آموزشی

تفاوت های کلیدی اینستاگرام و فیسبوک که باید بدانید! + مقایسه

اینستاگرام و فیسبوک

آیا تا به حال فکر کرده اید که تفاوت اینستاگرام و فیسبوک چیست ؟با خرید تیک آبی اینستاگرام اعتبار اکانت خود را افزایش دهید. اینستاگرام و فیسبوک محبوب‌ترین کانال‌های رسانه اجتماعی هستند که توسط بازاریابان دیجیتال استفاده می‌شوند. ناگفته نماند که آنها همچنین بزرگترین پلتفرم های مورد استفاده کاربران اینترنت در سراسر جهان هستند.

یوتیک، به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های پیشرو در ارائه حساب‌های پریمیوم، با ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود توانسته است محبوبیت زیادی در میان کاربران به دست آورد. برای اطلاعات بیشتر و خرید متاوریفای اینستاگرام، کافی است روی لینک کلیک کنید.

بنابراین، امروز تفاوت‌ها و شباهت‌های بین این دو پلتفرم اینستاگرام و فیسبوک را بررسی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بفهمید کدام یک برای تجارت شما مناسب‌تر است.

آیا حاضرید بین این دو شبکه اجتماعی انتخاب کنید؟ شبکه اجتماعی خود را انتخاب کنید، و بگذارید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

تفاوت های کلیدی اینستاگرام و فیسبوک

اینستاگرام و فیسبوک

تفاوت اصلی بین اینستاگرام و فیسبوک، فرمت های محتوای پشتیبانی شده توسط پلتفرم ها است و خرید تیک آبی instagram اینستاگرام به شما توصیه می شود. اینستاگرام فقط به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها، فیلم‌ها، استوری‌ها و حلقه‌ها را همراه با یک کپشن کوتاه ارسال کنند.

از سوی دیگر بین اینستاگرام و فیسبوک، فیس بوک از طیف وسیع تری از فرمت های محتوا پشتیبانی می کند. علاوه بر عکس‌ها و ویدیوها، فیس‌بوک به کاربران اجازه می‌دهد تا انواع دیگری از رسانه‌ها مانند پیوندها، ویدیوهای طولانی، مقالات، داستان‌ها و آزمون‌ها را پست کنند. با این حال، تفاوت اصلی این است که پیوندهای زیرنویس در فیس بوک قابل کلیک هستند.

چه چیزی بیشتر؟

هر دو اینستاگرام و فیسبوک دارای برنامه های موبایل و نسخه های وب آنها هستند. برنامه و پلتفرم وب فیس بوک هر دو در بین کاربران محبوب هستند. اما وقتی صحبت از اینستاگرام به میان می‌آید، کاربران ترجیح می‌دهند به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی در اپلیکیشن موبایل دسترسی داشته باشند زیرا کاربرپسندتر است.

همچنین شایان ذکر است که فیس بوک در بین اینستاگرام و فیسبوک دارای پایگاه کاربری بزرگ تری نسبت به اینستاگرام است. فیسبوک تقریباً 2.96 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد در حالی که اینستاگرام فقط 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.

وقتی عمیق‌تر به جمعیت‌شناسی مخاطبان بپردازید، متوجه می‌شوید که اینستاگرام و فیسبوک هر دو تفاوت‌های خاصی دارند که آنها را برای کمپین‌های خاص مناسب می‌کند.
حال بیایید نگاهی به این تفاوت ها بیندازیم تا ببینیم کدام یک از پلتفرم ها آینده روشن تری دارند.

جمعیت شناسی مخاطب

هر دو اینستاگرام و فیسبوک برای انواع مختلف کاربران جذاب هستند. اینستاگرام برای نسل جوان زیر 30 سال جذابیت دارد.تا آوریل 2022، 30.2 درصد از کاربران اینستاگرام بین 18 تا 24 سال سن داشتند. در واقع، 70.8 درصد از کاربران جهانی آن 34 سال یا کمتر هستند.

اینستاگرام و فیسبوک

اینستاگرام در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک به دلیل ماهیت بیش از حد بصری خود، در میان مخاطبانی که به دنبال ایده‌های خلاقانه جدید و الهام از سبک هستند، محبوب است.همچنین برای کاربرانی که می خواهند تأثیرگذار شوند و از شخصیت و علایق خود برای کمک به برندها برای دستیابی به کاربران هدف خود استفاده کنند، جذاب است.

اگر برند شما مخاطبان جوان تری را هدف قرار می دهد که از نظر بصری آگاه هستند، پس همکاری با یک آژانس بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ محصولات خود ایده خوبی است زیرا می تواند به شما کمک کند تا بازدیدها و فروش زیادی داشته باشید.

برند آرایشی Curology (@curology) مخاطبان هزاره جوان خود را با تصاویر رنگارنگ و زیرنویس‌های جذاب در اینستاگرام جذب می‌کند.

اینستاگرام و فیسبوک

فیسبوک در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک پایگاه مخاطبان گسترده تری دارد. اگرچه این پلتفرم هم جوانان و هم افراد مسن را هدف قرار می دهد، اما در میان افراد کمی مسن تر محبوبیت بیشتری دارد.

آمارهای اخیر نشان می دهد که 31 درصد از کاربران فیس بوک بین 25 تا 34 سال سن دارند، اما نزدیک به 60 درصد از کاربران آن بین 25 تا 54 سال سن دارند.

اینستاگرام و فیسبوک

پایگاه گسترده‌تر مخاطب، فیس‌بوک را به پلتفرمی مفید برای برندهایی تبدیل می‌کند که بخش‌های مختلف مخاطب را در مکان‌های مختلف هدف قرار می‌دهند.مک دونالد، برندی با جذابیت گسترده، از فیس بوک برای ارتباط با مشتریان خود و تبلیغ پیشنهادات خود استفاده می کند.

اینستاگرام و فیسبوک

یکی از بزرگترین دارایی های فیسبوک در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک پلتفرم تبلیغاتی آن است که به اینستاگرام نیز گسترش می یابد. تبلیغات فیس بوک به برندها این امکان را می دهد تا با کمپین های خود جمعیت شناسی مخاطبان خاصی را هدف قرار دهند.

تعامل

هر دو اینستاگرام و فیسبوک به دلیل محبوبیتی که دارند، نرخ تعامل بالایی دارند. تفاوت اصلی بین این پلتفرم های اینستاگرام و فیسبوک از نظر تعامل، قصد تعامل کاربر است.
شما باید تصاویری را در انواع و فرمت های مختلف برای هر دو پلتفرم اینستاگرام و فیسبوک ایجاد کنید. برای پلتفرم اینستاگرام، مردم در حال ایجاد یک شبکه اینستاگرام منسجم برای افزایش تعامل هستند.

به طور کلی، افزایش تعامل شما در اینستاگرام تماماً شامل مشاهده، الهام گرفتن و کشف است.

اینستاگرام و فیسبوک

اینستاگرام در بین اینستاگرام و فیسبوک اغلب به عنوان بستری برای یادگیری روندهای جدید و کشف برندها، مکان ها و رویدادها در نظر گرفته می شود. با توجه به ویژگی شبکه اینستاگرام، مردم از آن برای الهام بخشی بصری و دریافت ایده های تازه استفاده می کنند.

از سوی دیگر بین اینستاگرام و فیسبوک، فیسبوک ارتباطات شخصی را در اولویت قرار می دهد. مردم عمدتاً از آن برای تعامل با محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان و خانواده استفاده می کنند.

به همین دلیل، ممکن است بهترین کانال برای دیده شدن برند ارگانیک نباشد، زیرا اکثر مردم از آن برای ارتباط با افرادی که از قبل می شناسند استفاده می کنند.اینفلوئنسرهای خرد اجتماعی اگر مخاطبان مرتبطی برای کسب و کار شما در اینستاگرام و فیسبوک داشته باشند می توانند در این شرایط کمک کنند. شما باید میکرو اینفلوئنسرهای مناسبی را پیدا کنید که دارای مخاطبان فعال مرتبط و رشد فالوور مثبت هستند.

برای بررسی فرمت های ویدیویی اینستاگرام کلیک کنید.

هزینه تبلیغات

تفاوت دیگر بین اینستاگرام و فیسبوک شامل هزینه تبلیغات برای بازاریابی رسانه های اجتماعی در پلتفرم های مربوطه است.فیسبوک در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک دارای یک پلت فرم تبلیغاتی برتر است که محتوای مرتبط را به کاربران ارائه می دهد و می توان از آن برای اجرای تبلیغات اینستاگرام نیز استفاده کرد.

به دلیل اثربخشی آن، کاربران به فیسبوک اعتماد می کنند تا تبلیغات مرتبط را به آنها نشان دهد. به عنوان یک برند، می توانید از این اعتماد برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در پلتفرم استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید ارائه های فروش را در فیس بوک تبلیغ کنید، می توانید از پیوندهای هوشمند ناوبر فروش استفاده کنید.

هنگام اجرای کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک، باید هزینه کمپین های خود و نحوه تأثیر آن بر درآمد شما را در نظر بگیرید. فیس بوک معمولاً بر اساس هزینه هر کلیک، ارزش بهتری را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد.

یک مطالعه توسط Socialinsider نشان داد که میانگین CPC برای تبلیغات فیس بوک 0.49 دلار است در حالی که برای اینستاگرام 1.09 دلار است. با توجه به اینکه اینستاگرام هزینه هر کلیک بالاتری نسبت به فیسبوک دارد، باید هدف گذاری خود را بهبود ببخشید تا مطمئن شوید کلیک هایی که جذب می کنید با کیفیت هستند.

فیس بوک همچنین در بین اینستاگرام و فیسبوک نرخ کلیک بالاتری نسبت به اینستاگرام دارد. میانگین CTR برای کمپین های تبلیغاتی فیس بوک 3.06٪ است در حالی که در اینستاگرام 0.68٪ است.

الگوریتم

الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی تعیین می‌کنند که کاربر چه پست‌هایی و به چه ترتیبی مشاهده می‌کند. در گذشته، فیدهای رسانه های اجتماعی یک ترتیب زمانی داشتند که در آن پست ها به ترتیبی که منتشر می شدند نمایش داده می شدند.

در حالی که این سبک فید خبری باعث می‌شد کاربران پستی را از دست ندهند، وقتی کاربر حساب‌های زیادی را دنبال می‌کرد، اوضاع به هم ریخت. این به این دلیل است که اکانت‌های مورد علاقه آن‌ها می‌توانند در فید خبری دفن شوند، وقتی پست‌ها به ترتیب زمانی رتبه‌بندی شوند.

برای رهایی از این مشکل، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی الگوریتم‌هایی را توسعه دادند که دقیقاً آنچه را که می‌خواهند به کاربران ارائه می‌دهند – پست‌های مرتبط در بالای فید خبری.

الگوریتم‌ها همچنین برای بازاریابان مفید هستند زیرا با درک نحوه عملکرد آنها، می‌توانند از این اطلاعات برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی برنده استفاده کنند .
در اینجا تفاوت های کلیدی بین الگوریتم های اینستاگرام و فیسبوک وجود دارد که می توانید برای برنامه ریزی کمپین از آنها استفاده کنید.

الگوریتم اینستاگرام اولویت بندی می کند:

• ارتباط – آیا پست شما برای کاربر ارزش می‌افزاید ؟

• به موقع بودن – پست های اخیراً منتشر شده در فید بالاتر نمایش داده می شوند.

• تعامل – پست هایی با لایک و کامنت بیشتر رتبه بالاتری دارند.

• زمان صرف شده برای مشاهده یک پست – پست هایی که برای مدت طولانی مشاهده شده اند در اولویت فید کاربر قرار می گیرند.

• روابط – آیا پست مربوط به یک حساب کاربری اینستاگرام است که کاربر اغلب با آن ارتباط برقرار می کند؟

• جستجوهای نمایه – حساب‌هایی که جستجوهای زیادی دارند در جدول زمانی بالاتر قرار می‌گیرند.

• اشتراک‌ها – حساب‌هایی که تعداد زیادی اشتراک از کاربر دارند رتبه بالاتری دارند.

الگوریتم فیس بوک اولویت بندی می کند:

• دوستان و خانواده – پست های دوستان در جدول زمانی کاربر بالاتر ظاهر می شوند.

• تعامل – پست هایی با لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری های زیاد رتبه بالاتری دارند.

• پست‌های تبلیغاتی تنزل رتبه‌بندی می‌شوند – پست‌هایی که کاربران را وادار به خرید چیزی می‌کنند تنزل رتبه دارند.

• طعمه کاهش می یابد – پست هایی که به عنوان طعمه برای لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری ها عمل می کنند رتبه پایین تری دارند.

• محتوای بصری – پست های دارای تصاویر و ویدیوها معمولاً رتبه بالاتری دارند. پست های فقط متنی از اولویت برخوردارند.

با درک روشنی از نحوه عملکرد الگوریتم های اینستاگرام در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک، می دانید که چه پست هایی را در هر پلتفرم منتشر کنید.
در حالی که فیسبوک ممکن است برای برندهایی که می‌خواهند به مخاطبان بیشتری دست یابند، گزینه واضحی به نظر برسد، الگوریتم آن برای محتوای مارک‌دار دوستانه‌ترین الگوریتم نیست. اینستاگرام در آنجا قیمت بهتری دارد.

بنابراین، بیایید نگاهی به دلایلی بیندازیم که چرا اینستاگرام به زودی از فیس بوک پیشی خواهد گرفت.

آینده اینستاگرام روشن تر از آینده فیسبوک است

در سال 2018، Jay Baer از Convince and Convert در مورد داده‌های پیشگامانه جدیدی از تحقیقات ادیسون گزارش داد که نشان می‌داد استفاده از فیسبوک برای اولین بار کاهش یافته است . همان نظرسنجی نشان داد که در حالی که فیس بوک کاهش یافته است، اینستاگرام شکوفا شده است.

در واقع در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک، در آن زمان جی پیش بینی کرد که تا سال 2020، اینستاگرام در کل استفاده از فیس بوک در ایالات متحده پیشی خواهد گرفت، که هنوز اینطور نیست.

در واقع، فیس‌بوک همچنان در سال 2022 با 90 درصد از بازاریابان از آن استفاده می‌کند. هرچند اینستاگرام خیلی عقب نیست.

شما ممکن است فرضیه‌هایی برای خودتان داشته باشید، اما در اینجا 9 دلیل وجود دارد که معتقدم اینستاگرام همچنان یک رقیب برای پیشی گرفتن از فیسبوک است.

1. اینستاگرام بیشتر برای موبایل دوست است

با توجه به اینکه سال‌ها این یک پلتفرم فقط برای موبایل بود و مجموعه‌ای محدود از انواع محتوا، جای تعجب نیست که اینستاگرام در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک تجربه موبایل بهتری نسبت به فیس‌بوک باشد. فیسبوک در این زمینه راه طولانی و طولانی را پیموده است، اما اینستاگرام برای گوشی ساخته شده است.

و با توجه به اینکه 98.8 درصد از محتوای اجتماعی در محیط تلفن همراه مصرف می شود ، این مزیت ساختاری قابل توجه است.

2. اینستاگرام ادغام استوری های بهتری دارد

باز هم، این یک شوک نیست، زیرا اینستاگرام در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک جایی است که زاکربرگ و دوستانش برای اولین بار عملکرد “stories” را که از اسنپ چت الهام گرفته شده بود، وارد کردند. فیس‌بوک در حال حاضر داستان‌های خاص خود را دارد، اما رابط کاربری فیس‌بوک نیوز فید و استوری‌های فیس‌بوک در این مرحله مبهم و ضعیف است.
استوری های اینستاگرام در بین اینستاگرام و فیسبوک نیز به طور دیوانه کننده ای محبوب هستند و روزانه 500 میلیون نفر از آنها استفاده می کنند .

3. اینستاگرام در میان جوانان آمریکایی در حال افزایش است

مطالعه شماره‌گیری بی‌نهایت از ادیسون نشان داد که در بین آمریکایی‌های ۱۲ تا ۳۴ ساله، استفاده از فیسبوک بین سال‌های ۲۰۲۰ به شدت کاهش یافته است، با افزایش استفاده از اینستاگرام و TikTok.

از زمان انتشار داده ها، اسنپ چت مشکلات خاص خود را با رشد و وفاداری کاربران داشته است که ناشی از تغییر بی پایان رابط کاربری، و کاهش 1.3 میلیارد دلاری ارزش گذاری مرتبط با توییت کایلی جنر است .

در نتیجه، من معتقدم که اینستاگرام در بین اینستاگرام و فیسبوک همچنان بر کاربران جوان رسانه های اجتماعی که البته هسته اصلی آینده هر شبکه اجتماعی هستند، ادامه خواهد داد.

4. اینستاگرام بیشتر تجارت دوستانه است

در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک تجارت مستقیم در فیسبوک چندین بار امتحان شده است، که موفقیت کمی داشته است.اما تجارت در اینستاگرام به قدری در این تجربه بافته شده است که به نظر می رسد یک گسترش بسیار طبیعی از پلتفرم باشد. من شخصاً یک سری چیزها را در اینستاگرام خریداری کرده ام و پیچیدگی الگوریتم هدف گیری بسیار قوی است. مثال‌های فروشگاه Shopify همچنین نشان می‌دهد که چگونه اینستاگرام می‌تواند به طور موثر برای فروش و بازاریابی استفاده شود.

و این تجربه برای کاربران و تبلیغ‌کنندگان بهتر می‌شود. همین هفته، اینستاگرام اعلام کرد که پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را ارائه می‌کند ، به این معنی که می‌توانید مستقیماً از روی عکس خرید کنید، بدون اینکه مجبور شوید اینستاگرام را برای بازدید از یک وب‌سایت ترک کنید. این قرار است اینستاگرام را به یک نیروگاه تجاری برای محصولات تبدیل کند.

به طور مشابه در بین اینستاگرام و فیسبوک، امکان ساخت ویدیوهای قابل خرید در اینستاگرام وجود دارد که مشتریان بتوانند از آن برای خرید مستقیم از داخل پلتفرم استفاده کنند.

5. اینستاگرام مکان بهتری برای برندها است

از نقطه نظر بازاریابی اینستاگرام و فیسبوک، تغییرات مداوم در الگوریتم نمایش فیس‌بوک برای اخبار فید، تلاش برای دستیابی به دسترسی ارگانیک به پست‌های شرکت را به طور فزاینده‌ای دشوار (برخی می‌گویند بیهوده) می‌کند. در مقایسه، در حالی که اینستاگرام تغییراتی را ایجاد می کند، مطمئناً تغییرات کمتری دارند، و همزیستی برند/کاربر در اینستاگرام به طور کلی بسیار بهتر است.

برندهای زیادی وجود دارند که دیدن محتوای آنها بین اینستاگرام و فیسبوک در اینستاگرام واقعاً لذت بخش است. مطمئن نیستم که اغلب در مورد پست های فیس بوک مارک ها صدق می کند.

6. اینستاگرام اکتشاف بهتری دارد

با توجه به تاکید زیاد روی هشتگ ها از ابتدا و استفاده گسترده از 5 تا 20 عدد از آنها در پست ها، کشف محتوایی که دوست دارید در اینستاگرام آسان تر است. به دلیل توانایی «پیدا شدن» محتوا در پلتفرم، ناشران سیستم هشتگ را پر کرده و سیستم را بازی می کنند.

اینستاگرام در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک به راحتی با ابزار هدایا و مسابقات اینستاگرام شخص ثالث ادغام می شود تا مخاطبان اینستاگرام شما را به روش های موثرتری درگیر کند.

7. اینستاگرام مکان مثبت تری است

در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک، جایی که حتی پیش پاافتاده‌ترین پست‌ها به نظر می‌رسد به نوعی از سیاست‌های مملو از دعوای غذایی ما و آن‌ها منتهی می‌شوند، گفتمان (همانطور که بود) در اینستاگرام حداقل برای من به طور مداوم مثبت و نشاط‌آور است. .

البته، مثبت بودن به تنهایی برای اینکه اینستاگرام در استفاده از فیس بوک پیشی بگیرد کافی نیست. اما رسانه های اجتماعی قرار است سرگرم کننده باشند. قرار است یک فرار باشد. در بیشتر موارد قرار نیست مکانی باشد که با شیاطین یا متهمان خود روبرو می شوید.

حالا در بین اینستاگرام و فیسبوک، اینکه آیا همه عکس‌های بی‌نقص در اینستاگرام باعث می‌شوند احساس بهتر یا بدتری نسبت به خودتان داشته باشید یا نه، در حال حاضر موضوع کمی مطالعه آکادمیک است، اما حداقل در بخش نظرات، مردم زیادی سر شما فریاد نمی‌زنند. .

8. اینستاگرام دارای پیام‌رسانی داخلی است

فیس‌بوک مسنجر یک موفقیت غیرقابل صلاحیت است. پذیرش در حال افزایش است و مسنجر شاید بهترین املاک و مستغلات برای تعاملات مارک در حال حاضر باشد که توسط ربات ها و چت (از جمله شرکای Convince & Convert مانند ICUC ) پشتیبانی می شود.

اما چت/پیام‌رسانی اینستاگرام در مقایسه اینستاگرام و فیسبوک حداقل می‌تواند برخی از کارهایی را انجام دهد که مسنجر فیس‌بوک می‌تواند انجام دهد، و این شکاف با چت ویدیویی، واکنش‌ها، یادداشت‌ها و موارد دیگر بسته شده است.

اگر با توجه به این گزینه، بتوانید عملکرد پیام رسانی و شبکه اجتماعی خود را به جای دو برنامه در یک برنامه نگه دارید، این کار را نمی کنید؟ می دانم که این کار را خواهم کرد.

بین اینستاگرام و فیسبوک کدام بهتر است ؟

هیچ پاسخ جهانی وجود ندارد، این به ماهیت کسب و کار شما بستگی دارد.هر پلتفرم اینستاگرام و فیسبوک دارای عناصر خاص خود است که آن را برای یک بازاریاب موفق تر می کند. و انتخاب کاملاً به نیازهای کسب و کار در علت بستگی دارد.

اگر قرار باشد بحثی در مورد اینستاگرام در مقابل فیس بوک باشد: کدام یک از اینستاگرام و فیسبوک بهتر است، ممکن است به امیدهای واهی منجر شود. زیرا آنچه برای یک کسب و کار در اینستاگرام کار می کند، برای کسب و کار دیگر در همان پلتفرم کار نخواهد کرد.

به عنوان مثال، کسب و کار شما اگر از هر دو پلتفرم اینستاگرام و فیسبوک استفاده کند، حتی ممکن است سود بیشتری داشته باشد. به همین دلیل است که درک هر دو پلتفرم و همیشه در جریان بودن، به بازیگران کلیدی استراتژی بازاریابی دیجیتال شما تبدیل خواهد شد.

جمع بندی

اینستاگرام و فیسبوک، هر دو از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی هستند اما ویژگی‌ها و کارکردهای متفاوتی دارند. فیسبوک با تمرکز بر ارتباطات گسترده‌تر و امکانات متنوع مانند گروه‌ها، رویدادها و به‌اشتراک‌گذاری متن و لینک، برای اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط با جامعه‌ای وسیع‌تر مناسب است.

در مقابل، اینستاگرام که بیشتر بر اشتراک‌گذاری محتوای بصری، یعنی عکس و ویدیو متمرکز است، برای جذب مخاطبان جوان‌تر و ساختن برندی بصری و خلاقانه مناسب‌تر است. فیسبوک برای گفتگوهای طولانی و ایجاد جوامع آنلاین و اینستاگرام برای تجربه‌های بصری و تعاملات کوتاه‌مدت، بهینه شده‌اند با خرید تیک آبی instagram از تمام قابلیت های پریمیوم آن بهره مند شوید.

یوتیک به‌عنوان یک مرجع معتبر در ارائه حساب‌های پریمیوم، با پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه، جایگاه ویژه‌ای میان کاربران به دست آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این امکانات، می‌توانید بر روی لینک خرید متاوریفای instagram کلیک کنید.

آیا می‌دانستید یوتیک به‌عنوان برترین پلتفرم خرید و تأیید اکانت‌ها در ایران شناخته شده است؟

اکنون که با تفاوت های اینستاگرام و فیسبوک آشنا شده‌اید، خوب است بدانید یوتیک به دلیل کارمزدهای رقابتی و پشتیبانی ۲۴ ساعته، به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای خرید حساب‌های مطمئن تبدیل شده است. برای تجربه خریدی ایمن و تضمین‌شده، همین حالا برای خرید متاوریفای instagram اینستاگرام اقدام کنید.

مقالات مرتبط با مقایسه اینستاگرام و فیسبوک

چقدر از این صفحه راضی بودید؟

روی این ستاره کلیک کنید برامون 👇

میانگین امتیازات / 5. ستاره ها:

اولین نفری باشید که به این صفحه ستاره میدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *