آموزشی

لینکدین و توییتر + دو ابزار قدرتمند برای ارتقاء کسب‌وکار شما

لینکدین و توییتر

لینکدین و توییتر چه تفاوتی دارند؟ با خرید اشتراک LinkedIn لینکدین  و خرید اشتراک توییتر بلو Twitter Blue از تمام مزایای آن استفاده بکنید. راهنمای نهایی برای چه شما یک فروشگاه کوچک محلی دارید یا یک شرکت بزرگ ملی. رسانه های اجتماعی چیزی بیش از راهی برای حفظ ارتباط با دوستان، خانواده و مخاطبان است.

اگر می خواهید در بازار موفق شوید، استراتژی بازاریابی کسب و کار شما ضروری است. رسانه های اجتماعی برای رشد کسب و کار کافی نیستند مگر اینکه ارتباط قوی بین مشاغل و کاربران رسانه های اجتماعی وجود داشته باشد.

اگر یک پلتفرم حساب رسانه اجتماعی دارید، می تواند به شما کمک کند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، آگاهی در مورد برند خود را افزایش دهید و سرنخ ها و فروش را افزایش دهید.

لینکدین یک پلتفرم عالی برای صاحبان مشاغل است زیرا اطلاعات زیادی را ارائه می دهد، در حالی که توییتر بیشتر یک پلتفرم رسانه اجتماعی شخصی است.

در مورد لینکدین، این کار را با محتوای دقیق انجام می دهید، جایی که می توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات و راه حل ها در مورد مسائلی که برای آنها مهم است، دلایل بیشتری برای اعتماد مشتریان به شما ارائه دهید. توییتر جایی است که مطبوعات باید آن را ببینند و شما را برای مخاطبان خود تقویت می کند.

یوتیک به عنوان یکی از پیشروها در ارائه حساب‌های اشتراکی و پریمیوم شناخته می‌شود و با فراهم آوردن ویژگی‌ها و مزایای ویژه، تجربه‌ای منحصر به فرد و خاص برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای خرید اشتراک‌های پریمیوم، می‌توانید به صفحه خرید اکانت LinkedIn لینکدین و خرید اکانت توییتر بلو Twitter Blue مراجعه کرده و جزئیات کامل را مشاهده کنید.

چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در هنگام ایجاد حساب های رسانه های اجتماعی برای یک کسب و کار در نظر بگیرید، اما مهم ترین آنها مخاطبانی است که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید.

چگونه می توانید به بیشترین افراد ممکن دست پیدا کنید و اهداف اصلی شما چیست؟ پس از پاسخ به این سوال، می توانید از یافته های خود برای کمک به تعیین اینکه آیا کاربران لینکدین و توییتر مناسب نیازهای شما هستند یا خیر استفاده کنید.

مقایسه 5 تفاوت کلیدی لینکدین و توییتر

لینکدین و توییتر

لینکدین و توییتر پلتفرم‌های بسیار متفاوتی هستند یکی از آنها منبع اطلاعات و دیگری یک شبکه حرفه‌ای است از نظر صاحب کسب‌وکار شبیه به هم هستند زیرا هر دو ابزار مفیدی برای برندسازی هستند و خرید اشتراک لینکدین و خرید اشتراک توییتر بلو توصیه می شود.

در اینجا از مقایسه لینکدین و توییتر چند تفاوت اصلی وجود دارد:

توییتر سریعتر است

توییتر در بین لینکدین و توییتر می تواند به شما کمک کند تا حضور بهتری در رسانه های اجتماعی برای تجارت خود ایجاد کنید. در بیشتر مشاغل، 70 درصد از بازاریابان و برندها از توییتر برای ایجاد آگاهی از برند استفاده می کنند. جلب توجه مردم به کار شما و ایجاد آگاهی از برند به این راحتی نیست.

شما باید چندین بار در روز محتوای جذابی را پست کنید که برای درگیر نگه داشتن کاربران ارزشمند باشد.داده‌های توییتر می‌توانند به شما کمک کنند تا تلاش‌های بازاریابی محتوای گذشته خود را بهتر درک کنید و استراتژی‌های آینده مؤثرتری را برنامه‌ریزی کنید. توییتر در مقایسه لینکدین و توییتر می تواند به شما کمک کند تا ترافیک بیشتری به وب سایت یا وبلاگ خود داشته باشید.

می تواند با استفاده از تحقیقات بازار به شما کمک کند تا مشتریان بالقوه محصولات و خدمات خود را پیدا کنید.

لینکدین به طور متوسط دسترسی ارگانیک بهتری دارد

در مقایسه لینکدین و توییتر برای مدت طولانی، این پست های لینکدین دسترسی زیادی نداشتند. محتوا معمولاً فقط توسط اتصالات سطح اول دیده می شد و به ندرت ویروسی می شد.

این در سال 2017 با معرفی یک الگوریتم جدید خبرفید لینکدین تغییر کرد که سعی داشت بر اساس علایق و ترجیحات، محتوای مرتبط‌تر و جالب‌تری را در فید خبری خود به خوانندگان نشان دهد.

پذیرندگان اولیه به سرعت یاد گرفتند که چگونه از الگوریتم فید خبری جدید برای ایجاد سرنخ در لینکدین با بازاریابی محتوا استفاده کنند.

با گذشت زمان، لینکدین در مقایسه لینکدین و توییتر فرمت های محتوای بومی بیشتری را معرفی کرد. ابتدا پست های ویدیویی، سپس پست های سند، سپس پخش زنده.

هر بار که آنها الگوریتم فید خبری خود را تغییر می‌دهند تا به نوع محتوای جدید و جالب یک مزیت بزرگ و غیرمنصفانه در مورد برداشت‌های اخبار فید بدهند.
با معرفی پست های ویدئویی، پست های متنی رتبه بندی شدند و تعداد زیادی از برداشت ها را از دست دادند. اگر می‌خواستید موفق شوید، باید بر موج سوار می‌شدید و از متن به ویدیو تغییر می‌دادید.

همه اینها در اواخر سال 2019 یا اوایل سال 2020 تغییر کرد.
امروزه در بین لینکدین و توییتر، دسترسی ارگانیک در لینکدین بسیار متعادل تر است و ویروسی شدن در لینکدین چالش برانگیزتر است.

لینکدین حرفه ای تر است

لینکدین در حرفه ای شدن پیشرو است. فرد باید با کسانی که با آنها ارتباط برقرار می کند حرفه ای و رسمی باشد. لینکدین در مقایسه لینکدین و توییتر یک سایت شبکه اجتماعی است که برای ارتباط افراد حرفه ای که علایق مشابهی دارند استفاده می شود.

این سایت در بین لینکدین و توییتر با فراهم کردن بستری برای افراد برای ارسال رزومه، نامه های پوششی و سایر مطالب حرفه ای، یافتن و ایجاد ارتباطات حرفه ای را برای افراد آسان تر می کند.

لینکدین در مقایسه لینکدین و توییتر می تواند به شما در ایجاد شبکه ای برای کسب و کار کمک کند. توییتر در بین لینکدین و توییتر می تواند برای مشاغل و برندهایی که به دنبال تبلیغ محصولات و برندهای خود هستند مفید باشد. این پلت فرم کمتر رسمی است و می تواند برای اهداف مختلف بازاریابی استفاده شود.

تفاوت های محتوا

توییتر در مقایسه لینکدین و توییتر اجازه می دهد که چیزها را فقط با 140 کاراکتر یا کمتر بیان کنید. این باعث می شود که اصطلاحات و کلمات اختصاری و پیوندهای کوتاه شوند که به راحتی قابل درک اشتباه هستند.

در همین حال، لینکدین در بین لینکدین و توییتر اجازه می دهد تا نکاتی را توضیح دهد و گسترش آن را در ارتباط با معنای ارسال پیام آسان می کند.

توییتر برای ویروسی بودن بهتر است

با حضور جهانی فیسبوک و انتشار اخیر Google+ برای عموم، می‌پرسید که بازاریابی در توییتر دیگر چه فایده‌ای دارد…

اما در مقایسه لینکدین و توییتر اگر فکر می‌کنید توییتر پلتفرمی است که گذشته است، در اشتباه هستید. توییتر روز به روز بر محبوبیت خود افزوده می شود و هنوز هم یکی از بزرگترین منابع ترافیک برای سایت ها در سراسر جهان است و در هر جایگاهی که می توانید تصور کنید.

بنابراین در بین لینکدین و توییتر، بدیهی است که ویروسی شدن در توییتر می تواند به وبلاگ شما در دریافت ترافیک بسیار مورد نیاز کمک زیادی کند، و ممکن است از این که متوجه شوید آسان تر از چیزی است که فکر می کنید شگفت زده شوید.

توییتر در مقابل لینکدین برای B2B

لینکدین و توییتر

گزارش‌ها نشان می‌دهد که چگونه لینکدین و توییتر برترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی مورد استفاده کسب‌وکارهای B2B باقی می‌مانند. Regalix توضیح داد که 93٪ از شرکت ها چگونه از توییتر استفاده می کنند، در حالی که 91٪ از LinkedIn استفاده می کنند. در میان این استفاده، شتاب استفاده از رسانه‌های اجتماعی ادامه دارد و بارکر توضیح داد که چگونه تا سال 2021، استفاده از رسانه‌های اجتماعی از 2.6 میلیارد در سال 2018 از 3 میلیارد در سراسر جهان فراتر خواهد رفت.

و کسب‌وکارها بخش مهمی از این استفاده هستند، با جزئیات XEN که تا سال 2015، 95 درصد از مشاغل B2B از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کردند. وبلاگ نویسی تاکتیک اصلی این استفاده تجاری بود، به طوری که دو سوم از پلتفرم های اجتماعی متعدد برای اشتراک گذاری محتوای وبلاگ خود استفاده می کردند.

اهداف اولیه کسب‌وکارهای B2B شامل آگاهی از برند (اولویت بر اساس XEN)، تولید سرنخ، مشارکت دائمی مشتری، به‌روزرسانی مشتریان در مورد محصولات یا خدمات شرکت، یا ارتقای محصولات یا خدمات شرکت است.

اشکال اصلی محتوای تجاری B2B شامل پست های وبلاگ (محبوب ترین)، مطالعات موردی، مقالات سفید است.

استفاده از توییتر برای مشاغل B2B

توییتر در بین لینکدین و توییتر اخیرا شاهد رشد کاربران فعال، زمان صرف شده در پلتفرم و تعامل بوده است. او می گوید که پلت فرم باز و عمومی آن مزایایی را برای کسب و کارها فراهم می کند. این فرصتی را برای کسب‌وکارهای B2B فراهم می‌کند تا مشتریان و مشتریان را در مقیاس جهانی شناسایی کرده و با آنها تعامل داشته باشند، چه از طریق خود توییتر یا از طریق دیگر پلتفرم‌ها از جمله ایمیل.

جکسون پیشنهاد می کند از ابزاری استفاده شود که اغلب نادیده گرفته می شود که توییتر در اختیار کاربران قرار می دهد توانایی ارسال مستقیم پیام به دنبال کنندگان. جکسون فراتر از ارتباط مستقیم با فالوورهای فردی، کار با الگوریتم توییتر را توصیه می کند. به طور خاص، توییتر نحوه نمایش فیدهای کاربران را تغییر داد تا توییت هایی را نشان دهد که بیشتر به آنها اهمیت می دهند.

از این رو در بین لینکدین و توییتر، در مورد آنچه مخاطبان هدف شما می خواهند بدانند، یاد بگیرید و توییت کنید و توییت های شما در بین مخاطبان هدف شما قرار گرفتن در معرض دید بیشتری خواهند داشت. وقتی فالوورها بیشتر با توییت‌های شما درگیر می‌شوند، الگوریتم توییتر این موضوع را بررسی می‌کند و توییت‌های شما را برای این مخاطبان اولویت‌بندی می‌کند.

جکسون بر اهمیت ویدیوهای توییتر تأکید می کند و به آمارهایی اشاره می کند که نشان می دهد 82 درصد از کاربران توییتر ویدیوها را در برنامه تماشا می کنند. حتی با تعداد فالوورهای کمی، ویدیوهای شما این شانس را دارد که توسط کاربران بیشتری در توییتر دیده شوند. و استفاده از هشتگ های توییتر صنعت یا موضوع خاص، راه دیگری برای یافتن افرادی است که به دنبال موضوعاتی هستند که با هشتگ های خود برجسته کرده اید.

از آنجایی که توییت‌ها به اندازه قبلی دسترسی ارگانیک ندارند، جکسون توصیه می‌کند بیشتر توییت کنید. استفاده از هشتگ های مختلف و خلاقیت با زبان مقدماتی محتوای خاص در اینجا مفید خواهد بود. به عنوان مثال، گاهی اوقات از عنوان مقاله خود هنگام ارسال آن در توییتر استفاده کنید – در موارد دیگر از گزیده هایی از متن مقاله استفاده کنید.

جکسون بر اهمیت «همیشه اولویت دادن به کیفیت بر کمیت» تأکید می کند. اگر می‌توانید هر ساعت یک چیز فوق‌العاده توییت کنید، آن را دنبال کنید. مخاطبان شما به شما خواهند گفت که آیا کار می کند یا نه. او از تبلیغات توییتر به عنوان گزینه دیگر یاد می کند (البته گران تر از تبلیغات فیس بوک است).

استفاده از لینکدین برای مشاغل B2B

شین بارکر توضیح می‌دهد که چگونه LinkedIn در بین لینکدین و توییتر، یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی B2B، فرصتی برای ارتباط با سایر متخصصان B2B برای رشد با هم فراهم می‌کند. به طور خاص، این سایت برای به اشتراک گذاری محتوا، تعامل در مورد محتوا، و استخدام فراهم می کند.

او به یک مطالعه CMI اشاره می کند که نشان می دهد بیش از 85٪ از سازمان های B2B از LinkedIn با 500 میلیون عضو (تا سال 2017) استفاده می کنند. بارکر توضیح می‌دهد که فراتر از آگاهی از نام تجاری، لینکدین در مقایسه لینکدین و توییتر به کاربران اجازه می‌دهد تا محصولات یا خدمات را تبلیغ کنند – و سپس با سایر کاربران در صنعت شما یا تمرکز مشتری ایده‌آل برای ایجاد ارتباطات در اطراف کسب‌وکار شما تعامل داشته باشند.

این تعامل به تقویت روابط کمک می کند که در نهایت منجر به تعاملات یک به یک می شود. یکی از قدرتمندترین عناصر لینکدین در بین لینکدین و توییتر، توانایی دسترسی آسان به تصمیم گیرندگان است که به ماهیت اغلب پیچیده فروش B2B  آسان تر کمک می کند.

Twitter و LinkedIn برای B2B انتخاب کنید؟

لینکدین و توییتر برای رشد کسب و کار بسیار مهم هستند. اگر یک کسب و کار به دنبال رشد مشتریان خود و ایجاد مشتریان جدید است، باید استراتژی های استفاده از این پلتفرم ها را یاد بگیرد و اجرا کند.

مقایسه توییتر و لینکدین برای B2C

لینکدین و توییتر

توییتر

در مقایسه لینکدین و توییتر بسیاری از صاحبان کسب و کار، توییتر را به عنوان یک ابزار بازاریابی مفید برای ایجاد برندها و ارتباط با مصرف کنندگان کم ارزش می دانند. استفاده بیش از حد اجتماعی از توییتر برای گزارش رویدادهای غیرعادی و کاملاً عادی زندگی روزمره، به توییتر به عنوان یک ابزار تجاری، رپ بدی داده است.

هنگامی که از توییتر عاقلانه استفاده شود، می‌تواند ابزاری مؤثر برای گسترش دسترسی شما در رسانه‌های اجتماعی باشد، که اکنون بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی B2C در نظر گرفته می‌شود.

علاوه بر بازاریابی محصول، بازاریابان B2C متوجه می شوند که توییتر در بین لینکدین و توییتر برای نظارت بر مکالمات در مورد محصولات آنها و همچنین برقراری ارتباط در نقش خدمات مشتری مفید است. بسیاری از شرکت‌ها از توییتر به‌عنوان ابزار اصلی پشتیبانی مشتری خود استفاده می‌کنند که به بهبود رضایت مشتری و نرخ حفظ آنها کمک می‌کند.

بی واسطه بودن توییتر چیزی است که این اپلیکیشن بازاریابی ورودی را به ابزار قدرتمندی برای کسب و کار تبدیل می کند، اما یکی از دلایل اصلی عدم استقبال بیشتر صاحبان مشاغل از توییتر است و اعتقاد به اینکه توییت ها فقط می توانند در زمان واقعی ارسال شوند، باعث می شود توییتر نیز به نظر برسد. فشرده و زمان بر است.

با این حال، برنامه‌هایی که به شما امکان می‌دهند توییت‌ها را از قبل برای انتشار در آینده برنامه‌ریزی کنید و امکان ارسال پیامک در توییت‌ها از تلفن همراهتان، آزادی و قابلیت استفاده این ابزار بازاریابی ورودی را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌اند.

کاربران تجاری متوجه خواهند شد که برخی از برنامه های کاربردی توییتر استفاده از توییتر را افزایش می دهند و در بین لینکدین و توییتر استفاده از این پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب را آسان تر و کارآمدتر می کنند. برنامه‌هایی مانند Tweet Deck و Twitter Feed به توییتر اجازه می‌دهند تا به شریک موفق‌تر و سازنده‌تری در استراتژی کلی بازاریابی ورودی شما تبدیل شود.

لینکدین

لینکدین بین لینکدین و توییتر یک پلتفرم عالی برای شرکت های بازاریابی در بازار B2B است، اما برای شرکت های بازاریابی در بازار B2C نیز به طور فزاینده ای محبوب است.

راه‌هایی برای استفاده از مخاطبان منحصربه‌فرد یک حرفه‌ای برای ایجاد کمپین‌های سبکی وجود دارد که در زمانی که کار نمی‌کنند برای آنها مفید باشد. پروفسور می گوید که افراد حرفه ای قدرت زیادی در خانه های خود دارند.

اگر به دنبال برقراری ارتباط با افرادی هستید که شبیه شما هستند، لینکدین در بین لینکدین و توییتر یک مکان عالی برای شروع است.

در حالی که یافتن محتوای تبلیغاتی و حمایت شده در لینکدین در فیدهای اصلی آسان‌تر است، احتمال اینکه در سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی گنجانده شود، کمتر است.
پست ها حاشیه نویسی می شوند اما برای جلوگیری از حواس پرتی در فید خبری شما ترکیب می شوند. این وب سایت دارای محتوای B2C زیادی است، اما به نظر می رسد اگر بخواهد بیشتر بر تجربه کاربر تمرکز کند، می تواند برای کاربران تفاوت ایجاد کند.

به طور کلی در بین لینکدین و توییتر، تقریباً برای هر صنعتی در لینکدین مخاطب وجود دارد. نه تنها مشتریان فقط مشتری هستند بلکه آنها حرفه ای نیز هستند. به احتمال زیاد بخشی از آن مخاطبان را می توان پیدا کرد و به مرحله بعدی سفرشان آورد.

جمع بندی

استفاده از هر دو پلتفرم لینکدین و توییتر آسان است. برای استفاده از یک پلتفرم شبکه اجتماعی به هیچ تجربه یا دانش قبلی نیاز ندارید، زیرا این یک راه ساده و آسان برای ارتباط با مردم است.

بسته به اینکه در یک زمان معین به چه چیزی نیاز دارید، می توانید از هر دو پلتفرم لینکدین و توییتر استفاده کنید تا بیشترین بهره را از کار خود ببرید. حضور در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند مخاطبان بیشتری نسبت به یک پلتفرم افزایش دهید.

خرید اشتراک LinkedIn را می توان برای شبکه های حرفه ای تر و کسب و کار محور سرنخ ها استفاده کرد، اما خرید اشتراک Twitter Blue زمانی استفاده می شود که بخواهید مشتریان خود را افزایش دهید.
می‌توانید از روش‌های نوآورانه برای جذب فالوورهای خود در هر دو پلتفرم استفاده کنید و از شبکه‌ای که در هر سایت رسانه اجتماعی تشکیل می‌دهید، بهترین استفاده را ببرید.

لینکدین و توییتر ابزارهای خوبی برای یافتن شغل و ایجاد شبکه هستند، اما مهم است که بدانید از چه موقعیت هایی می توان برای یافتن شغل استفاده کرد. ارسال محتوا به روش غیررسمی می‌تواند باعث از دست دادن ارتباط شما در لینکدین شود در حالی که تلاش برای انتقال محتوای ظریف با استفاده از توییت‌ها می‌تواند باعث سردرگمی دنبال‌کنندگان شما شود.

بنابراین، از هر پلتفرمی که برای استفاده انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که از آن به روش درست استفاده می‌کنید.

یوتیک به‌عنوان یک منبع معتبر برای خرید حساب‌های پریمیوم و اشتراکی با کارمزد پایین شناخته می‌شود و تخفیف‌ها و مزایای ویژه‌ای برای کاربران خود فراهم می‌آورد. برای بهره‌مندی از این خدمات و مزایا، پیشنهاد می‌کنیم که روی گزینه خرید اشتراک پرمیوم LinkedIn لینکدین و  خرید اشتراک پریمیوم توییتر بلو Twitter Blue کلیک کنید.

آیا می‌دانستید که یوتیک به‌عنوان بهترین پلتفرم برای خرید حساب‌های پریمیوم با پشتیبانی ۲۴ ساعته و کمترین کارمزد در ایران شناخته می‌شود؟

حالا که تفاوت‌های لینکدین و توییتر را شناخته‌اید، باید بدانید که یوتیک به‌عنوان معتبرترین منبع برای تهیه حساب‌های پریمیوم با قیمت مناسب در ایران شناخته می‌شود. اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد در خرید حساب‌های باکیفیت و پشتیبانی همیشگی هستید، خرید اکانت پریمیوم توییتر بلو Twitter Blue و خرید اکانت پرمیوم LinkedIn لینکدین  از یوتیک گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

مقالات مرتبط با مقایسه لینکدین و توییتر

چقدر از این صفحه راضی بودید؟

روی این ستاره کلیک کنید برامون 👇

میانگین امتیازات / 5. ستاره ها:

اولین نفری باشید که به این صفحه ستاره میدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *