آموزشی

مهم ترین اصول اینستاگرام مارکتینگ چیست ؟ + 13 استراژی مهم! ✔

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ چیست ؟ با خرید تیک آبی اینستاگرام می توانید اعتبار اکانت خودتان را افزلیش دهید. بازاریابی اینستاگرام نوعی بازاریابی رسانه های اجتماعی است که شامل تبلیغ یک برند در اینستاگرام می شود. این پلتفرم رسانه های اجتماعی به برندها کمک می کند تا با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کنند، آگاهی از برند را افزایش دهند و فروش را افزایش دهند.

یوتیک به عنوان بهترین عرضه‌کننده اکانت‌های اشتراکی و پریمیوم، امکانات و مزایای چشمگیری را برای کاربران خود فراهم می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای متاوریفای اینستاگرام، روی گزینه خرید متا وریفای اینستاگرام کلیک نمایید.

به صندلی خود تکیه دهید و راهنمای اینستاگرام مارکتینگ را بررسی کنید.

لیست عناوین مقاله

چرا اینستاگرام مارکتینگ برای مشاغل مهم است؟

اینستاگرام کانالی عالی برای دستیابی به مخاطبان بسیار زیاد بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه است. کاربران به طور متوسط روزانه 53 دقیقه در اینستاگرام سپری می کنند که این پلتفرم را بعد از فیس بوک دومین شبکه اجتماعی پربازدید می کند .

اینستاگرام حفظ روابط شما با مشتریان و مشتریان بالقوه را تسهیل می کند . مردم از ارتباط با برندها از طریق این شبکه لذت می برند – 90 درصد از کاربران حداقل یک شرکت را در اینستاگرام دنبال می کنند.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت در اینستاگرام مارکتینگ، فرصت های شتاب فروش اینستاگرام است. بر اساس تحقیقات فیسبوک در سال 2019، 65 درصد از افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی از وب‌سایت یا اپلیکیشن یک برند پس از دیدن آن در اینستاگرام بازدید کردند. 46 درصد از مصاحبه شوندگان از یک برند به صورت آنلاین یا آفلاین خرید کرده اند.

دسترسی به مخاطبان گسترده ای که فعالانه با برندها در تعامل هستند و می خواهند از آنها خرید کنند، مزیت اصلی اینستاگرام مارکتینگ است. با این حال، این شبکه اجتماعی مزایای انگشت شمار دیگری نیز دارد.

برای نحوه افزایش اعتبار پیج خودتان روی خرید تیک آبی پریمیوم اینستاگرام کلیک کنید.

4 مزیت اینستاگرام برای تجارت

• تقویت برند

• تعامل بهبود یافته

• فروش بزرگ شده

• فرصت های رشد مخاطب

در چند سال گذشته، اینستاگرام از مکانی برای افزایش ثروت یا دستاوردها به یک پلتفرم مفید برای اهداف تجاری تبدیل شده است. چهار راه وجود دارد که اینستاگرام مارکتینگ می تواند بر کسب و کار شما تأثیر مثبت بگذارد.

برای مقایسه توییتر و اینستاگرام روی گزینه تفاوت اینستاگرام و توییتر کلیک کنید.

تقویت برند

اینستاگرام مارکتینگ برای آگاهی از برند معجزه می کند. 83 درصد از کاربران اعتراف می کنند که این شبکه اجتماعی به آنها کمک می کند محصولات یا خدمات جدید را کشف کنند. بهتر از این، مردم اعتماد بیشتری به برندهای ارائه شده در اینستاگرام مارکتینگ نشان می دهند.

74 درصد از کاربران برندهای دارای حساب اینستاگرام را مرتبط می دانند و 78 درصد آنها را محبوب می دانند. در مقابل، برندهایی که اکانت اینستاگرام ندارند و از اینستاگرام مارکتینگ بهره مند نیستند احتمالاً توسط مشتریان بالقوه دوری می‌شوند.

تعامل بهبود یافته

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین کانال ها برای حفظ ارتباط با مشتریان هستند. آنها و به ویژه اینستاگرام مارکتینگ به شما این امکان را می دهند که از طریق لایک یا کامنت از مخاطبان خود بازخورد دریافت کنید، آنها را با محتوای جذاب درگیر کنید، آنها را از پیشنهادات ویژه مطلع کنید و موارد دیگر.

به نوبه خود، اینستاگرام مارکتینگ حتی بهتر از سایر پلتفرم های اجتماعی برای تعامل با مشتری کار می کند. معمولاً یک عکس در اینستاگرام 23 درصد بیشتر از یک پست در فیس بوک درگیر می شود، اگرچه پلتفرم دوم کاربران فعال 2 برابر بیشتری دارد.

فروش بزرگ شده

از قبل می دانیم که مخاطبان اینستاگرام با میل و رغبت اقدام به خرید می کنند. این مخاطب خرید غول پیکر است 11٪ از کاربران رسانه های اجتماعی در ایالات متحده در اینستاگرام خرید می کنند.
اینستاگرام مارکتینگ با دانستن این ویژگی به کسب و کارها این امکان را می دهد که از پلتفرم خود نهایت استفاده را ببرند. اینستاگرام مجموعه ای قوی از ابزارها را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد مستقیماً از اینستاگرام خرید کنند. از جمله آنها پیوندهایی در استوری اینستاگرام، برچسب های خرید، تبلیغات و موارد دیگر است.

فرصت های رشد مخاطب

مخاطبان هدف خود را دقیقاً تعریف کنید، دسترسی کسب و کار شما را افزایش می دهد . این فرصت در مدیر تبلیغات اینستاگرام مارکتینگ به لطف گزینه های هدف گذاری آن در دسترس است. با آنها می توانید مناسب ترین مخاطب را با توجه به اطلاعات جمعیت شناختی، علایق، رفتار و موارد دیگر مشخص کنید.

بهتر از این، مدیر تبلیغات اینستاگرام گزینه‌های هدف‌گیری مجدد قوی را در اختیار شما قرار می‌دهد. هدف‌گیری و هدف‌گیری مجدد به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها سرنخ‌های واجد شرایط اینستاگرام مارکتینگ را هدایت کنید، بلکه به طور موثری سرنخ‌های کانال‌های دیگر را به سمت پایین قیف فروش هدایت کنید .

ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام به شما امکان می دهد عملکرد تبلیغات خود را اندازه گیری کنید. می‌توانید دسترسی، کل هزینه‌های کمپین، تعداد خریدها، هزینه هر خرید، تبدیل‌ها و موارد دیگر را دنبال کنید در اینستاگرام مارکتینگ.

به طور خلاصه، اینستاگرام مارکتینگ برند شما را تقویت می‌کند، مخاطبان مایل به خرید را برای شما به ارمغان می‌آورد و آنها را با تجارت شما درگیر نگه می‌دارد. اگر می‌خواهید حداکثر ارزش را از این کانال دریافت کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

استراتژی اینستاگرام مارکتینگ

1. اهداف خود را تعیین کنید

2. مخاطب هدف خود را مشخص کنید

3. رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

4. یک حساب تجاری دریافت کنید

5. محتوای خود را طراحی کنید

6. یک زیبایی شناسی ثابت بسازید

7. یک تقویم سرمقاله را پیکربندی کنید

8. پایگاه فالوور خود را افزایش دهید

9. فالوورها را به مشتری تبدیل کنید

هر کانال بازاریابی به یک استراتژی خوب طراحی شده نیاز دارد تا نتایج شگفت انگیزی برای کسب و کار شما ایجاد کند. برای ایجاد استراتژی برای اینستاگرام مارکتینگ، دستورالعمل های گام به گام ما را دنبال کنید.

1. اهداف خود را تعیین کنید

با تعیین اهداف، استراتژی اینستاگرام مارکتینگ خود را ایجاد کنید. اهداف زیربنای همه کارهایی هستند که در اینستاگرام انجام می دهید، از تعریف قالب های محتوای خود تا استفاده از مکانیک های تبلیغات اینستاگرام مارکتینگ. اهداف محبوبی که برندها سعی می کنند از طریق اینستاگرام از آنها استفاده کنند عبارتند از افزایش آگاهی از برند، مدیریت شهرت، ایجاد یک جامعه، تسریع فروش، دریافت بینش مشتری و بازار و موارد دیگر.

اهداف شما باید با نیازهای تجاری شما مرتبط باشد. اگر نتایج مالی شما کم و بیش خوب باشد، احتمالاً نیازی به افزایش فروش از طریق اینستاگرام مارکتینگ نیست . سعی کنید به جای آن بر جذب مشتریان یا بینش بازار تمرکز کنید.

برای بهره وری بالاتر در اینستاگرام مارکتینگ، مطمئن شوید که اهداف شما مشخص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و به موقع هستند. ممکن است اینگونه به نظر برسند: «ما باید طی 5 سال آینده 20 درصد افزایش فروش را از طریق اینستاگرام داشته باشیم.»

2. مخاطب هدف خود را مشخص کنید

تعیین مخاطب یک گام اساسی است در اینستاگرام مارکتینگ. آن را از دست بدهید، و تمام تلاش های شما برای دستیابی به اهداف تجاری بی اثر خواهد شد. یک نکته حرفه ای در اینجا این است که یک شخصیت خریدار بسازید . بیاموزید که مشتری معمولی شما چه کسی است، سن، جنسیت، شغل، موقعیت مکانی، سطح درآمد و غیره. هرچه مشتریان خود را بهتر بشناسید، نتایج بهتری خواهید گرفت.

اشتباه بزرگی که در اینستاگرام مارکتینگ باید از آن اجتناب کرد، ساختن یک شخصیت ساختگی است. به جای حدس و گمان از رویکرد داده محور استفاده کنید. برای کسب اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه خود، می توانید هشتگ های اینستاگرام مرتبط با کسب و کار خود را کاوش کنید. به عنوان مثال، اگر در حال بازاریابی برای یک آژانس رویداد هستید، می‌توانید #برنامه‌ریزی رویداد، #رویداد یا #رویداد را بررسی کنید.

به پروفایل هایی که از این هشتگ ها استفاده می کنند در اینستاگرام مارکتینگ نگاه دقیق تری بیندازید. سپس سعی کنید در مورد افرادی که با این حساب‌ها تعامل دارند بیشتر بیاموزید چه واکنش‌هایی را به اشتراک می‌گذارند، چه نظراتی می‌نویسند، چه چیزی را دوست دارند و از پروفایل‌ها متنفرند.

3. رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

برای جلب توجه به اینستاگرام مارکتینگ، در مورد پروفایل رقبای خود تحقیق کنید. دریابید که آنها چه کسانی هستند، چه نوع محتوایی پست می کنند، چگونه با مخاطبان خود و سایر برندها یا تأثیرگذاران تعامل دارند. همچنین می‌توانید هشتگ‌های برند رقبای خود را بررسی کنید تا از میزان محبوبیت آنها مطلع شوید.

سعی کنید نه تنها بر روی تاکتیک های موفق تمرکز کنید، بلکه چیزهایی را که رقبای شما ممکن است از دست بدهند نیز شناسایی کنید. این به شما کمک می‌کند تاکتیک‌های مؤثر و غیرمعمولی برای ارتقای برند در اینستاگرام مارکتینگ خود داشته باشید. تصور کنید که در حال بازاریابی برای یک روانشناس از طریق اینستاگرام هستید.

پزشکان معمولی در اینستاگرام تصاویر ثابتی را با دستورالعمل هایی در مورد تشخیص شرایط روانی منتشر می کنند. بنابراین با اینستاگرام مارکتینگ، برای برجسته شدن، می‌توانید مخاطبان خود را سرگرم کنید و با آزمایش‌های روان‌شناختی جالبی ویدیو ارسال کنید.

تحقیق در مورد رقبا از طریق اینستاگرام مارکتینگ کار پر زحمتی است. خوشبختانه، می‌توانید با خدمات شنیداری اجتماعی یا سیستم‌های CRM تا حدودی آن را کاهش دهید. به عنوان مثال، Sprout Social می تواند تحقیقات رقیب را به طور خودکار انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر مجموعه ما از سیستم های CRM عالی را دنبال کنید.

4. یک حساب تجاری دریافت کنید

اینستاگرام دو نوع حساب شخصی و تجاری را به کاربران خود ارائه می دهد. دومی مزایا و فرصت های بسیار بیشتری به شما می دهد. به عنوان مثال در اینستاگرام مارکتینگ، می‌توانید عملکرد خود را در زمان واقعی ردیابی کنید، درباره رفتار پیروان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، اطلاعاتی درباره شرکت خود اضافه کنید و موارد دیگر.

راهنمای دقیق گام به گام ما را برای تغییر به یک حساب تجاری دنبال کنید و سپس برای چند نکته اینستاگرام مارکتینگ غیر فنی در مورد تنظیم نمایه خود به اینجا بازگردید. آن ها اینجا هستند:

• یک بیوگرافی کامل بسازید توضیحی 150 کاراکتری از کسب و کار خود بنویسید و بر علت برجسته بودن آن تمرکز کنید در اینستاگرام مارکتینگ.

• عکس پروفایل خود را بهینه کنید باید قابل تشخیص باشد و نشان دهنده کسب و کار شما باشد. ممکن است یک لوگو را انتخاب کنید برای اینستاگرام مارکتینگ، اما به یاد داشته باشید که اینستاگرام آن را به عنوان یک عکس ۱۱۰ در ۱۱۰ پیکسل نشان می دهد.

• به وب سایت خود پیوند دهید. این برای تولید سرنخ بسیار مهم است در اینستاگرام مارکتینگ توضیحات نمایه شما تنها جایی است که به غیر از Stories می‌توانید پیوند اضافه کنید.

• از گزینه های تجاری استفاده کنید. می توانید یک دسته، اطلاعات تماس و CTA را در حالت تجاری اضافه کنید. از این فرصت برای ارتباط با مشتریان غافل نشوید.

اینستاگرام مارکتینگ

5. محتوای خود را طراحی کنید

محتوا در هر کجای رسانه‌های اجتماعی و به‌ویژه در اینستاگرام مارکتینگ پادشاه است کاربران هم برای بخش‌های بصری و هم متنی آن سختگیر هستند. بنابراین، این پلتفرم طیف گسترده ای از قالب ها و فرصت های محتوا را برای جلب مخاطب فراهم می کند.

با فکر کردن به موضوع اصلی و پیامی که می خواهید ارائه دهید در اینستاگرام مارکتینگ، شروع کنید. شما ممکن است محصولات خود را به نمایش بگذارید، بر فرهنگ شرکت خود تمرکز کنید یا مشتریان خود را سرگرم کنید.

گام بعدی این است که تصمیم بگیرید از کدام قالب های محتوا برای افزایش اهداف خود استفاده کنید ذر اینستاگرام مارکتینگ. با IGTV می‌توانید از تصاویر ثابت، گالری‌ها، ویدیوهای کوتاه یا فرمت‌های ویدیویی طولانی‌تر استفاده کنید .

به خاطر داشته باشید که تصاویر 27.55٪ بیشتر از ویدیوها لایک دریافت می کنند، اما هر دوی آنها تقریباً به همان میزان کامنت می گیرند. با این حال، ممکن است برای شما یکسان کار نکند، بنابراین در قالب‌های مختلف بازی کنید و آمار تعامل را نظارت کنید.

6. یک زیبایی شناسی ثابت بسازید

مهم نیست که چه نوع محتوایی را انتخاب می کنید برای اینستاگرام مارکتینگ، آن را زیبا، چشم نواز و با کیفیت نگه دارید. برای دستیابی به بهترین سبک بصری، آماری از تصاویر محبوب اینستاگرام را انتخاب کرده ایم:

• رنگ های روشن 24 درصد بیشتر از رنگ های تیره لایک ایجاد می کنند.

• تصاویر مایل به آبی 29 درصد بیشتر از تصاویر قرمز لایک دریافت می کنند.

• کاربران تصاویر با سطح بافت بالا را 79 درصد بیشتر دوست دارند.

از استفاده بی رویه از این داده ها خودداری کنید. به یاد داشته باشید که تصاویر شما باید با شخصیت برند شما مرتبط باشد . می‌توانید به رنگ‌ها و دستورالعمل‌های برندتان پایبند باشید این باعث می‌شود با اینستاگرام مارکتینگ از پلتفرمی به پلتفرم دیگر قابل تشخیص باشید.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید در اینستاگرام مارکتینگ، سازگاری بصری شما است . تصاویر موجود در پروفایل اینستاگرام شما باید حس وحدت را ایجاد کند. شما می توانید با استفاده از فیلترها یا از پیش تنظیم های خاص اینستاگرام به این هدف برسید. نگاه کنید که چگونه Hootsuite از سبک مارک خود برای اینستاگرام استفاده می کند و با تصاویری سازگاری ایجاد می کند.

7. یک تقویم ویرایشی را پیکربندی کنید

شرط اساسی موفقیت اینستاگرام مارکتینگ شما ارائه مداوم محتوا است. مخاطبان شما از شما انتظار دارند که به‌روزرسانی‌ها را مرتباً ارسال کنید. برای حفظ سرعت بدون دیوانه شدن، یک تقویم سرمقاله ایجاد کنید.

برای بهره وری بیشتر در اینستاگرام مارکتینگ، تقویم خود را در سرویس های ویژه برنامه ریزی پست نگه دارید. آنها به شما این امکان را می دهند که نه تنها از آنچه و چه زمانی پست کنید آگاه باشید، بلکه تصاویر، پست ها و هشتگ ها را نیز در دسترس داشته باشید.

بهتر از آن، این ابزارها پست شما را خودکار می کنند، بینش مفیدی را در مورد زمان ارسال ارائه می دهند، به دستیابی به تجزیه و تحلیل های عمیق و موارد دیگر کمک می کنند.

8. پایگاه فالوور خود را افزایش دهید

برای رشد مخاطبان خود وقت بگذارید و آنها را درگیر نگه دارید. یک راه ارگانیک برای انجام این کار در اینستاگرام مارکتینگ، دنبال کردن تأثیرگذاران مربوطه است. به عنوان مثال، اگر لوازم آشپزخانه را به بازار عرضه می کنید، بهتر است وبلاگ نویسان مواد غذایی، طراحان داخلی آشپزخانه و غیره را دنبال کنید. به یاد داشته باشید که با محتوای آنها تعامل داشته باشید پست های آنها را لایک کنید، نظرات معنی دار بگذارید، داستان های آنها را به اشتراک بگذارید.

گزینه دیگر اینستاگرام مارکتینگ استفاده از هشتگ است که به شما کمک می کند به مخاطبان هدف خود برسید، فالوور جذب کنید و نرخ تعامل خود را افزایش دهید. در اینجا مراقب باشید همه هشتگ ها برای تجارت شما مفید نیستند. محبوب ترین آنها در میلیون ها پست استفاده می شوند. بنابراین، بهتر است به سراغ هشتگ های خاص بروید. می‌توانید آن‌ها را در حساب‌های فالوورها، رقبا و رهبران بازار پیدا کنید.

جدای از آن، می‌توانید از گزینه‌های تبلیغاتی پولی مانند اینفلوئنسر مارکتینگ یا کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام مارکتینگ استفاده کنید. در اینجا راهنمای فرمت های تبلیغاتی و مکانیک هایی است که اینستاگرام به مشاغل ارائه می دهد.

9. فالوورها را به مشتری تبدیل کنید

افزایش معیارهای غرور، مانند لایک ها و نظرات، خوب است، اما مستقیماً بر فروش شما تأثیر نمی گذارد. بنابراین در اینستاگرام مارکتینگ، مراقب تبدیل فالوورهای خود به مشتری باشید. پست های تبلیغاتی را منتشر کنید، محصولات جدید خود را به نمایش بگذارید، تیزرها را اجرا کنید، معاملات و تخفیف ارائه دهید.

به یاد داشته باشید که در پست‌های تبلیغاتی خود، فراخوان‌های اقدام را لحاظ کنید. اگرچه نمی‌توانید پیوندی به CTA خود در انتشارات اضافه کنید، همیشه می‌توانید مشترکان را تشویق کنید که روی پیوند موجود در بیو شما ضربه بزنند .

شما می توانید در اینستاگرام مارکتینگ یک صفحه پیوند برای بیو اینستاگرام خود با کمک ایجاد کنید SendPulse سازنده صفحه فرود را بکشید و رها کنید . این گزینه ها را برای ایجاد صفحه خود از ابتدا یا استفاده از یک الگوی از پیش طراحی شده و طراحی آن به دلخواه در اختیار شما قرار می دهد. شما به هیچ مهارت فنی و زمان زیادی نیاز ندارید 15 دقیقه طول می کشد تا یک صفحه واکنش گرا ایجاد کنید.

دکمه ها، پیوندها، منابع مفید، ویجت های اشتراک را اضافه کنید و با یک سیستم پرداخت ادغام کنید تا سرنخ ها را به مشتریان تبدیل کنید. این خدمت کاملا رایگان است. برای شروع این راهنمای گام به گام را دنبال کنید .

از قالب های مختلف پست های خریدی که اینستاگرام برای شما ایجاد کرده است استفاده کنید در اینستاگرام مارکتینگ. آنها به کاربر این امکان را می دهند که یک قیف فروش را مستقیماً از یک پست خاص شروع کند و سفر را به سمت خرید حرکت دهد که منجر به افزایش نرخ تبدیل می شود.

هنگامی که استراتژی اینستاگرام مارکتینگ شما آماده شد، شروع به اعمال آن کنید و روز به روز بر اثربخشی آن نظارت کنید. نظارت بر عملکرد خود به شما کمک می کند تغییرات به موقع ایجاد کنید و تکنیک های جدیدی را برای تقویت KPI خود اتخاذ کنید. بیایید در بخش بعدی به چند ترفند اینستاگرام مارکتینگ بپردازیم.

5 نکته بازاریابی اینستاگرام

1. محتوای تولید شده توسط کاربر را در آغوش بگیرید

2. پست های اینستاگرام خود را در فیسبوک به اشتراک بگذارید

3. از داستان ها و نکات برجسته استفاده کنید

4. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

5. یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید

استفاده از تاکتیک های آماده بهتر از اختراع مجدد چرخ است. در وقت و تلاش شما و تیم بازاریابی شما صرفه جویی می کند. بر تکنیک های زیر مسلط شوید تا اینستاگرام مارکتینگ خود را به سطح بالاتری ببرید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را در آغوش بگیرید

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) یک عصای جادویی برای اینستاگرام مارکتینگ است. این به شما کمک می کند تصاویر و ویدیوها را بدون برداشتن انگشت پست کنید. بهتر از آن، UGC تأثیر مثبتی بر تبلیغات اینستاگرام دارد. نرخ تبدیل 4.5 درصدی بالاتری ایجاد می کند ، تعامل را افزایش می دهد، معیارهای هزینه به ازای کلیک و نرخ کلیک را برای تبلیغات پولی بهبود می بخشد.

دلیل آن این است که UGC شبیه به دهان به دهان و اثبات اجتماعی کار می کند . مردم به توصیه های مشتریان دیگر بیشتر از تبلیغات پولی اعتقاد دارند . برای دریافت UGC برای حساب خود، مخاطبان خود را تشویق کنید تا عکس‌ها و ویدیوهای خود را با هشتگ مارک شما به اشتراک بگذارند در اینستاگرام مارکتینگ. بهترین قطعات را بازنشر کنید، اما از استفاده بیش از حد UGC خودداری کنید در ترکیب با محتوای مارک اصلی بهتر عمل می کند.

کار با محتوای تولید شده توسط کاربر را از Benefit Cosmetics یاد بگیرید. این برند مردم را تشویق می‌کند تا از هشتگ #منافع خود برای برجسته شدن در حساب برند استفاده کنند. برای نتایج بهتر در اینستاگرام مارکتینگ، این شرکت نه تنها محتوای کاربران خود را به اشتراک می‌گذارد، بلکه برچسب‌های خرید را نیز به محصولات مورد استفاده برای ایجاد ظاهر آرایش اضافه می‌کند.

اینستاگرام مارکتینگ

پست های اینستاگرام خود را در فیسبوک به اشتراک بگذارید

خوب، این دقیقاً اینستاگرام مارکتینگ نیست، اما این نکته به شما کمک می کند عملکرد کلی رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که عکس ها و فیلم ها را فوراً در فیس بوک خود به اشتراک بگذارید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که در حین انتشار محتوای خود، نوار لغزنده فیس بوک را در بخش «همچنین ارسال به» روشن کنید.

این ویژگی نه تنها راحت و صرفه جویی در زمان است، بلکه برای عملکرد شما در اینستاگرام مارکتینگ نیز عالی است. به گفته Buzzsumo ، تصاویر ارسال شده در فیس بوک از طریق اینستاگرام 23 درصد بیشتر درگیر می شوند.

GoPro از این ترفند اینستاگرام مارکتینگ برای دستیابی به نتایج شگفت انگیز استفاده می کند. در مثال زیر، این برند یک تیزر محصول جدید را به طور همزمان در اینستاگرام و فیس بوک منتشر کرد. بنابراین، این شرکت در مجموع بیش از 1.5 میلیون بازدید، 13.7 هزار نظر و تقریباً 260 هزار لایک در هر دو کانال دریافت کرد.

اینستاگرام مارکتینگ

از داستان ها و نکات برجسته استفاده کنید

به راحتی می توان اهمیت استوری های اینستاگرام را کم رنگ کرد زیرا 24 ساعت پس از انتشار ناپدید می شوند. با این حال، این قالب برای اینستاگرام مارکتینگ شما بسیار خوب است تا آن را روی میز بگذارد. بر اساس داده های اینستاگرام ، 62 درصد از مردم گفتند که پس از دیدن یک برند یا محصول در استوری، علاقه بیشتری به آن نشان داده اند.

داستان ها راهی عالی برای ایجاد نزدیکی عاطفی با مشتریان شما هستند. در حالی که فید شما باید بی عیب و نقص باشد، استوری ها برای محتوای واقعی و صیقل نشده، مانند نماهای پشت صحنه و محتوای پشت صحنه، بهترین هستند در اینستاگرام مارکتینگ. آنها همچنین قالبی برای ارسال بررسی دقیق محصول با لینک های خرید هستند.

گیلاس بالای آن این است که شما می توانید داستان های خود را برای همیشه نگه دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را به بخش خاصی در صفحه خود اضافه کنید که به آن Highlights می گویند.

Topshop یک مثال عالی برای استفاده حداکثری از داستان ها و نکات برجسته ارائه می دهد. این شرکت از Stories برای جلب علاقه به موارد جدید در وب سایت خود استفاده می کند. در ابتدا این برند بر روی لباس های جدید خود تخفیف اعلام می کند و سپس تعدادی از آنها را به نمایش می گذارد. هر داستان حاوی پیوندی به بخش وب سایت با لباس های جدید است.

هایلایت مجموعه ای از داستان ها را به چند دسته تقسیم می کند. در قسمت برجسته Topshop “New in”، بازدیدکنندگان می توانند موارد جدید را با پیوند به بخش وب سایت خاص مشاهده کنند. برجسته “در وبلاگ” بهترین انتشارات در وبلاگ شرکت را نشان می دهد و بینندگان را به آنجا هدایت می کند.

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

79 درصد از بازاریابان اینستاگرام مارکتینگ را مهم ترین کانال برای کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ خود می دانند. نکته ای که در آن وجود دارد این است که کسب و کارها به ازای هر 1 دلاری که برای اینفلوئنسر مارکتینگ خرج می شود، 5.20 دلار درآمد کسب می کنند. برای ایجاد یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار، چندین قانون را رعایت کنید:

• اینفلوئنسر را انتخاب کنید که مخاطبانش شبیه شما باشد. در غیر این صورت، تلاش‌های اینستاگرام مارکتینگ شما کاهش می‌یابد  مردم علاقه‌ای به پیشنهاد شما نخواهند داشت.

• مخاطب را بررسی کنید در اینستاگرام مارکتینگ هیچ ربات یا مشترک جعلی نباید وجود داشته باشد. مطمئن شوید که فالوورها با اینفلوئنسرهایی که با آنها کار می کنید درگیر هستند. برای بررسی این موضوع، از ابزارهای خاصی مانند trendHERO استفاده کنید .

• احساس مخاطب را نسبت به یک اینفلوئنسر مشخص کنید. برخی از وبلاگ نویسان با پایگاه فالوورهای بزرگ بیشتر نفرت را تحریک می کنند تا عشق. تبلیغ از طریق آنها مشترکین یا فروش جدیدی برای شما ایجاد نمی کند ، بنابراین بخش نظرات را به دقت بررسی کنید.

دیور از اینفلوئنسر مارکتینگ برای تبلیغ نمایش مد بهار/تابستان 21 خود استفاده کرد. انتخاب این برند به جیسو سفیر و وبلاگ نویس دیور با بیش از 20 میلیون دنبال کننده افتاد. جیسو این برنامه را در استوری های خود اعلام کرد و در طول این رویداد چندین بار به صورت زنده پخش شد تا نظر خود را در مورد آن به اشتراک بگذارد. این تاکتیک اینستاگرام مارکتینگ نه تنها مخاطب را جذب می کند، بلکه آنها را با نمایش درگیر می کند.

اینستاگرام مارکتینگ

یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید

در سال 2020، اینستاگرام فرصت های فروش را افزایش داد و قالب جدیدی را راه اندازی کرد. فروشگاه اینستاگرام یک بخش حساب کاربری جداگانه است که شبیه یک فروشگاه اینترنتی است. افراد می توانند از طریق فید یا استوری خود به آنجا برسند، محصولات را کاوش کنند و بدون خروج از اینستاگرام خرید کنند.

با استفاده از این ابزار در اینستاگرام مارکتینگ، کسب‌وکارها می‌توانند کاتالوگ‌های محصول، مجموعه‌های صنایع دستی، و محصولات را در مضامینی که داستان برندشان را روایت می‌کنند، ایجاد کنند. برای راه اندازی فروشگاه خود برای اینستاگرام مارکتینگ، دستورالعمل های موجود در وب سایت اینستاگرام را دنبال کنید.

اگر برای چیدمان محصولات خود به مقداری الهام نیاز دارید، به نمایه Etsy نگاه کنید. این شرکت نه تنها برخی از بهترین محصولات خود را به نمایش می گذارد، بلکه مواردی که اخیراً مشاهده شده است را نیز در یک دسته جداگانه جمع آوری می کند. این حرکت به کاربران امکان دسترسی آسان به محصولات مورد علاقه خود را می دهد.

تاکتیک های ذکر شده در بالا کارایی خود را برای بهبود حضور یک برند در اینستاگرام مارکتینگ، افزایش پایگاه فالوور، جذب مخاطبان و افزایش فروش ثابت کرده اند.

ایده و مثال برای اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ یک سفر طولانی با مشکلات فراوان و شرایط به سرعت در حال تغییر است. بنابراین، تبلیغ برند شما از طریق این پلتفرم به تمام خلاقیت شما نیاز دارد. برای تشویق تخیل خود، به برخی از تکنیک هایی که برندها با موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ استفاده می کنند نگاهی بیاندازید.

استارباکس – هشتگ های تبلیغاتی

قهوه خانه های زنجیره ای استارباکس از طریق هشتگ های اینستاگرام چیزهای کمی در مورد تبلیغ می داند. این شرکت برای نیمی از پست های خود از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کند و نتایج شگفت انگیزی در اینستاگرام مارکتینگ به همراه دارد. به طور متوسط، چنین انتشاراتی در مقایسه با پست های استاندارد شرکت، 28٪ تعامل بیشتری دارند.

برای تشویق UGC، استارباکس به طور مداوم کمپین هایی را با استفاده از تعداد انگشت شماری از هشتگ های مارک راه اندازی می کند. دومی به شرکت کمک می کند تا الهام بخش دنبال کنندگان و ترویج محصولات جدید باشد. به عنوان مثال، استارباکس از #Icedcaramelmacchiato، #IcedCoconutMilkMochaMacchiato و #pinkdrink برای اینستاگرام مارکتینگ نوشیدنی های جدید استفاده کرد. مردم این هشتگ ها را در مجموع به تقریبا 500 هزار نشریه اضافه کردند.

اینستاگرام مارکتینگ

IMAX – تبلیغات اینستاگرام

شرکت سرگرمی IMAX از یک رویکرد خلاقانه برای بازاریابی The Rise of Skywalker با اینستاگرام مارکتینگ استفاده کرد . این برند داستان‌هایی را که به طور منفعلانه تماشا می‌شدند را به فضایی تعاملی تبدیل کرد. برای این منظور، IMAX استیکرهای نظرسنجی را به تبلیغات خود اضافه کرد. آنها به بینندگان اجازه دادند یکی از دو پاسخ را انتخاب کنند.

این شرکت سه نسخه مختلف از پست های مشابه ایجاد کرد که دو مورد از آنها حاوی یک نظرسنجی است. نسخه‌های نظرسنجی شده از بینندگان می‌پرسیدند که آیا به بخش تاریک می‌پیوندند یا از Force برای بلیط IMAX استفاده می‌کنند. در پایان آگهی، مردم می‌توانند روی Book Now CTA ضربه بزنند و بلیت سینما بخرند. مشخص شد که این نسخه 12 امتیاز بیشتر از استوری هایشان به یاد می آورد بدون برچسب نظرسنجی.

لرد اند تیلور – اینفلوئنسر مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ

اگرچه خرده‌فروش لباس، Lord&Taylor ، از کار افتاد، اما یک کمپین الهام‌بخش اینستاگرام مارکتینگ برای ما به ارمغان آورد. این برند با 50 مد روز همکاری کرد و از آنها دعوت کرد تا یک لباس یکسان را به روش های مختلف استایل کنند. ایده پشت این چالش این بود که فالوورها را در مورد اینکه چرا وبلاگ نویسان مورد علاقه آنها یکسان می پوشند، متحیر کنند.
این کمپین نتایج خیره کننده ای را نشان داد در اینستاگرام مارکتینگ. لباس از عکس ها تا پایان آخر هفته فروخته شد. بهتر از آن، Lord&Taylor به مجموعه آزمایشگاه طراحی خود، که هدف واقعی این کمپین بود، علاقه مند شد.

اینستاگرام مارکتینگ می تواند نتایج برجسته ای را برای آگاهی از برند، وفاداری مشتری ، فروش و جذب سرنخ شما ارائه دهد. برای تقویت بازگشت سرمایه خود و پرورش سرنخ ها، تبلیغات اینستاگرام را با بازاریابی ایمیل و پیام رسان ، اعلان های فشار وب و پیامک ترکیب کنید.

جمع بندی

استفاده از اینستاگرام به عنوان یک ابزار قدرتمند برای مارکتینگ، به دلیل امکانات گسترده‌ای که ارائه می‌دهد، بسیار مفید است. این پلتفرم اجتماعی، با جمعیت بالای کاربران و امکانات متنوع مانند اشتراک‌گذاری تصاویر، ویدیوها، استوری‌ها و IGTV، فرصت‌های بی‌شماری را برای برندها و کسب‌وکارها ایجاد می‌کند. با خرید متاوریفای instagram از مزایای و امکانات آن بهره مند شوید.

با استفاده از استراتژی‌های مختلف محتوا، ارتباط برقراری با جمهور هدف، استفاده از هشتگ‌ها، تبلیغات تخصصی و ارائه محتوای ارزشمند، برندها می‌توانند ارتباط مستقیم با مشتریان خود را تقویت کرده و اینستاگرام مارکتینگ مؤثری را رقم بزنند. همچنین، استفاده از ابزارهای تحلیلی موجود برای ارزیابی عملکرد و بهبود استراتژی‌های اینستاگرام مارکتینگ، اینستاگرام را به یک ابزار قدرتمند و بی‌نظیر برای ارتقای حضور آنلاین برندها تبدیل می‌کند.

یوتیک به عنوان منبعی برتر برای خرید اکانت‌های پریمیوم و تأیید شده با حداقل کارمزد شناخته شده است و به کاربران تخفیف‌ها و مزایای ویژه‌ای ارائه می‌دهد. برای استفاده از این مزایا، پیشنهاد می‌کنیم روی گزینه خرید تیک آبی instagram  کلیک نمایید.

آیا می‌دانستید یوتیک بهترین پلتفرم برای خرید اکانت‌های اشتراکی و پریمیوم با پشتیبانی دائمی (24/7) و کمترین سود می‌باشد؟

اکنون که با اینستاگرام مارکتینگ آشنا شده‌اید، جالب است بدانید که یوتیک اصلی‌ترین مرجع تهیه اکانت‌های پریمیوم با کمترین کارمزد در ایران است. اگر مایلید بهترین خرید سال خود را تجربه کنید و صاحب اکانتی با کیفیت و اورجینال به همراه پشتیبانی مداوم شوید، همین حالا روی گزینه خرید تیک آبی instagram اینستاگرام کلیک کنید.

مقالات مرتبط با اینستاگرام مارکتینگ

Instagram Marketing

Instagram Marketing

چقدر از این صفحه راضی بودید؟

روی این ستاره کلیک کنید برامون 👇

میانگین امتیازات / 5. ستاره ها:

اولین نفری باشید که به این صفحه ستاره میدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *