم های Showtime اصول رابطه آنها را آشکار می کند: والدین سوفی، به ظاهر دوستانه، حداقل در این مرحله، طلاق گرفته اند. سوفی با مادرش در اسکاتلند زندگی می کند. کالوم در لندن زندگی می کند و هر چند وقت یکبار او را نمی بیند. اکنون آنها در تعطیلات آخر تابستان در ترکیه، در یک هتل تفریحی به سر میبرند، اگرچه کالوم نمیتواند گذرنامههای همه جانبه را که میتواند غذا، نوشیدنی یا هر چیز دیگری را به آنها بدهد، بخرد.
این جفت با هم کنار میآیند، اگرچه، مانند رفتار دوستانه والدینی که از هم جدا شدهاند، این احساس را به شما دست میدهد که ممکن است همیشه اینطور نبوده باشد. زمان، بر اساس کلاه بیسبال «بدون ترس» سوفی و بریت پاپ دوره بعد که در موسیقی متن دیژتیک ظاهر میشود («Tender» از Blur؛ «Road Rage» از Catatonia)، در اواخر دهه 90.
در نهایت، فلش های سوفی در بزرگسالی، با بازی سلیا رولسون هال، روشن می کند که او این سفر را به یاد می آورد، با کمک چند ویدیوی خانگی که در آن زمان می بینیم که او در آن زمان می گیرد و بعداً دوباره تماشا می کند. من در افشای این جزئیات جزئی تردید دارم، نه به این دلیل که Aftersun از بهترین فیلم های Showtime پر از پیچ و خم است، بلکه به این دلیل که نویسنده/کارگردان شارلوت ولز اجازه می دهد این فیلم خاطره وار با چنین زیبایی غیرممکن و سپس، همانطور که پیش می رود، با چیزی غیرقابل وصف مضطرب به نمایش درآید.
زیر سطح این فیلم از بهترین فیلم های Showtime بیشتر دیدگاه سوفی است، اما گاهی اوقات ولز کالوم را دور از چشم دخترش دنبال می کند. آیا ما حقیقت آن لحظات را می بینیم یا تلاش سوفی برای بازسازی آنها سال ها بعد؟ Aftersun از بهترین فیلم های Showtime با خط کشیدن زیر این ابهامات زیاد سر و صدا نمی کند، اگرچه از برخی از آهنگ های پاپ خود برای اظهار نظر مستقیم در مورد اکشن استفاده می کند، به روش هایی که در عین حال هیجان انگیز و احمقانه هستند، که ممکن است راه فیلم برای برقراری ارتباط با میانی درونی آن با این حال سوفی نمی تواند برای همیشه در خاطرات آن کودک 11 ساله زندگی کند.
ما او را میبینیم که آنها را در سرش برمیگرداند، و خود فیلم یک تلنگر ویرانگر را به نمایش میگذارد، از بتهای کمکلاس و مشاهدهگر تا چیزی عمیقاً متحرک در مورد نزدیکی و فاصلهای که میتواند در خانوادهها، گاهی اوقات در همان زمان، ایجاد شود. Aftersun از بهترین فیلم های Showtime به روش ملایم و متواضع خود ممکن است قلب شما را بشکند.
13. زندگی های گذشته
تاریخ انتشار: 2 ژوئن 2023
کارگردان: Celine Song
مدت زمان: 106 دقیقه
تا حدی به نام اینیون مفهومی کرهای که شامل سرنوشت، نیت و پیامد میشود، مانند یک اثر پروانهای پل زدن تناسخ – عاشقانههای تلخ و شیرین « زندگیهای گذشته » از بهترین فیلم های Showtime کشتیهای لانگفلو را که در شب میگذرند به ذهن میآورد. نه به این دلیل که رابطه چندین دهه بین نورای گرتا لی و هه سونگ تئو یو بیاهمیت است، بلکه به این دلیل که علیرغم کوتاه بودن و شفافیت احساسیاش پیامد است.
به ما یادآوری میکند که وقتی چندین بار از کنار رودخانههای در هم تنیده زندگیمان از کنار مردم عبور میکنیم، میتوان با جادویی مواجه شد که توسط جریان اعمال روزمره به وجود آمده است. این به ما یادآوری میکند که پیوند دادن زندگی خود به زندگی دیگران برای شجاعت در کنار هم، یک عمل استقامتی سرکش است.
زندگی های گذشته از بهترین فیلم های Showtime با اقتباس از سنت طولانی عاشقانه های مشتاقانه، در حالی که توانایی های منحصر به فرد نویسنده/کارگردان سلین سانگ را با نویسندگی دقیق و صحنه سازی ظریف به نمایش می گذارد، زندگی های گذشته از یک دهه به دهه دیگر به راحتی جریان می یابد و شامل مهاجرت، بلوغ و خلاقیت و خلاقیت می شود. علاقه عاشقانه فقط برای رسیدن به پذیرش دلخراش ناتوانی بدیع ما در داشتن همه آن.
نورا واقعاً بین شرق و غرب گیر نکرده است در این فیلم از بهترین فیلم های Showtime، همانطور که او هرگز واقعاً بین دوست داشتنی دوران کودکی خود هه سونگ و همسرش آرتور (جان ماگارو) گیر نکرده است. هر زمان که او را ملاقات می کنیم چه در کودکی، چه در حال ترک های سونگ و کره، یا به عنوان یک بیست ساله که با او در اسکایپ ارتباط برقرار می کند، یا به عنوان یک زن متاهل که میزبان بازدید او از نیویورک است او تصمیمات خود را انجام داده یا آنها را داشته است.
برای او ساخته شده است قویترین محور موضوعی سونگ در حالی که او در سه عمل فیلم – که شامل دوران کودکی نورا، تنهایی، ارتباط مجدد، از دست دادن و اتصال مجدد است میپردازد ، این است که استثنایی نیست. سونگ با اقتباس از تجربیات خود و حس روانشناسی، مکالمات هوشمندانه، حاوی جعبه جواهرات را می نویسد. آنها میتوانند ناهنجاریهای مردد و احیاکننده یی یی را داشته باشند ، یا به لطف استفاده مؤثر از آرایش مو و کمد لباس (و همچنین حالت و رفتار سرنخهای آن) غمگینی مدیتیشنهای ریچارد لینکلیتر در گذر زمان.
اما همه آنها به لی و یو (هر دو در اجراهای ستارهسازی) اجازه میدهند تا عمق آرامی داشته باشند. Past Lives از بهترین فیلم های Showtime اولین بازی قدرتمند و ظریف است، یک گردنبند زیبا که با خاطرات متبلور بسته شده است. ایدههای آن در مورد عشق و زمان، و اینکه چگونه یکی بر دیگری تأثیر میگذارد، ساده است و در قلب شما جای میگیرد. این در مورد همه افراد بالقوه ای است که می توانستیم باشیم، و اینکه چگونه هیچ یک از آنها به اندازه شخصی که هستیم مهم نیستند و این کار احمقانه است که سعی کنیم بفهمیم اگر خودمان را به گونه ای متفاوت کنار هم قرار دهیم، چه خواهیم بود.
این احتمالات بهتر است در گذشته باقی بمانند. زندگی های گذشته از بهترین فیلم های Showtime علاوه بر اعلام سونگ به عنوان ناظر درخشان دیالوگ، تعامل و لحن، فیلمی عاشقانه و شگفت انگیز درباره آنچه زندگی ما را می سازد. ما تصمیماتی هستیم که می گیریم و تصمیماتی که دیگران برای ما می گیرند. اما ما همچنین مجموعه ای از اتصالاتی هستیم که برقرار می کنیم، سیاه های مربوط به کشتی های زنده، که به دقت ثبت شده اند. هر رویارویی تکراری یک معجزه کوچک است و هر برخورد اول این پتانسیل را دارد. و ممکن است در هر یک از آنها عشق وجود داشته باشد، هرچند کوتاه.
14. گرما
سال: 1995
کارگردان: Michael Mann
امتیاز: R
کسانی که برای اولین بار شاهکار جنایی مایکل مان از بهترین فیلم های Showtime در لس آنجلس را تماشا می کنند، باید آن را با یک لوح تمیز ببینند و از آن پس آن را با جزئیات کامل تجزیه و تحلیل کنند، با تمام عناصر جدا از هم جدا شده تا مشخص کنند که در نهایت چگونه گرد هم آمده اند تا چنین اثر داستانی پیچیده ای را تکمیل کنند.
هر چیزی در این بین به ندرت این عدالت حماسی گسترده (و در عین حال فشرده) را انجام می دهد. کاوش در مفهوم پلیس و دزد در دو طرف یک سکه، فرضیه ای است که تقریباً هر درام جنایی به نوعی به آن پرداخته است، با این حال مان موفق می شود مظهر این دوگانگی را ایجاد کند. مان با اجرای یک چشم انداز خالص و چشمگیر از یک داستان جنایی بزرگ، با شکوه و بزرگتر از زندگی، با دقت جراحی و از بهترین فیلم های Showtime، اوج کار قبلی خود را که قبلاً فشرده و عمداً سبک شده بود (یعنی دزد و شکارچی انسان ) ارائه می دهد.
با فیلمبرداری فوقالعاده سرد در یکی از بهترین فیلم های Showtime، آهنگهای بد خلق، بازیهای فوقالعاده توسط تعدادی از ستارههای افسانهای و بازیگران شخصیت (رابرت دنیرو، آل پاچینو، وال کیلمر) و فراموش نکنیم مادر همه تیراندازیهای سینمایی در مرکز آن، بیش از حد به احتمال زیاد نشان دهنده اوج زندگی حرفه ای همیشه در حال تغییر مان است.
15. الاغ عوضی
سال: 2022
کارگردان: بیل پوسلی
ژانر: ترسناک
Bitch Ass بیل پوسلی خدمت می کند ؟ «اولین قاتل زنجیرهای سیاهپوست که نقاب زده است» اینگونه است که تاد با صدای متمایز خود، چهرهی عنوان را توصیف میکند در این فیلم از بهترین فیلم های Showtime، بیس خشن و هراسی که روح را از بین میبرد.
این فیلم از بهترین فیلم های Showtime را بهعنوان بخش گستردهای در گلچین داستانهایی از هود در نظر بگیرید ، و در طول موج پوسلی خواهید بود: رهبر باند اسپید (شیون مککینی) چهار مبتدی را میفرستد: کریکت (بل گیلری)، مو (AFRO)، تاک (کلسی) سزار) و کیو (تئون کلی) برای نفوذ به یک خانه تاریک گرد و خاکی که سیسیل (توند لالی) آن را اشغال کرده بود و اکنون پس از مرگ مادربزرگش به تنهایی زندگی می کند.
با این حال، آنها نمیدانند که سیسیل نام دیگری دارد: الاغ عوضی از بهترین فیلم های Showtime، نام او در بزرگسالی و نام مستعار بدبخت او به عنوان یک پسر. اگر جان کرامر صاحب کافه بازیهای تختهای خودش بود و آن را اداره میکرد، به نظر میرسید جای عوضیها. برخی از دیوانه های نقابدار با قمه، برخی دیگر با چاقوهای آشپزخانه و برخی دیگر با اره برقی می کشند.
Bitch Ass از بهترین فیلم های Showtime با نسخههای مقیاسپذیر Operation و Connect 4 میکشد ، جایی که بازنده سرخ شده یا سر بریده میشود. پوسلی با تصور اینکه چگونه بازیهای مورد علاقه دوران کودکی میتواند کشنده باشد و چگونه میتوان آن تلفات را مضاعف کرد، به فکر فرو میرود.
پوسلی معضل اخلاقی Bitch Ass از بهترین فیلم های Showtime را با فیلمسازی هوشمندانه و پرشور، که به بهترین وجه با کارت های عنوان رابط کاربری بازی های ویدیویی بینابینی تجسم می یابد، متعادل می کند: Q، Cricket، Moo و Tuck هر کدام پرتره های شخصیتی در کنار Bitch Ass داده می شوند که نشان دهنده وضعیت آنها، زنده یا مرده است، همانطور که فیلم از بهترین فیلم های Showtime فشار می آورد. به جلو. این همان حسی است که خر عوضی قدردان آن است، امتیازی برای تمایلات او به عنوان یک فیلم ترسناک سنگین و همچنین چیزی که به برجسته شدن فیلم در میان فیلم های ترسناک 2022 کمک می کند.
جمع بندی
شبکه Showtime تعدادی از بهترین فیلم های Showtime را به مخاطبان ارائه داده است. از جمله آثار برجسته میتوان به فیلمهای درام و جنایی همچون “The Godfather” و “Pulp Fiction” اشاره کرد که از محبوبترین آثار تاریخ سینما هستند. همچنین، Showtime با ارائه مستندهای جذاب مانند “Weiner” و آثار تحسینشده در ژانر ترس و هیجان مانند “Hereditary” و “The Lighthouse” جایگاه ویژهای در بین طرفداران سینما به دست آورده است. این شبکه با تنوع بالای فیلمها و کیفیت محتوای بینظیر، یکی از بهترین انتخابها و خرید اشتراک ShowTime برای علاقهمندان به سینماست.
یوتیک به عنوان ارائهدهنده حسابهای پریمیوم، با پشتیبانی ۲۴ ساعته و تخفیفهای ویژه، مجموعهای از امکانات متنوع را به مشتریان خود عرضه میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهرهمندی از این خدمات، لطفاً روی خرید اشتراک پریمیوم ShowTime شوتایم کلیک کنید.
آیا میدانستید یوتیک یکی از برترین پلتفرمهای خرید و تأیید حسابهای پریمیوم در ایران است؟
با بررسی بهترین فیلم های Showtime، متوجه میشوید که یوتیک با قیمتهای رقابتی و پشتیبانی ۲۴ ساعته، انتخابی ایدهآل برای خریداران به شمار میآید. برای خرید معتبرترین حسابهای پریمیوم، کافیست روی لینک خرید اکانت پریمیوم ShowTime شوتایم کلیک کنید.
مقالات مرتبط با بهترین فیلم های Showtime