ما که هستیم

ما یوتیکیو تیکUtickUTickutickuTick هستیم و استفاده از تمام این عناوین تنها توسط سایت ما یعنی utick.ir و حساب‌های رسمی‌ما در شبکه های اجتماعی، قانونی و شرعی می‌باشد.

قوانین

کاربر گرامی و خریدار محترم ضمن تشکر از انتخاب شما به جهت بازدید از سایت یوتیک، از آنجا که هرگونه استفاده از این سایت به هر نحوی اعم از عضویت در سایت، خرید محصولات و استفاده از هر یک از خدمات به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین سایت یوتیک است، تقاضا مینماییم مفاد زیر را مطالعه نمایید:

این توافقنامه از یک طرف از جانب یوتیک به آدرس وبسایت utick.ir و از طرف دیگر از جانب مشتری (شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما) از لحظه استفاده از خدمات سایت قابل استناد است.

تعاریف:

کاربر: شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما کاربر محسوب می شوید.

سایت: وب سایت اینترنتی یوتیک به آدرس utick.ir است.

شرایط و قوانین و یا توافقنامه: قرارداد قانونی که شما با ما می‌بندید و شامل این شرایط و قوانین، سیاست حریم خصوصی، و دیگر سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها و مقرراتی می‌شود که در وبسایت ما وجود دارد.

روز و ساعت کاری: روز های کاری وبسایت یوتیک از شنبه تا چهارشنبه به جز روزهای تعطیل در تقویم رسمی خواهد بود و ساعات کاری این وبسایت از ساعت 9 صبح الی 5 عصر خواهد بود.

محصول مجازی: محصولات مجازی شامل تمامی اشتراک های پریمیوم سرویس ها و اپلیکیشن ها است.

گیفت کارت: گیفت کارت ها شامل ردیم کد های سرویس های مختلف می باشد.

حقوق، مسئولیت ها، قوانین و مقررات کلی وبسایت یوتیک

  • با توجه به اینکه وبسایت یوتیک در ایران فعالیت میکند کاملا مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران میباشد.
  • عضویت در سایت، خرید محصولات و یا استفاده هر یک از خدمات این یوتیک به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وبسایت است.
  • یوتیک جهت بهبود در ارائه خدمات به کاربران، به تغییر در قوانین و شرایط استفاده از وبسایت نیاز دارد و این حق جهت تغییر قوانین و شرایط استفاده ارائه شده در سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و کاربران موظف هستند نسبت به مشاهده و مرور دوره ای این صفحه اقدام نمایند تا از تغییرات احتمالی آگاه شوند.
  • کلیه اصول و رویه‌های یوتیک منطبق با قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌های یوتیک تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی می‌شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • یوتیک خود را پایبند و متعهد به رعایت حریم خصوصی اطلاعات کاربران میداند و به هیچ عنوان این حقوق را نقض نمیکند؛ جزئیات بیشتر را در صفحه حریم خصوصی مطالعه کنید.
  • سایت یوتیک ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد؛ این سایت‏‌ها تحت نظارت و کنترل سایت یوتیک نیستند و سایت یوتیک هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل (و نه محدود به) لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد. سایت یوتیک این لینک‏ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایت‏ هایى که در آگهی‏‌های سایت یوتیک لینک می‏‌شوند را افرادی خارج از سایت یوتیک اداره می‌کنند، بنابراین سایت یوتیک نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق می‏‌کنید مسئولیت هرگونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در سایت یوتیک باشد، خود برعهده خواهید داشت.
  • اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل و پیامک حاوی کد خرید از سایت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود. همچنین یوتیک مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس ‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.
  • سایت یوتیک در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
  • سایت یوتیک در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

قوانین مربوط به فروشگاه یوتیک

  • استرداد وجه برای سفارش هایی که وضعیت در انتظار دارند و اقدامی جهت تحویل محصول صورت نگرفته وجود دارد.
  • استرداد وجه سفارش های در حال انجام به هیچ وجه قابل انجام نمیباشد.
  • یوتیک هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست خریداران از محصولات مجازی و فیزیکی ندارد.
  • امکان تعویض محصول خریداری شده با محصول دیگر حتی در صورت قیمت یکسان وجود ندارد. در صورتی که برای محصول خریداری شده امکان لغو و استرداد وجه وجود داشته باشد اقدام میشود، سپس خریدار میتواند نسبت به خرید محصول دیگر اقدام کند.
  • کلیه سفارش‌های ثبت شده در وبسایت یوتیک به وسیله ارسال شماره سفارش از طریق پیام کوتاه و ایمیل، در صف پردازش قرار می‌گیرند. یوتیک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در یوتیک به پایان برسد یا دلیل موجهی برای آن وجود داشته باشد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای یوتیک محفوظ است و مشتری می‌تواند درخواست عودت وجه دهد و امکان جایگزین کردن کالای دیگری حتی با همان قیمت وجود ندارد.
  • در صورتی که سفارش در جشنواره باشد یوتیک این حق را دارد که برخی از سفارشات را با اکانت های از پیش ساخته شده تکمیل نماید.
  • افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای خریدار یا کاربر ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی و پرداخت، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که خریدار شماره سفارش دریافت کند.
  • یوتیک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند؛ کلیه سفارش‌های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌گیری، پردازش و ارسال می‌شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای یوتیک محفوظ است.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا و کسر شدن مبلغ از حساب کاربر، مبلغ پرداخت شده طی ۱۲ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • در صورتی که کاربری ثبت سفارش نماید و مشخصات ورود خود را جهت شارژ ارسال ننماید، یوتیک این حق را دارد که اکانت جدید ساخته و برای کاربر پردازش نماید.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را در صفحه تکمیل اطلاعات و نه هنگام ساخت حساب کاربری جهت تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
  • برای خرید محصولات گیفت کارت و پول های بازی از یوتیک میبایست از طریق httpa://utick.ir/my-account بر روی افزودن شماره موبایل زده و حساب کاربری خود را از طریق شماره موبایل تائید کنید. در صورت عدم تائید حساب کاربری با شماره همراه، سفارش تا زمان تائید در حالت آماده سازی باقی خواهد ماند.
  • در صورت اشتباه توسط خریدار در هنگام ثبت سفارش و آماده سازی محصول جهت تحویل، مبلغ پرداخت شده قابل عودت نمی باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی مبلغ سفارش کاربر از سوی فروشنده بازگشت داده شود؛ فروشگاه یوتیک بعد از انجام هماهنگی‌های لازم، با کسر ۵ درصد از میزان ارزی که برای انجام سفارش دریافت کرده است، معادل ریالی مابقی آن را به کاربر پرداخت می‌کند. پرداخت معادل ریالی مطابق با نرخ خرید روز انجام می‌شود.

شرایط سلب مسولیت (Disclaimer)

  • فروشگاه یوتیک واسط خرید اشتراک و لایسنس محصولات خارجی می باشد ؛ و سازنده‌ی نرم افزار و مالک سرویس نیست ، لذا مسئولیت هرگونه تغییر در سیاست های سرویس ثالث و یا ناسازگاری برنامه یا سرویس با کامپیوتر و یا تلفن همراه کاربر ، بر عهده‌ی یوتیک نمی باشد ؛ از این روی ، به کاربران گرامی توصیه می شود ، پیش از خرید ، تحقیقات لازم را به عمل آورده و برنامه یا نرم افزار مربوطه را بر روی دستگاه خود نصب نموده و از عملکرد آن اطمینان حاصل کرده و آنگاه اقدام به خرید نمایند.
  • اگر کاربری از دریافت سفارش خود پس از تکمیل امتناع ورزد و طبق راهنمایی یوتیک سفارش خود را دریافت نکند، تکمیل شده تلقی میگردد و یوتیک هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
  • فروشگاه یوتیک هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ، اختلال کارکرد خود سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ندارد. لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس و یا اکانت می باشد.
  • یوتیک هیچ گونه مسولیتی در قبال تغییر تعرفه های سرویس ثالث نخواهد داشت.
  • شرایط فورس ماژور: در صورت بروز هر گونه مشکل که منشا وجود آن یوتیک نباشد؛ مانند: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی، تغییر سیاست های سرویس ثالث ، اختلال کارکرد سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ، مشکلات اینترنت کاربر ، مشکلات و محدودیت‌های مخابراتی کشور و یا تحریم های بین المللی یا فیلتر شدن سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث (Third Party) و … مسولیتی بر عهده یوتیک از بابت جبران خسارت و برگرداندن هزینه های اصلی نخواهد بود.
  • اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه میگردد و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد لذا در صورت استفاده نکردن شما، مجموعه یوتیک مسولیتی در قبال روز های از دست رفته اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت ، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام می رسد.
  • کاربر موظف است که در صورتی که درخواست اکانت اختصاصی دارد حتما ایمیل و پسوورد خود را بدون تایید دو مرحله ای یا مشکلی در ورود به اکانت مدنظر برای یوتیک ارسال کند و درصورتی که در هنگام ورود توسط تیم پردازش موردی وجود داشته باشد که نیاز به تایید دو مرحله ای یا 2FA باشد یوتیک تماما این اجازه را دارد که سفارش کاربر را بروی ایمیل دیگری فعال سازی کند و تشخیص این مورد بر عهده تیم پردازش یوتیک است.
  • مجموعه‌ یوتیک هیچگونه مسئولیتی مبنی بر موجود یا ناموجود بودن محتوای مورد نظر کاربر ، در سرویس یا محصولی که خریداری کرده است ندارد.
  • مجموعه یوتیک پرداختیار واسط است و اطلاعات ذکر شده در صفحه محصول برای آشنایی بیشتر کاربر با محصول ذکرشده است و گاها ناقص و یا به دلیل تغییر سیاست سرویس دهنده ثالث تفاوت پیدا میکنند، در نتیجه متنی یا بندی از آن قابل استناد برای ” مغایرت کالا و خدمت تبلیغ شده در وب سایت با کالا و خدمات دریافتی ” نیستند و سرویس دریافت شده، قابل کنسل شدن و یا عودت وجه به این دلیل را نخواهد داشت. کاربر موظف است قبل از خرید، تحقیق کافی به عمل آورده و از خدمت مورد نظر در سایت سرویس دهنده ثالث مطمئن گردد.
  • کاربر موظف است قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوه‌ اجرای آن تحقیق کافی را به عمل بیاورد. یوتیک مسولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ندارد.
  • کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین فروشگاه یوتیک، قوانین شرکت تولید کننده نرم افزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت کند، در صورت تخطی از قوانین مسئولیتی متوجه یوتیک نخواهد بود. برای مشاهده این قوانین به وبسایت شرکت ثالث مراجعه نمایید.
  • در زمانی که امکان ارایه محصول به هر دلیل اعم از: اتمام موجودی، تغییر پلن ها یا اعمال تحریم از سمت سرویس ثالث و … وجود نداشته باشد، هیچ گونه الزامی جهت تحویل آن برای فروشگاه یوتیک وجود نخواهد داشت لذا در این موارد سفارش مربوطه لغو شده و مبلغ دریافتی تماما به حساب بانکی معرفی شده از سمت کاربر عودت داده خواهد شد.
  • در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمی شود.
  • فروشگاه یوتیک می تواند در هر زمان و بدون دلیل کیفیت ارایه خدماتش را به صلاحدید خود تغییر دهد یا به ارایه خدماتش پایان دهد.
  • یوتیک هیچ گونه مسولیتی در قبال اسپم (Spam) شدن ایمیل های ارسالی خود در صندوق ایمیل کاربر ندارد و وظیفه بررسی صندوق ایمیل به عهده خود کاربر است.
  • یوتیک هیچ گونه مسولیتی در قبال ارسال، عدم ارسال یا محتوای هر گونه ایمیل از سمت سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث (Third Party) ندارد.
  • یوتیک هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دریافت پیامک به دلایلی از قبیل: انسداد خطوط، لغو دریافت پیامک از سمت کاربر و … که منشا آن یوتیک نباشد، ندارد.

قوانین مربوط به محصولات مجازی یوتیک و مدت زمان تحویل

  • مدت زمان تحویل سفارش از سمت فروشگاه یوتیک آنی و لحظه ای نخواهد بود و در شرایط عادی ممکن است بین 1 الی 96 ساعت کاری به طول بی انجامد، در صورت بروز شرایط ویژه سرویس دهنده مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2 برابر خواهد بود.
  • با توجه به حجم سفارشات و هم چنین وجود تحریم های خارجی و امکان برخورد با مشکلات فنی برخی سفارشات تا ۶ ماه ممکن است به طول بینجامد فلذا پیشنهاد می گردد قبل از ثبت سفارش نحوه و مدت زمان لازم برای انجام سفارش را از پشتیبانان مجموعه جویا شوید
  • استرداد وجه برای محصولاتی که بصورت از پیش ساخته شده هستند، بدین صورت که یک ایمیل و پسورد آماده تحویل کاربر داده میشود به هیچ وجه وجود ندارد.
  • استرداد وجه برای محصولاتی که حالت فمیلی و اشتراکی دارند، مانند اپل موزیک، اسپاتیفای و… در صورت استدلال منطقی از سمت خریدار و یا بروز برخی مشکلات وجود دارد.
  • عودت مبالغ پرداختی در پلن های اشتراکی در صورت استفاده خریدار از سرویس یا محصول، بدین صورت است که مدت زمان استفاده شده محاسبه شده و از مبلغ پرداختی کسر میگردد.
  • هنگام ثبت سفارش نسبت به وارد کردن ایمیل و شماره تماس صحیح دقت کنید، چرا که مشخصات محصولات مجازی برای خریداران ایمیل و پیامک میگردد و یا در یوتیک حساب کاربری داشته باشید تا مشخصات محصول خریداری شده را در پنل کاربری خود مشاهده کنید. (به ندرت در تلگرام و واتس اپ ارسال میشود)
  • تمامی محصولات مجازی از پیش ساخته شده قبل از ارسال بررسی شده و امکان مشکلاتی مانند نادرست بودن رمز عبور و… به ندرت در آنها وجود دارد.
    کلیه محصولات مجازی یوتیک برای مقاصد غیرتجاری و استفاده شخصی کاربران عرضه و ارائه میشود و بر این اساس یوتیک پاسخگوی اقدامات تجاری خریداران نخواهد بود.
  • قوانین اکثر محصولات مجازی یوتیک بعلت متفاوت بودن شرایط هر محصول در بخش «توضیحات محصول» صفحه همان محصول شرح داده شده است و در این صفحه (قوانین و مقررات سایت) دیگر ذکر نشده است. ثبت سفارش به معنای قبول تمامی نکات و قوانین ذکر در بخش «توضیحات محصول» میباشد.
  • همچنین بخشی از قوانین به دلیل رعایت دقیق تر و مهم تر پس از تکمیل سفارش به ایمیل شخصی خریدار ارسال خواهد شد. در صورت عدم رعایت قوانین، یوتیک هیچگونه ضمانتی در برابر محصول خریداری شده به مشتری نخواهد داد.
  • خریدار امکان تغییر اطلاعات اکانت ها و اشتراک های از پیش ساخته (مخصوصا پسورد) را ندارد، در صورت تغییر اطلاعات اکانت توسط خریدار، یوتیک هیچ مسئولیتی در قبال اکانت از دست رفته ندارد، وظیفه‌ای بابت عودت وجه به خریدار ندارد و اکانت دیگری بدون خرید مجدد کاربر به او ارائه نمیدهد.
  • اشتراک های فمیلی اپل مانند اپل موزیک و… بعلت به اشتراک گذاشته شدن روش پرداختی یوتیک بین کاربران، در صورتی که اپل آیدی خود را رو با گیفت کارت شارژ کردید و مایل به انجام خرید از اپ‌استور بودید با پشتیبانی یوتیک در تماس باشید تا کد CVV برای شما ارسال گردد؛ سپس متود پرداخت را اعتبار اپل آیدی قرار دهید؛ در صورتی که متود پرداخت شما کارت بانکی ما باشد اشتراک شما لغو و موظف به پرداخت کل هزینه فمیلی خواهید شد.
  • درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد یوتیک مسولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • یوتیک حق ندارد بدون دلیل مشخصی و بدون اطلاع رسانی قبلی به خریدار، اکانت یا اشتراک خریداری شده کاربران را قطع یا محدود کند.
  • در صورتی که کاربران محصول یا سرویسی از یوتیک خریداری کرده باشند و مدت زمان اشتراک آنها به پایان رسیده باشد یوتیک میتواند سرویس آنها را غیر فعال کند.
  • شرایط فورس ماژور: تمامی محصولات مجازی وبسایت یوتیک بعلت تحریم ها ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند و در صورت به وجود آمدن تحریم، یوتیک هیچ گونه مسئولیتی بابت رفع مشکل نخواهد داشت، هیچ گونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه پرداخت شده به خریداران ندارد و همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خسارت های احتمالی وارد شده به خریداران ندارد.
  • خروج خریدار از فمیلی اسپاتیفای و اپل، همچنین درخواست به یوتیک جهت خارج کردن خریدار از فمیلی اسپاتیفای، اپل و گوگل به منزله عدم نیاز به سرویس خریداری شده است.

حقوق و تعهدات کاربران و مشتریان

  • خریدار موظف است شماره سفارش خرید خود را برای پیگیری محصول خریداری شده نزد خود نگه دارد و جهت پیگیری سفارش، این کد را به پشتیبان سایت اعلام نماید.
  • خریدار باید آگاهی کافی نسبت به محصول مورد نظر کسب کند سپس اقدام به خرید کند، یوتیک علی رقم تولید محتوا و اطلاع رسانی درباره محصولات سایت خود، هیچ مسئولیتی در قبال عدم اطلاع صحیح خریدار نسبت به محصول خریداری شده ندارد.
  • کاربر موظف است در صورت ارتباط با پشتیبانی ، مشکلات خود را با لحنی کاملا رسمی در نهایت آرامش و ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری، بی ادبی یا بی احترامی، ادامه گفتگو مسدود شده ، سفارش وی لغو شده و دسترسی کاربر به سرویس بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد. لذا اپراتور نیز می تواند بی درنگ به مکالمه خاتمه داده و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر ، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
  • کاربران باید نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل معتبر و … را به صورت صحیح در سایت ثبت نمایند.
  • همچنین صحت آدرس و مشخصات دقیق پستی گیرنده (مثل کدپستی) به عهده خریدار است و در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از نقص در آدرس اعلامی، سایت یوتیک هیچ مسئولیتی در قبال استرداد وجه پرداختی، تعویض و مرجوعی آن ندارد.
  • بعضی از مواقع ممکن است سایت یوتیک نیاز به تایید هویت کاربر داشته باشد که این موارد در زمان‌ مقتضی با درخواست سایت یوتیک جهت ارائه مدارک انجام خواهد شد. مواردی همچون تصویر کارت ملی نیز جهت تایید هویت برخی از کاربران در سایت مورد نیاز است.
  • سایت یوتیک متعهد می‌شود اطلاعات کاربران را در اختیار هیچ شخص سومی قرار ندهد و مسئول محافظت از آن است.
  • کاربر می بایست آدرس پست الکترونیک و سایر اطلاعات خود را به طور صحیح وارد کند در غیر این صورت مسئولیت ثبت اشتباه بر عهده کاربر خواهد بود.
  • هر فرد حقیقی با داشتن حداقل ۱۸ سال کامل می‌تواند در سایت سایت یوتیک حساب کاربری ایجاد نماید. افراد زیر ۱۸ سال باید تحت نظر والدین و یا قیم قانونی خود از خدمات سایت یوتیک استفاده نمایند.

شرایط گارانتی و پشتیبانی سفارشات (Support & Warranty)

  • مدت زمان اکانت اشتراکی شما به معنی مدت زمان گارانتی تعویض اکانت یا لایسنس خریداری شده می باشد و محصول ارسال شده دارای گارانتی تعویض اکانت در طول دوره ی اشتراک بوده و در صورت اتمام زمان اشتراک یا بروز هر گونه مشکل در پریمیوم بودن اکانت با تماس با پشتیبانی ، محصول مربوطه تعویض خواهد شد لذا در صورت بروز هرگونه مشکل به پشتیبانی پیام ارسال کنید.
  • اگر اکانت شما بصورت اختصاصی باشد و ایمیل و شماره تلفن همراه شما بروی اکانت ست گردیده باشد، در صورت بروز هرگونه مشکل همچون بن شدن، دی اکتیو شدن اشتراک و … یوتیک مسئولیتی در این باره ندارد و ضمانت اکانت های اختصاصی تنها 7 روز کاری پس از تحویل می باشد.
  • اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه می شود و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد لذا در صورت استفاده نکردن شما، مجموعه یوتیک مسولیتی در قبال روز های از دست رفته اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت ، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام می رسد.
  • مدت زمان ضمانت و پشتیبانی برای لایسنس و اشتراک های مادام العمر (Lifetime) حداکثر یکسال است.
  • کاربر موظف است در زمان بروز مشکل برای لایسنس و اشتراک خود، مورد را در همان زمان به پشتیبانی مجموعه اطلاع دهد و پس از اتمام اشتراک، امکان ضمانت و پشتیبانی برای اشتراک مربوطه وجود نخواهد داشت.
  • در صورت هرگونه دست‌کاری اطلاعات پرداخت از قبیل: اتصال حساب بانکی دیگر یا قطع حساب جاری، کنسل کردن اشتراک و …. توسط کاربر، پس از تکمیل سفارش، امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت به سفارش مربوطه سلب شده و متعاقباً امکان عودت وجه نیز وجود نخواهد داشت.
  • فروشگاه یوتیک هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ، اختلال کارکرد خود سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ندارد لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس می باشد.
  • در صورت بروز مشکل و عدم همکاری کاربر در ارسال اطلاعات لازم جهت بررسی و حل موضوع، سفارش مورد نظر، تکمیل شده تلقی خواهد شد و متعاقباً امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت برای سفارش مربوطه وجود نخواهد داشت.
  • شایان ذکر است خدمات آموزش نظیر : آموزش آپدیت و به روز رسانی نرم افزار، نصب نرم افزار، نحوه فعال سازی و استفاده لایسنس و… جزء وظائف اپراتور یوتیک نمی باشد. با این وجود یوتیک با راه اندازی بخشی به نام “وبلاگ” و بخش “سوالات متداول” اقدام به حل مشکلات نامربوط به پشتیبانی کاربران را می نماید.
  • مسئولیت توجه به نکات نگهداری و استفاده اکانت و لایسنس ها برعهده‌ی خود کاربر است و در صورت عدم توجه به این نکات ، مجموعه‌ یوتیک هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی لایسنس مربوطه ندارد و از گارانتی تعویض اکانت ساقط شده و دسترسی شما بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.
  • در محصولات اشتراکی ، در صورت دستکاری اطلاعات یا حتی به اشتراک گذاشتن لایسنس ، مجموعه‌ی یوتیک هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی لایسنس مربوطه نخواهد داشت و از گارانتی تعویض اکانت ساقط شده و دسترسی شما بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.
  • به هیچ عنوان برای محصولات غیر فمیلی یا اختصاصی که تحویل داده شده اند ، امکان استرداد وجه یا تعویض محصول وجود ندارد.
  • در صورتی که کاربران محصول یا سرویسی از یوتیک خریداری کرده باشند و مدت زمان اشتراک آنها به پایان رسیده باشد یوتیک میتواند سرویس آنها را غیر فعال کند.
  • کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها و تنها از طریق پشتیبانی پیگیری نمایند و از ارسال پیام های مکرر برای یک موضوع جدا خودداری کند. ضمنا به درخواستهایی که از طریق تماس تلفنی اعلام گردد نیز رسیدگی می شود.
  • فروشگاه یوتیک هیچگونه پشتیبانی حضوری ندارد.
  • کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت یا تماس با پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را با لحنی کاملا رسمی در نهایت آرامش و ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری، بی ادبی یا بی احترامی ، ادامه گفتگو مسدود شده ، سفارش وی لغو شده و دسترسی کاربر به سرویس بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد. لذا اپراتور نیز می تواند بی درنگ به مکالمه خاتمه داده و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر ، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
  • کاربر می بایست متن ارسالی را حتما به زبان فارسی با لحنی کاملا رسمی ارسال کند، به تیکت ها و پیام های غیر رسمی یا به صورت فینگلیش یا زبان دیگری ارسال شده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • اپراتور یوتیک متعهد می شود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف نمودن مشکلات مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید. یوتیک هیچگونه مسئولیتی من باب پاسخگویی به تیکت های تکراری، دارای عنوان نامناسب یا سوالات نامفهوم ندارد.

قوانین احراز هویت

  • احراز هویت بخش مهمی از ارائه‌ی خدمات در یوتیک است. یوتیک همواره تلاش می‌کند هویت کاربران را از هر جهت سنجیده و احراز کند. احراز هویت کاربران، از پرداخت‌های ناخواسته و نامتعارف جلوگیری می‌کند. استفاده‌ی کاربر از خدمات یوتیک به این معنی است که او از قوانین احراز هویت آگاهی دارد و آن‌ها را پذیرفته است.
  • با توجه به قوانین کشور، در صورت لزوم، یوتیک موظف است پیش از ارائه سرویس کاربرانی که اقدام به خرید سرویس از یوتیک می‌کنند را احراز هویت کند.
  • احراز هویت ممکن است با کارت ملی، کارت بانکی، پاسپورت، شناسنامه،‌ قبض‌های خدماتی، سلفی با کارت بانکی و کارت ملی یا با تمامی این مدارک انجام شود.
  • کاربر نباید در یوتیک با کارت بانکی که به نام شخص دیگری باشد، خرید انجام دهد.
  • در صورت نیاز به عودت وجه به کاربر، وجه فقط به حساب کاربری مشروط بر احراز هویت، عودت داده می‌شود.
  • کاربر موظف است تمامی مقررات احراز هویت را که در قسمت قوانین بخش مربوطه قابل نمایش است، جهت دریافت خدمت بپذیرد؛ وگرنه درخواست ایشان انجام نخواهد شد. به همین دلیل، لطفا تمامی شرایط و قوانین محصول موردنظر خود را در بخش مربوطه با دقت مطالعه کنید.
  • هر کاربر فقط می‌تواند برای خودش حساب کاربری ایجاد کند. ایجاد حساب کاربری در یوتیک برای شخص دیگر امکان‌پذیر نیست.
  • استفاده از حساب کاربری شخص دیگر، خلاف مقررات یوتیک و ممنوع است.
  • در صورتی که یوتیک متوجه تراکنش مالی مشکوک از طریق حساب بانکی کاربر شود، دسترسی کاربر به پنل مربوطه مسدود خواهد شد و تا زمان رفع مشکل، وجه در نزد یوتیک بدون تعلق هرگونه سود و خسارت، امانت باقی می‌ماند.

شرایط عودت/ استرداد وجه

  • اعلام انصراف یا درخواست تعویض اکانت کاربر، تا قبل از انجام و نهایی سازی سفارش و یا ناتوانی فروشگاه یوتیک در ارائه لایسنس مورد نظر قابل قبول است. در صورت انصراف وجه پرداختی به فاصله 7 روز کاری عودت به کیف پول می گردد.
  • نوع فمیلی، اشتراکی، دانشجویی و یا اختصاصی بودن و یا ریجن و پلن سرویس ها به صورت کاملا دقیق و واضح برای تمامی محصولات هم در نزدیکی دکمه “اضافه به سبد خرید” و یا در نکات انتهایی تمامی محصولات درج شده است، لذا به هیچ عنوان امکان عودت وجه برای دلایلی از این قبیل وجود نخواهد داشت.
  • استرداد وجه برای محصولاتی که حالت فمیلی و اشتراکی دارند، فقط در صورت استدلال منطقی خریدار وجود دارد. در صورتی که کاربر پس از فعال سازی اشتراک های که حالت فمیلی و اشتراکی دارند ، با استدلال منطقی از خدمات انصراف دهد، مبالغ پرداخت شده بابت کارمزد خدمات ، شارژ حساب کاربری ، مدت زمان استفاده عودت داده نخواهد شد و از مبلغ کلی استرداد کسر خواهد شد.
  • به هیچ عنوان برای محصولات غیر فمیلی یا اختصاصی فعال شده اند ، امکان استرداد وجه یا تعویض محصول وجود ندارد. در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، نظیر : عدم توجه به قوانین و …. خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمی شود.
  • عودت و استرداد وجه سفارشاتی که از سوی یوتیک مسترد می گردند با کسر مالیات و کارمزد فقط از طریق شماره شناسه حساب بانکی ایران (شبا یا همان IBAN) و از طریق پایانه پایا در ساعات کاری به شماره حساب مبدا که با آن اقدام به خرید کرده اید صورت خواهد پذیرفت.
  • استرداد وجه سفارشاتی که از سوی کاربر درخواست کنسلی می گردد پس از آنکه یوتیک آنرا تایید کرد به کیف پول کاربر در سایت واریز می گردد و به هیچ عنوان مبلغ پرداختی امکان بازگشت به حساب بانکی مبدا را ندارد.
  • اگر سفارشی بیش از ۴۵ روز کاری ثبت گردیده است و کماکان به انجام نرسیده است کاربر می‌تواند با انجام احراز هویت در یوتیک، درخواست استرداد وجه به حساب بانکی خود را ثبت کند.

ضوابط حریم شخصی ، رازداری و امنیت

  • محتوای حساب کاربری و اطلاعات کاربر نزد فروشگاه یوتیک محرمانه است و تنها با حکم قانون و یا مراجع قانونی در اختیار دیگران قرار خواهد گرفت. یوتیک جهت تامین امنیت اطلاعات کاربر تلاش خواهد کرد اما امنیت حساب کاربری در برابر اقدامات غیرقانونی اشخاص ثالث را به هیچ وجه تضمین نمی کند.
  • در هنگام بازدید شما از وبسایت یوتیک، کوکی‌های مشخصی برای تحلیل استفاده کاربران از این وبسایت بر روی کامپیوتر شما نصب می‌شود. این کوکی‌ها شامل اطلاعات شخصی شما مانند نام، آدرس ایمیل، آدرس پستی و یا شماره تلفن شما نخواهند شد. مهمترین استفاده این کوکی‌ها تحلیل و بررسی رفتار کاربران برای نمایش تبلیغات مناسب به آن‌ها خواهد بود.
  • شما می توانید تنظیمات مرورگرتان را به نحوی تنظیم کنید که کوکی ها را نپذیرد، اما این کار باعث می شود استفاده شما از سایت با محدودیت هایی مواجه شود. خواهش ما از شما این است که به ما اعتماد کنید و با خیالی آسوده از این که کوکی ها شامل هیچ گونه استفاده از اطلاعات شخصی شما نمی شود و همچنین هیچ ویروسی کامپیوتر شما را تهدید نخواهد کرد، آن ها را فعال کنید.
  • ما از اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنیم (مثل نشانی رایانامه‌تان یا شماره تلفن) برای تعامل مستقیم با شما و اطلاع رسانی استفاده می‌کنیم.
  • مجموعه یوتیک مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، اپلیکیشن ها و یا برنامه های مورد استفاده کاربر را ندارد.

قوانین مربوط به پشتیبانی یوتیک و ساعات پاسخگویی

  • پشتیبانی یوتیک روز های تعطیل پاسخگو نمی باشد و هیچ گونه وظیفه ای بابت رسیدگی به درخواست ها یا تحویل سفارشات ندارد.
  • پشتیبانی یوتیک هیچ وظیفه ای جهت راهنمایی، پاسخگویی و رفع مشکلات فنی و مواردی که مربوط به محصولات وبسایت نیست، ندارد.
  • پشتیبانی تلفنی و شبکه های اجتماعی یوتیک (اینستاگرام، واتس اپ و تلگرام) همه روزه از ساعت 9 صبح الی ۵ عصر فعال است.

توافقات نهایی

  • کاربر تصدیق می‌نمایند که شرایط استفاده از یوتیک را به‌طور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم می‌باشند.
  • هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به‌منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم می‌‌نماید.
  • در مواردی که شرایط استفاده حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت می‌باشد.