ترفند های توییتر چیست؟ استراتژیها و روشهای بهینهسازی حساب کاربری در توییتر موضوعی است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.با خرید اشتراک توییتر بلو Twitter Blue از امکانات آن بهره مند شوید.
توییتر، به عنوان یکی از شبکههای اجتماعی محبوب و پرکاربرد، بویژه بین سیاستمداران، اهمیت فراوانی یافته است. مشاهده خواهید کرد که پیامها و محتوای منتشر شده توسط سیاستمداران در این پلتفرم، چگونه مورد توجه رسانهها در سراسر جهان قرار میگیرد.
با درک این واقعیت که توییتر میتواند نقش کلیدی در افزایش حضور آنلاین و رشد تجاری شما داشته باشد، به ویژه با توجه به توجه قابل توجه رسانهها به محتوای منتشر شده در این شبکه، میتوانید دریابید که چرا روزانه تعداد زیادی از کاربران اینترنت، حتی از روی کنجکاوی، تصمیم به ایجاد حساب کاربری در توییتر میگیرند.
آیا فکر نمیکنید این زمانی عالی برای بهرهبرداری از ترفند های توییتر به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کسب و کارتان باشد؟
ترفند های توییتر چگونه میتواند به نفع کسب و کار شما عمل کند؟
ما اینجا هستیم تا به این پرسشها پاسخ دهیم و استراتژیهای کلیدی، تنظیمات و تکنیکهای مفید و ترفند های توییتر را برای ارتقاء حساب کاربری توییتر و افزایش درآمد از طریق این شبکه اجتماعی به شما ارائه دهیم.
پیش از پرداختن به ترفند های توییتر، لازم است به برخی از سوالات رایج کاربران پاسخ داده شود:
برای بررسی الگوریتم توییتر و نحوه دیلیت اکانت توییتر مقالات ما را در توییتر مطالعه بفرمایید.
لیست عناوین مقاله
توییتر چیست؟
توییتر یک پلتفرم شبکه اجتماعی است که به مانند فیسبوک، امکان فعالیت و اشتراکگذاری انواع محتوا را برای کاربرانش فراهم میآورد، به شرطی که حساب کاربری داشته باشند.
این شبکه به ویژه برای ارسال پیامهای کوتاه متنی، معروف به توییتها، با حداکثر طول 280 کاراکتر طراحی شده است. با اینکه توییتر محدودیتهایی مانند حداکثر تعداد کاراکترها دارد، روشها و ترفند های توییتر وجود دارد که به کاربران کمک میکند تا به شیوهای مؤثرتر از این محدودیتها استفاده کنند. این مقاله قصد دارد تا شما را با استراتژیها و نکات مفید برای بهرهبرداری بهتر از توییتر آشنا سازد.
برخی از کاربران بر این باورند که استفاده مؤثر از توییتر و ترفند های توییتر نیازمند صرف زمان و انرژی فراوان است. با این حال، به کار بردن ترفند های توییتر نه تنها به بهبود کارایی حساب کاربری توییتری شما کمک میکند، بلکه به صرفهجویی در زمان و انرژی شما نیز منجر میشود. اگر تازه با توییتر آشنا شدهاید، مطالعه مقالهای درباره آموزش استفاده از توییتر میتواند مفید باشد.
توییت چیست؟
توییت به پیامهایی گفته میشود که بر روی پلتفرم توییتر ارسال میشوند و میتوانند شامل عکس، ویدئو، لینک و متن باشند. این محتوا را میتوان هم بر صفحه اصلی توییتر و هم در صفحه پروفایل کاربر قرار داد. ارسال توییت نیز به دانستن نکاتی خاص و ترفند های توییتر نیاز دارد که در آموزشهای ترفندهای توییتر به آن پرداخته میشود.
وقتی محتوایی را توییت میکنید، هر کاربری قادر است بر روی آن نظر بدهد، آن را لایک کند یا برای دیگران ارسال نماید.
ماهیت ریتوییت در توییتر و نحوه استفاده از آن به چه صورت است؟
در بررسی ترفند های توییتر بسیاری از افراد کنجکاو هستند که دقیقاً ریتوییت در توییتر به چه معنایی است. به طور ساده، ریتوییت زمانی است که شما یک پست از شخص دیگری را به دنبالکنندگان خود منتقل میکنید. برای مثال، اگر محتوای منتشر شده توسط یکی از افرادی که دنبال میکنید برایتان جذاب باشد و بخواهید آن را با دنبالکنندگان خود به اشتراک بگذارید، میتوانید با استفاده از ریتوییت، این کار را انجام دهید. بهرهگیری از ترفند های توییتر مربوط به ریتوییت میتواند به شکل قابل توجهی کارایی و بازده صفحه توییتر شما را افزایش دهد.
کدام افراد پستهای من در توییتر را مطالعه میکنند؟
پاسخ به این پرسش ساده به نظر میرسد، اما درونمایهای کلیدی دارد که میتواند تعیینکننده کاربرد توییتر برای تجارت شما باشد. شما میتوانید حساب کاربری خود را قفل کرده و تنها به افراد خاصی اجازه دهید تا پستهای شما را ببینند، یا حساب کاربری خود را در حالت عمومی (public) قرار دهید تا هر کسی بتواند شما را به راحتی پیدا کند. با استفاده از هشتگها (#hashtag) میتوانید اکانت و پستهای خود را بهینهسازی کنید تا دسترسی به آنها آسانتر شود.
بهینهسازی حساب کاربری توییتر برای تجارت، موضوع مهمی است که در مقالات آینده به آن خواهیم پرداخت. به عنوان یک توصیه سریع و کاربردی در ترفند های توییتر، استفاده از هشتگهای مرتبط با کسب و کار خود در زیر پستهایتان میتواند به افراد علاقمند امکان دسترسی آسانتر به صفحه توییتر شما را بدهد.
آیا امکان ارسال پیام خصوصی یا دایرکت مسیج در توییتر وجود دارد؟
بله در بررسی ترفند های توییتر توجه کنید، مشابه دیگر شبکههای اجتماعی، شما قادر هستید به افراد مختلف پیام خصوصی ارسال کنید که میتواند شامل عکس، ویدیو، صوت و غیره باشد.
تایم لاین در توییتر (Time line) به چه معناست؟
در بررسی ترفند های توییتر هنگامی که وارد توییتر میشوید، چه از طریق وبسایت و چه از طریق اپلیکیشن، به بخشی برخورد میکنید که در آن پستهای ارسالی توسط افرادی که دنبال میکنید، به صورت متوالی نمایش داده میشود. این قسمت، که به آن آبشار توییتها نیز گفته میشود، تایم لاین نامیده میشود.
قواعد عمومی استفاده از توییتر برای کاربران
هر پلتفرم اجتماعی مجموعهای از قوانین و ضوابطی دارد که کاربران باید ضمن فعالیت در آن محدوده، این قوانین را رعایت کنند. توییتر نیز مانند سایر شبکههای اجتماعی، دارای مجموعهای از قواعدی است که در این بخش از ترفند های توییتر، آنها را برای شما آوردهایم:
– در بررسی ترفند های توییتر توجه کنید کاربران قادر به ارسال پیامهای متنی با طولی بیش از 280 کارکتر نیستند.
– امکان ارسال ویدئوهایی با مدت زمانی بیش از 2 دقیقه و 20 ثانیه در توییتر وجود ندارد.
– در یک توییت، کاربران تنها میتوانند حداکثر 4 عکس مجزا ارسال کنند.
– برای ویدئوها، حداکثر حجم مجاز 512 مگابایت است در بررسی ترفند های توییتر.
– برای بارگذاری عکسها و محتواهای GIF از طریق اپلیکیشن موبایل، حجم فایل نباید از 5 مگابایت تجاوز کند و برای بارگذاری از طریق وبسایت توییتر، این مقدار نباید بیشتر از 15 مگابایت باشد.
اکنون که با این شبکه اجتماعی به خوبی آشنا شدهاید، زمان آن رسیده است که آموزش ترفندهای بهبود استفاده از اکانت توییتر را آغاز کنیم:
راهنماییهای مفید برای بهرهوری بیشتر از ترفند های توییتر برای کاربران روزمره
در این قسمت از سری مقالات آموزشی توییتر، ما تمرکز خود را بر روی ارائه ایدهها و ترفند های توییتر و نکاتی قرار دادهایم که به کاربران عمومی کمک میکند تا با استفاده بهینهتر از امکانات توییتر، محتوایی با کیفیتتر و مؤثرتری را کشف و به اشتراک بگذارند.
زمان آن رسیده که این بخش را مطالعه کنیدآمادهاید؟ حالا وقت آن است که این بخش از ترفند های توییتر را مطالعه کنید: درک الگوریتم خط زمانی توییتر پیش از پرداختن به ادامه این مطلب، توصیه میشود که ابتدا مقاله مذکور را مطالعه کنید تا با الگوریتم خط زمانی توییتر در ترفند های توییتر آشنا شوید.
تنظیم مجدد خط زمانی توییتر
مهم است که بدانید خط زمانی توییتر بر اساس یک الگوریتم خاص کار میکند.در این ترفند های توییتر شما قادر هستید تا نحوه نمایش توییتهای جدید در بخش خط زمانی را بر اساس سلیقه شخصی خود تنظیم کنید. خط زمانی توییتها را بر اساس سه دستهبندی زیر طبقهبندی کرده و بسته به انتخاب شما یا به صورت پیشفرض در خط زمانیهای متفاوت نمایش میدهد:
توییتهایی که بیشترین علاقه را از شما دریافت میکنند
در این دسته از ترفند های توییتر توییتهایی که در گذشته فرصت مشاهده آنها را نداشتهاید (این بخش برای کاربرانی است که مثلاً هفتهای یک بار به توییتر سر میزنند)
توییتهای تازه منتشر شده
روش ذخیره توییتهای مورد علاقه
اگر بر روی تلفن همراه خود با توییتی روبرو شدید که میخواهید برای استفادههای آینده آن را ذخیره کنید، آیکون به اشتراکگذاری را در پایین سمت راست هر توییت پیدا خواهید کرد که به شما امکان میدهد توییتهای مورد نظرتان را به راحتی برای مراجعه در آینده، ذخیره کنید.در این ترفند های توییتر کافی است روی این آیکون کلیک کرده و سپس گزینهی افزودن توییت به نشانکها (Add Tweet to Bookmarks) را انتخاب کنید.
از ژوئن 2019 به بعد، قابلیت ذخیرهسازی توییتها به عنوان نشانک در نسخه دسکتاپ موجود نیست، اما میتوانید با استفاده از این ترفند های توییتر، این محدودیت را دور بزنید.
استفاده از ویژگی تعبیه (Embed) برای ارائه توییت در وبسایت
وارد کردن توییتها در سایت یا بلاگ شخصی غالباً گزینهای مطلوبتر از گرفتن عکس صفحه است و از سری ترفند های توییتر است که بسیار کاربردی است، زیرا عکسهای صفحه به اندازه کافی واکنشگرا نیستند و توجه چندانی از سوی بازدیدکنندگان دریافت نمیکنند و همچنین جذابیت چندانی برای کاربران ندارند.
برای بهرهگیری از ترفند های توییتر و ویژگی تعبیه، مراحل زیر را دنبال کنید:
بالای توییت مورد نظر، روی آیکون ^ کلیک نمایید.
سپس، گزینه Embed Tweet را انتخاب کنید.
در این ترفند های توییتر در صورتی که توییت، پاسخی به توییت دیگری باشد و شما تمایل دارید توییت اصلی نمایش داده نشود، تیک گزینه “Include parent Tweet” را بردارید.
اگر توییت حاوی تصویر یا ویدئویی است، میتوانید گزینه Include media را فعال کنید تا تصاویر، GIFها، یا ویدئوها به همراه توییت نمایش داده شوند یا آنها را مخفی سازید.
کدهای فراهم شده را در بلاگ یا وبسایت خود قرار دهید.
با فعالسازی حالت تاریک توییتر، به چشمان خود استراحت دهید
فعالسازی حالت تاریک یا dark mode از ترفند های توییتر، که به نام “حالت شب” نیز معروف است، میتواند برای افرادی که عادت دارند قبل از خوابیدن و در تاریکی اتاق، به توییتر خود نگاهی بیندازند، از ترفند های توییتر بسیار مفید و کاربردی باشد. (البته، ما به طور کلی استفاده از تلفن همراه قبل از خواب را توصیه نمیکنیم)
برای روشن کردن حالت شب در ترفند های توییتر، دستورالعملهای زیر را اجرا کنید:
به بخش پروفایل خود وارد شوید.
روی گزینه تنظیمات و حریم خصوصی (Settings and privacy) کلیک کنید.
سپس، به تب نمایش و صدا (Display and sound) بروید.
روی کلید سوییچ حالت شب کلیک کنید تا فعال شود.
گزینههای Dim یا Lights out را به دلخواه انتخاب نمایید.
ترفند های توییتر و تکنیک کاربردی برای ارتقاء اکانت توییتر
در ادامه، چندین تکنیک و ترفند های توییتر بسیار کاربردی را معرفی میکنیم که به ارتقاء حضور اکانت شما در میان کاربران کمک میکند و این ترفند های توییتر شما را قادر میسازد تا از این پلتفرم به شکلی بهینهتر بهره ببرید. این ترفند های توییتر برای برآوردن نیازهای اساسی اکانتهای کسبوکارهای آنلاین طراحی شدهاند. برای آموزش بیشتر در زمینه ترفند های توییتر، با ما همراه باشید:
استفاده از تصویر در کنار پیامهای 280 کاراکتری
با استفاده از تکنیکهای مختلف و ترفند های توییتر، هدف ما افزایش جذابیت اکانت شماست. این روش در ترفند های توییتر به ویژه برای جلب توجه مخاطبین و ارتقاء نمایانی شما در میان کاربران توییتر مفید است. گرچه توییتهای کوتاهتر اغلب تجربهها نشان داده است که بازدید و تعامل بیشتری دریافت میکنند، توییتهای طولانیتر همراه با تصویر نیز میتوانند توجه کاربران را به خود جلب کنند.
ترفند برای ایجاد توییتهای طولانیتر
اگرچه یک توییت نمیتواند بیش از 280 کاراکتر باشد، اما راههایی برای دور زدن این محدودیت وجود دارد:
– در این ترفند های توییتر میتوانید متن خود را در یک یادداشت بنویسید، از آن اسکرینشات بگیرید و تصویر حاصل را توییت کنید.
– همچنین امکان ادامه دادن توییت خود در یک توییت جدید وجود دارد که به صورت متوالی به توییت اصلی متصل میشود. در ترفند های توییتر برای این کار باید دکمه + را فشار دهید تا توییت جدیدی در ادامه توییت اول ایجاد شود و در نهایت برای انتشار، دکمه ‘tweet all’ را فشار دهید.
این روش از ترفند های توییتر اجازه میدهد تا هر تعداد توییت که مایلید را در ادامه توییت اولیه اضافه کنید.
ویژگیهای تصویر ایدهآل برای پروفایل توییتر
در انتخاب تصویر پروفایل برای اکانت توییتر خود باید از ترفند های توییتر مخصوص استفاده کنید. چند نکته مهم در ترفند های توییتر برای انتخاب بهترین تصویر پروفایل وجود دارد:
– اگر اکانت شما متعلق به یک کسبوکار است، بهترین انتخاب در ترفند های توییتر، لوگوی شرکت شما خواهد بود.
– طبق ترفند های توییتر تصویر پروفایل را بر اساس نوع کسبوکار و محتوایی که قصد دارید ارائه دهید، انتخاب کنید.
– از یک تصویر با کیفیت بالا استفاده کنید. تصاویر کم کیفیت هرگز تاثیر مثبتی بر فالوورهای شما نخواهند داشت.
شما میتوانید با استفاده از یک ایمیل، چند حساب کاربری توییتر ایجاد کنید
احتمالاً شما نیز مایلید که علاوه بر حساب کاربری رسمی شرکتتان، یک حساب کاربری شخصی در توییتر داشته باشید. خبر خوش در ترفند های توییتر این است که توییتر، مانند اینستاگرام، به شما امکان مدیریت همزمان چندین اکانت را میدهد و این فرآیند بسیار سادهای در ترفند های توییتر است. تنها کافی است روی حساب کاربری خود کلیک کرده، سپس گزینه افزودن حساب کاربری موجود یا ‘add an existing account’ را انتخاب کنید و از این طریق میتوانید به حساب دیگر خود وارد شوید.
با مخاطبان خود درگیر شوید
وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی و ترفند های توییتر به میان می آید، مشارکت بسیار مهم است. همه چیز در مورد ارتباط با مردم و ایجاد روابط با فالوورهای شماست. ما نکاتی برای کمک به افزایش تعامل داریم.
محتوای جذاب ایجاد کنید
در ترفند های توییتر محتوای توییت کنید که مردم به آن علاقه مند شوند. توجه آنها را جلب کنید. به چیزی فکر کنید که خودتان، به عنوان یک کاربر توییتر، دوست دارید آن را دوست داشته باشید، به اشتراک بگذارید، یا درباره آن نظر بدهید.
آن را کوتاه نگه دارید
در هر توییت روی یک موضوع خاص تمرکز کنید. از افزودن جملات زیاد خودداری کنید. اگر می خواهید (یا نیاز دارید) اطلاعات بیشتری اضافه کنید، می توانید پیوندی به وب سایت یا مقاله خود اضافه کنید.
از ویژوال استفاده کنید
آیا میدانستید توییتهای حاوی عکس یا ویدیو سه برابر بیشتر احتمال دارد که تعامل داشته باشند؟ در ترفند های توییتر افزودن یک تصویر چشم نواز می تواند توییت شما را جذاب تر کند و در نتیجه به افزایش تعامل کمک کند.
رویدادهای پرطرفدار توییت کنید
رویدادها به دلیلی رو به افزایش هستند: تعداد زیادی از مردم در رسانه های اجتماعی در مورد آنها صحبت می کنند. در ترفند های توییتر از رویدادهای پرطرفدار استفاده کنید و از آنها برای پیشبرد اهداف توییتر خود استفاده کنید. در صورت وجود، راه هایی برای اتصال آن به برند خود پیدا کنید.
در ترفند های توییتر توییت کردن در مورد رویدادهای پرطرفدار به برند شما امکان می دهد در لیست توییت های مشابه ظاهر شود. شما را برای افرادی که مطالعه می کنند، منتظر اخبار هستند یا در مورد این روند توییت می کنند قابل مشاهده است.
استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار در توییتها
یکی از استراتژیهای مهم و ترفند های توییتر، مشابه تکنیکهای SEO برای بهینهسازی وبسایت، استفاده از کلمات کلیدی است. در ترفند های توییتر هر کسب و کار و موضوعی کلمات کلیدی خاص خود را دارد که شناسایی آنها دشوار نیست. به طور مثال در ترفند های توییتر، اگر کسب و کار شما در زمینه آموزش SEO فعالیت دارد، عبارت “آموزش SEO” میتواند به عنوان یک کلمه کلیدی مهم برای شما باشد که کاربران احتمالاً آن را جستجو خواهند کرد.
در ترفند های توییتر هدف ما از ایجاد حساب کاربری در توییتر و یادگیری نکات و ترفندهای آن، جذب کاربران بیشتری است تا به فروش بالاتری دست یابیم.
زمانبندی توییتها
زمانبندی توییتها یکی از راهکارهای کلیدی و ترفند های توییتر برای افزایش کارایی و تاثیرگذاری در این شبکه اجتماعی است. اگر نمیتوانید به طور مرتب و در زمانهای خاص، توییتهایتان را ارسال کنید، بهتر است از قابلیت زمانبندی که یکی از بهترین ترفند های توییتر است استفاده کنید. توییتر امکان استفاده از ابزارها و برنامههای زمانبندی پست را مانند اینستاگرام فراهم میآورد.
بهترین حسابهای توییتری در استراتژی رسانههای اجتماعی خود از تقویمهای محتوایی برنامهریزی شده استفاده میکنند. اگر محتوای خود را پیشاپیش آماده کردهاید، استفاده از این ترفند های توییتر یعنی زمانبندی توییتها به شما این امکان را میدهد که وقت خود را صرفهجویی کرده و به فعالیتهای توییتری خود نظم دهید.
برای زمانبندی پستها ابزارهای متعددی وجود دارد که بر اساس ویژگیهایی که ارائه میدهند، میتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. ابزارهایی نظیر Later، Hootsuite و غیره در این زمینه از ترفند های توییتر مفید هستند.
استفاده از قابلیت پین کردن توییتهای کلیدی
یکی از تکنیکهای مفید و ترفند های توییتر که میتواند در فروش و رشد کسب و کارتان نقش موثری ایفا کند، امکان پین کردن توییتهای برجسته میباشد. شاید بخواهید در یک توییت، برترین و کارآمدترین خدمات یا محصولات خود را معرفی کنید، یا لینک خرید یکی از ممتازترین محصولاتتان را به اختصار بیان کنید. برای اطمینان از اینکه این توییت حیاتی توجه تمام دنبالکنندگان را به خود جلب میکند، ایده خوبی است در ترفند های توییتر که آن را در بالای صفحه پروفایل خود پین کنید.
پس از پین کردن یک توییت، چه تغییری ایجاد میشود؟هنگامی که یک توییت پین میشود، به عنوان نخستین و برترین پست در صفحه پروفایل شما نمایان میگردد. با این کار در ترفند های توییتر، برخی از کاربران با بهروزرسانی و پینکردن توییتهای خود، اهمیت ویژهای را به دنبالکنندگانشان القا میکنند.
برای پین کردن یک توییت در ترفند های توییتر، کافی است روی آیکون فلش متوجه به پایین واقع در گوشه سمت راست توییت کلیک کرده و گزینه ‘Pin to your profile’ را انتخاب نمایید.
انتخاب بهترین زمان برای ارسال توییت
یکی دیگر از راهکارهای اثربخش و ترفند های توییتر برای دریافت بازخورد بهتر و افزایش دیده شدن، استفاده از زمان دقیق و برنامهریزی شده برای ارسال توییتها است. در راستای آموزش استفاده از ترفند های توییتر، همانند دیگر پلتفرمهای شبکههای اجتماعی، داشتن یک برنامه انتشار منظم برای توییتها، بهترین شیوه برای حفظ ارتباط و جذابیت صفحه شماست.
استفاده از دستورالعملهای کوتاه در نسخه دسکتاپ توییتر
در بررسی ترفند های توییتر دستورالعملهای کوتاه توییتر، یا همان میانبرها، برای کاربرانی که از این شبکه اجتماعی در ویندوز یا روی لپتاپ خود استفاده میکنند، امکانات ویژهای فراهم میآورد. این میانبرها در ترفند های توییتر به شما این قابلیت را میدهند که زمان خود را مدیریت کرده و تعاملات کاربری خود را بهبود بخشید.
در تصویر زیر، لیست جامعی از این میانبرها را آماده کردهایم که به شما کمک میکند در استفاده از ترفند های توییتر موثرتر عمل کنید:
نظارت بر فعالیت رقبا بدون نیاز به فالو کردن آنها
رقابت، یکی از جنبههای حیاتی در عرصه کسب و کار است. در ترفند های توییتر توانایی مراقبت دقیق از رقبا میتواند به شما اجازه دهد از هر گونه فرصتی به نفع کسب و کار خود استفاده کنید. یکی از ترفند های توییتر، ایجاد یک لیست خصوصی و مخفی برای دنبال کردن افرادی است که نمیخواهید دیگران، از جمله کاربران شما یا خود فرد فالو شده، از آن آگاه شوند. شما میتوانید چنین لیستی ایجاد کرده و به دقت فعالیتهای آنها را زیر نظر بگیرید.
کاهش مصرف دادههای اینترنت توسط توییتر
یکی از نکات کاربردی در ترفند های توییتر، امکان کاهش مصرف دادههای اینترنتی است. این امکان به کاربران اجازه میدهد تا حتی با محدودیتهای حجم اینترنت، از توییتر بهرهمند شوند. برای فعالسازی این ویژگی در ترفند های توییتر، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید.
2. گزینه ‘Settings’ را انتخاب کنید.
3. وارد بخش ‘Privacy’ شوید.
4. گزینه ‘Data usage’ را انتخاب و فعال کنید.
با انجام این تنظیمات در ترفند های توییتر، دیگر نیازی به نگرانی در مورد مصرف بیرویه اینترنت توسط اپلیکیشن نیست، زیرا ویدیوها و تصاویر به طور خودکار بارگیری نخواهند شد.
استفاده از فرمت تصاویر افقی یا نسبت 1 به 2
استفاده از تصاویر با فرمت افقی یا نسبت 1 به 2 در توییتر، تجربه نشان داده که برای مخاطبان جذابیت بیشتری دارد و باعث میشود توییتها بازدید بالاتری دریافت کنند.
تنظیم رنگ پسزمینه پروفایل توییتر
انتخاب یک رنگ پسزمینه منحصر به فرد برای پروفایل توییتر، به ویژه اگر با ترجیحات دنبالکنندگانتان مطابقت داشته باشد در این ترفند های توییتر، میتواند تأثیر قابل توجهی در افزایش تعداد فالوورها و وفاداری آنها داشته باشد. برای اعمال این تغییرات، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. وارد پروفایل خود شوید.
2. گزینه ‘Settings and privacy’ را انتخاب کنید.
3. به بخش ‘Display’ بروید.
4.در این ترفند های توییتر شما با گزینههایی مواجه میشوید که امکان تغییر سایز فونت و رنگ پسزمینه پروفایلتان را با استفاده از رنگهای مختلف فراهم میکند.
بازنشر توییتهای پیشین
فرض کنید قصد دارید توییتی از گذشتههایتان که در آن به یک محصول اشاره کرده یا به بخش مهمی از وبسایتتان لینک دادهاید، مجدداً در معرض دید مخاطبان جدیدتان قرار دهید. یکی از بهترین ترفند های توییتر مورد استفاده در توییتر برای این منظور، بازنشر یا ریتوییت کردن است. اگر بتوانید این توییت را به سادگی پیدا کنید، میتوانید با افزودن یک توضیح یا یادآوری جدید، آن را ریتوییت کنید با این ترفند های توییتر و حتی ممکن است برای مدتی آن را در بالای صفحه خود محکم کنید (پین کنید).
دنبال کننده مرتبط بسازید
نگاه کردن به تعداد فالوورهای برندهای معروف در توییتر می تواند ترسناک باشد. احساسی که وقتی بیش از 100000 فالوور آنها را با 1000 فالوور ناچیز خود مقایسه می کنید می تواند کاملاً ناامید کننده باشد. این می تواند برخی را به استفاده از استراتژی فالو/آنفالو و حتی خرید فالوور سوق دهد.
دوستان، در اینجا از ترفند های توییتر یک زنگ هشدار وجود دارد: خرید فالوور هیچ سودی برای کسب و کار شما نخواهد داشت. بله، ممکن است این تعداد را افزایش دهد، اما این تنها چیزی است که به آن کمک می کند. این فقط برای ارضای غرور است. همچنین باید بدانید که چگونه از نظرسنجی های توییتر استفاده کنید .
توییتر چیزی بیش از یک بازی اعداد است. داشتن 1000 فالوور معتبر که به کسب و کار شما علاقه دارند یا مرتبط هستند، داشتن 10000 فالوور غیرمرتبط است.
ما تعامل و در نهایت تبدیل می خواهیم. اگر افرادی که شما را دنبال میکنند، بازار هدف شما نیستند، شانس بسیار کمی برای پاسخگویی به محتوای شما وجود دارد.
استفاده از ایموجیها در توییتها
استفاده از ایموجیها در توییتها یکی از موثر ترین ترفند های توییتر برای بهبود نمایش پیامها و افزایش تعامل با کاربران از طریق بیان بهتر حالات و احساسات در توییت است. به کار بردن ایموجی در پیامهایتان روشی ثابت شده برای افزایش تعامل است، اما دسترسی به آنها در نسخه دسکتاپ ممکن است چندان آسان نباشد. در این ترفند های توییتر اگر از توییتر در محیطهای ویندوز یا مک استفاده میکنید، میتوانید از برنامههایی که ایموجیها را در قالب اپلیکیشنهای مخصوص این سیستمعاملها فراهم میآورند، بهره ببرید.
این نکات و ترفند های توییتر برای هر کاربری که اکانت توییتری دارد ضروری است، و البته این شامل حسابهای کسبوکار مختلف نیز میشود.
دریافت نشان تایید آبی توییتر
در ترفند های توییتر داشتن یک حساب کاربری تایید شده در توییتر، که با نشان آبی کنار نام نمایش داده میشود، میتواند به افزایش اعتبار برند و احتمال تعامل بیشتر کاربران با پروفایل شما کمک کند.
با این حال در ترفند های توییتر، توجه داشته باشید که توییتر فرآیند تایید حسابها و اعطای نشان تایید آبی را موقتاً متوقف کرده است. در این میان، مطمئن شوید که پروفایل شما به طور منظم بهینهسازی میشود تا هنگامی که توییتر این فرآیند را دوباره آغاز کند، همه چیز آماده باشد و شما در بهترین حالت برای دریافت تاییدیه در آینده قرار داشته باشید.
جمع بندی
توییتر به عنوان یک پلتفرم اجتماعی و خبری آنلاین عمل میکند که از سال ۲۰۰۶ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی شناخته میشود. این شبکه با امکاناتی چون استفاده از هشتگها، پین کردن توییتها، ایجاد لیستهای توییتر و حضور اینفلوئنسرها، فرصتهای گستردهای برای اشخاص و کسبوکارها فراهم میآورد. در این مقاله به بررسی ترفند های توییتر پرداختیم که کسبوکارها میتوانند با بهرهگیری از قابلیتهای توییتر و تکنیکهای مرتبط، ترافیک وبسایت خود را افزایش دهند، فروش را بالا ببرند، برند خود را معرفی کنند و خدمات مشتریان خود را بهبود بخشند.با خرید اشتراک توییتر بلو Twitter Blue از امکانات آن بهره مند شوید.
مقالات مرتبط با ترفند های توییتر