آموزشی

معرفی 10 روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف ! + آموزش✔

روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف

روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف چگونه است؟ با خرید اشتراک Todoist تودویستتمام وظایف خود را لیست بندی کنید. اخیراً به قدری توسط مردم استفاده می شود که به آنها کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنند و همچنین وظایف خود را انجام دهند.

یوتیک به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه حساب‌های پرمیوم شناخته می‌شود و ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و  خرید اکانت Todoist تودویست، لطفاً روی لینک کلیک کنید.

این یک برنامه کاربردی بهره وری است که ویژگی های بسیاری را برای مدیریت و تکمیل کارها در اختیار افراد قرار می دهد.ساده و آسان برای استفاده با رابط کاربر پسند است، همچنین دارای بسیاری از ویژگی های قابل تنظیم است که به صورت رایگان در دسترس هستند.

ما می توانیم تقریباً هر کاری را با استفاده از این برنامه انجام دهیم که استفاده از آن را جذاب تر و اعتیادآورتر می کند. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان از Todoist برای مدیریت کار استفاده کرد و این مقاله به همین موضوع روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف Todoist می‌پردازد.

10 روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف Todoist

همانطور که بحث شد، Todoist به عنوان یک برنامه چندوظیفه ای می تواند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرد که با خرید اشتراک تودویست از قابلیت های آن ها بهره مند شوید. در اینجا 10 روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف آورده شده است :

1. دسترسی به هر کجا و هر زمان

قبل از دانستن روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف ، باید نحوه دسترسی به آن را بدانید. محبوب ترین و مفیدترین چیزی که Todoist ارائه می دهد این است که می توان به آن در هر جایی دسترسی داشت.

می‌توانید وظایف خود را با استفاده از Todoist در کلاینت‌های رایانه شخصی با کلید Ctrl+A اضافه کنید ، دستگاه‌های خود را همگام‌سازی کنید و حساب خود را در تلفن‌های همراه و همچنین iPads مدیریت کنید و با استفاده از ایمیل کارها را اضافه کنید.
روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف
Todoist همچنین با Gmail ادغام شده است ، بنابراین می‌توانیم از حساب‌های Gmail برای اضافه کردن کارها نیز استفاده کنیم. ما می توانیم از طریق مرورگرهای وب مانند کروم، فایرفاکس، اپرا و غیره نیز به آن دسترسی داشته باشیم. همگام‌سازی در دستگاه‌هایتان و سفارشی‌سازی حسابتان آسان است، زیرا به ندرت به ثانیه‌ای نیاز دارد.

2. تنظیم پروژه های Todoist

روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف وجود دارد ، اما ترجیح داده شده تنها دو سطح است. Todoist یکی از ساده‌ترین برنامه‌های بهره‌وری است که می‌توانید از آن استفاده کنید، اما وقتی شروع به اضافه کردن سطوح و وظایف فرعی بیشتر و بیشتر به وظایف خود می‌کنید، گاهی اوقات برای کاربران نیز پیچیده می‌شود.
روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف
برای تنظیم یا زمان‌بندی پروژه‌های خود در Todoist و روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف ، سعی کنید حداکثر ۲ تا ۳ زیرکار یا سطح اضافه کنید. علاوه بر این، برای گروه بندی وظایف خود بر اساس زمان، می توانید پوشه های مختلفی بسازید و وظایف را در آنها مرتب کنید. پوشه های مختلف مانند Work, Home, Personal Care و غیره

3. هر روز لیست وظایف را مرور کنید

راه دیگری در روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف این است که هر روز آن را مرور کنید. Todoist اعلان های مفید بسیاری را برای یادآوری وظایفی که قرار است انجام دهید ارسال می کند.

روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف

در این روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف فرد باید وظایف را به طور منظم بررسی کند و بررسی کند که آیا هر یک از آنها از دست رفته است. مرور وظایف نه تنها وظایف شما را به شما یادآوری می کند، بلکه می توانید وظایف خود را مجدداً اولویت بندی کنید، چیزها را جابجا کنید یا وظایف را مطابق نیاز فعلی خود ویرایش کنید. به عنوان یک برنامه یادآوری نهایی، این برنامه بسیار قدردانی می شود.

4. اضافه کردن پرچم

در روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف اولویت بندی وظایف یکی از کارهای دشوار است. شما می‌توانید برنامه‌ها یا روال‌ها را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید و زمان خود را نیز بر این اساس مدیریت کنید، اما ممکن است نتوانید وظایف را به طور مؤثر اولویت‌بندی کنید. اما این مشکل همچنین می تواند به راحتی توسط Todoist حل شود زیرا ویژگی دیگری را برای اضافه کردن Flags به وظایف ما ارائه می دهد.

راه دیگر برای روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف ، اضافه کردن پرچم به آن است. دارای پرچم های قرمز، نارنجی و زرد در بالای لیست ها است که می توانید از آنها استفاده کنید، حتی ما می توانیم رنگ و رنگ های پرچم مورد نظر را تغییر دهیم. استفاده از پرچم ها می تواند مفید باشد زیرا وظایف را به عنوان مهم ترین، مهم ترین و ساده ترین دسته بندی می کند. همچنین می توانیم سفارشات را با روش کشیدن و رها کردن تغییر دهیم.

برای بررسی کامل اپلیکیشن Todoist چیست کلیک کنید.

5. برچسب های Todoist

یکی دیگر از روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف ، تنظیم متن و زمان مورد نیاز با استفاده از برچسب‌های Todoist است. برچسب‌ها یکی دیگر از مناسب‌ترین ویژگی‌هایی است که Todoist ارائه می‌کند زیرا می‌توانیم برچسب‌ها را در صورت نیاز اضافه یا حذف کنیم. فرد باید وظایف خود را کاهش دهد و زمان خود را به درستی در آن کارها افزایش دهد تا بتوان آنها را به درستی انجام داد. همچنین رنگ های برچسب قابل تنظیم را با فریم های زمانی 5 تا 60 دقیقه ارائه می دهد.

این برچسب‌ها به ما اجازه می‌دهند تا روی کارایی وظایف و مدیریت زمان نیز کار کنیم. همچنین در این  روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف می‌توانیم با زمان مورد نظری که ممکن است برای یک کار خاص صرف کنیم، آشنا شویم که در نهایت ما را به نظم و انضباط و دلسوزی بیشتری در مورد کارمان سوق می‌دهد.

همانطور که زمان خود را مدیریت می کنید، می توانید برخی از شکاف های زمانی را نیز شناسایی کنید که ممکن است در روز خود هدر دهید و در عوض از آنها برای یک کار کوچک دیگر استفاده کنید.

6. ویژگی های عود برای مدیریت عادات

راه دیگری در روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف، راه اندازی وظایف Habit در Todoist است. Todoist ویژگی‌های Recurrence را ارائه می‌کند که به راحتی تنظیم می‌شوند و حتی این ویژگی‌ها برای ایجاد هر عادتی بهترین هستند. اگر می‌خواهید هشدارها یا یادآوری‌ها هر روز وظایف را به عادت شما تبدیل کنند، می‌توانید به سادگی اطلاعات را در قسمت داده تایپ کنید.

در این روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف ما حتی می‌توانیم مدخل‌هایی مانند «هفته چهارم هر ماه» یا «این چهارشنبه»، Todoist اضافه کنیم و همچنین دستورالعمل‌هایی را که به آن ارائه می‌دهید شناسایی کرده و روی آن کار کنیم. افزودن برچسب ها می تواند دیدن آنها را در یک نگاه برای کاربران آسان کند. تنظیم وظایف Habit با افزودن برچسب ها واقعاً آسان است و ارزش آن را دارد.

7. استفاده از میانبرهای صفحه کلید

هفتمین نکته برای روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف، اضافه کردن میانبرهای صفحه کلید است. ما نه تنها می‌توانیم میانبرهایی را برای کارها اضافه کنیم، بلکه ویژگی‌های دیگری مانند یادآوری، برچسب‌ها، پرچم‌ها و غیره را نیز می‌توانیم اضافه کنیم. اگر می‌خواهید کارهای جدید اضافه کنید، « Shift + A » را فشار دهید و اگر می‌خواهید کارهای خود را به انتهای لیست کارهایتان اضافه کنید، روی «a» کلیک کنید.

در روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف میانبرهای مختلف دیگری نیز وجود دارد که در راهنمای برنامه موجود است. میانبرها اضافه کردن وظایف و کار بر روی وظایف را برای کاربران راحت تر می کند.

8. صندوق ورودی ایمیل

روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف وجود دارد ، یکی از این راه‌ها دسترسی به آن از طریق ایمیل است. امروزه ایمیل های زیادی در صندوق ورودی خود دریافت می کنیم که بسیاری از آنها حتی در حال استفاده نیستند. گرفتن وقت از زندگی روزمره و مرتب کردن این ایمیل ها دشوار است. بنابراین روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف، Todoist در این کار نیز به ما کمک می‌کند، با پاک کردن همه نامه‌های ناخواسته و هرزنامه از صندوق ورودی ما و سازمان‌دهی آن‌ها همانطور که می‌خواهیم، به تمیز نگه داشتن صندوق ورودی ایمیل ما کمک می‌کند.

ما همچنین می توانیم آن را با سایر برنامه های ایمیل ادغام کنیم و ایمیل های خود را در آنجا نیز مدیریت کنیم. همچنین به طور خودکار وظایفی برای پاسخ دادن به ایمیل ها در برنامه ما اضافه می کند تا بتوانیم به ایمیل های مهم در صندوق ورودی خود پاسخ دهیم.

9. استفاده از الگوها

اگر از Todoist برای ساخت وبلاگ، ویدیو یا سایر پست ها و پادکست ها استفاده می کنید، ممکن است هر بار که کار می کنید به همان چیدمان نیاز داشته باشید. یکی از راه‌های مفید از  روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف، اضافه کردن قالب‌ها است.

روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف

ما می‌توانیم الگوهای خود را بسازیم و حتی از اسناد دیگر الگوهایی بسازیم و هر زمان که بخواهیم از آنها استفاده کنیم. Todoist دارای بسیاری از قالب های داخلی نیز برای کاربران است. آنها به راحتی قابل تنظیم هستند. این به مخاطب اجازه می دهد تا هر بار که پروژه جدیدی می سازید، به جای نشستن و نوشتن یک به یک کلمه، وظایف خود را به سرعت اضافه کند.

10. استفاده از Zapier یا IFTTT برای ایجاد وظایف

یکی از بهترین روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف، پیوند دادن آن با برنامه‌های شخص ثالث است. Todoist می تواند با بیش از 50 برنامه شخص ثالث دیگر ادغام و کار کند. با خدماتی مانند IFTTT و Zapier کار می کند که اجازه می دهد تا برنامه های دیگر را با Todoist پیوند دهید.

پیوند دادن سایر برنامه‌ها ممکن است فرآیند پیچیده‌ای به نظر برسد، اما در زندگی واقعی، واقعاً مفید است، زیرا می‌توانیم به راحتی فهرست کارهای خود را بر اساس برخی قوانین رایج که خودمان تنظیم می‌کنیم ایجاد کنیم. هنگامی که با ادغام ها شروع می کنید، تقریباً همه چیز خود به خود اتفاق می افتد و در وقت شما نیز صرفه جویی می شود.

سوالات متداول

چگونه از Todoist به طور موثر استفاده می کنید؟

ما می‌توانیم با ایجاد فهرست‌هایی به خوبی سازمان‌دهی‌شده و ساده برای انجام، پیگیری آن‌ها و سازگار ماندن با برنامه‌مان، به طور مؤثر از Todoist استفاده کنیم.

چگونه وظایف را در Todoist سازماندهی کنم؟

ابتدا به مشاهده بروید یا در هر پروژه ای، روی سه نقطه که در گوشه بالا سمت راست وجود دارد ضربه بزنید. حالا روی View ضربه بزنید و از بین گزینه ها روی organize کلیک کنید.

آیا می توانم از Todoist برای مدیریت وظیفه استفاده کنم؟

بله، Todoist یکی از بهترین برنامه های مدیریت وظایف است که دارای ویژگی های مفید بسیاری است، علاوه بر این، ما می توانیم از طریق وب، مک و ویندوز نیز به آن دسترسی داشته باشیم.

Todoist برای چه چیزی بهتر است؟

Todoist برای مدیریت وظایف، زمان‌بندی وظایف، مدیریت وظایف رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر بهترین است.

جمع بندی

ما راه های زیادی و روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف داریم ، این برنامه رابط کاربری ساده و کاربردی ندارد، اما در عوض، خرید اشتراک Todoist ثابت کرده است که مفیدترین برنامه بهره وری است که به ردیابی، مدیریت، ایجاد و ویرایش ما کمک می کند. وظایف مهم نیست کجا هستیم و از چه دستگاهی برای کارآمدی استفاده می‌کنیم، می‌توانیم با همگام‌سازی حساب‌هایمان و داشتن یک اتصال اینترنتی خوب به این برنامه در هر دستگاهی دسترسی داشته باشیم.

وظایف ما را مرتب نگه می دارد بدون اینکه ویرایش آنها را برای ما سنگین کند. اگر کسی می خواهد سفر بهره وری خود را شروع کند، باید به Todoist تکیه کند.

یوتیک به عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان حساب‌های پریمیوم، با پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکانات متنوع و تخفیف‌های ویژه برای کاربران شناخته می‌شود. برای اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از این مزایا، لطفاً روی لینک  خرید اکانت پریمیوم Todoist تودویست کلیک کنید.

آیا می‌دانستید که یوتیک به عنوان یکی از برترین پلتفرم‌های خرید و تأیید حساب‌ها در ایران شناخته می‌شود؟

اکنون که با روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف آشنا شده‌اید، باید بدانید که یوتیک با هزینه‌های مناسب و پشتیبانی ۲۴ ساعته، انتخاب اول بسیاری از خریداران است. اگر به دنبال خرید بهترین و معتبرترین حساب‌های پریمیوم هستید، برای  خرید اشتراک پرمیوم Todoist تودویست، همین حالا روی لینک کلیک کنید.

مقالات مرتبط با روش استفاده از Todoist برای مدیریت وظایف

10 Ways to Use Todoist for Task Management

چقدر از این صفحه راضی بودید؟

روی این ستاره کلیک کنید برامون 👇

میانگین امتیازات / 5. ستاره ها:

اولین نفری باشید که به این صفحه ستاره میدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *